ایجاد دسترسی محدود برای نویسندگان

ایجاد دسترسی محدود برای نویسندگان

سلام عزیزان افزونه امروز ما در مورد ایجاد دسترسی محدود برای نویسندگان ؛ عزیزان اگر شما مثل وردپرس سیتی چند نویسنده در سایت دارید، این مطلب برایتان خیلی مفید خواهد بود.

همه ی سایت ها به ویژه سایت های مقاله محور مثل وردپرس سیتی و دیگر سایت های خبری، طبق اصول خودشان برنامه ریزی هایی انجام دادند که نویسندگان سایت باید مطالب را طبق آن برنامه ریزی عنوان شده بر روی سایت انتشار بدهند .

حالا عزیزان اگر بخواهیم کار نویسندگان منظم تر و دقیق تر باشد، می توانیم تعیین کنیم که هر نویسنده به یک دسته خاصی از مطالب دسترسی داشته باشد و فقط بتواند در آن دسته ی خاص مطلب ارسال کند.

افزونه Restrict Author Posting هم دقیقا همین کار را برای ما انجام خواهد داد که از ویژگی های آن میتوان به ساده بودن کار با این افزونه و کارآمد بودن آن اشاره کرد.

افزونه Restrict Author Posting

ایجاد دسترسی محدود برای نویسندگان

عزیزان مثل همیشه ابتدا این افزونه را دانلود و نصب نمایید. سپس به بخش کاربران > همه کاربران بروید و بر روی دکمه ویرایش یکی از کاربران سایت کلیک نمایید تا به صفحه تنظیمات پروفایل کاربر هدایت شوید.

ایجاد دسترسی محدود برای نویسندگان

در بخش Restrict the categories in which this user can post to دو فیلد میتوانید ببینید :

Select categories: در این بخش میتوانید دسته هایی که می خواهید این نویسنده به آن ها دسترسی داشته باشد را مشخص نمایید.
Restrict using his/her own files in media: با تیک زدن این گزینه دسترسی نویسنده به فایل های رسانه که خودش آپلود نکرده است را می بندید و در نهایت نویسنده تنها می تواند به فایل های خودش دسترسی داشته باشد و از آن ها استفاده نماید.

عزیزان بعد از محدود کردن دسترسی، کاربر مربوطه هنگام نوشتن مطلب تنها می تواند این دسته بندی خاص که برایش تعیین شده است را ببیند.

ایجاد دسترسی محدود برای نویسندگان

 

دوستان عزیز این هم از افزونه ایجاد دسترسی محدود برای نویسندگان که در خدمت هم بودیم امروز این افزونه بسیار ساده ولی در عین حال کارآمد است و می توانید از آن در سایت های مقاله محور و دارای چندین نویسنده استفاده نمایید.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/restrict-author-posting/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0