درخواست تایید پست

درخواست تایید پست

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان وردپرس سیتی ،امروز میخوام افزونه ای ( درخواست تایید پست ) رو به شما وب مستران عزیز وگرامی معرفی کنم که ممکن است نبود آن دغدغه ای برای شما باشد. یک از دغدغه هایی که تمام نویسندگان وردپرس از آن حرف میزنند مشکل بین نویسندگان مشترک است ، تمام آنان از مشکلی که ممکن است در هنگام نوشتن پستی مواجه شوند زدن دکمه “انتشار” به صورت اشتباهی است که ممکن است مطلبی ناقص را در عموم کاربران قرار دهند/
این مشکل برای تمام سایت ها و بخصوص سایت هایی که کارشان را با کیفیت بالا انجام می دهند بسیار مخرب تر است ! مشکلی که وردپرس دارد آن است که در هنگان زدن دکمه انتشار سوال در خصوص عملی کردن یا نکردن آن به شما نمیدهد ! ما امروز افزنه ای ( درخواست تایید پست ) را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید یعنی در خواست تاییدی را هنگام فشار دادن دکمه “انتشار” به شما میدهد و در صورتی که شما مایل به این کار هستید تایید میکنید و غیر این صورت شما میتوانید گزینه “Cancel” را بفشارید تا این درخواست شما لغو شود برای آشنایی بیشتر با ما باشید.

درخواست تایید پست

درخواست تایید پست

درخواست تایید پست در هنگام انتشار در وردپرس

افزونه درخواست تایید پستPublisher Confirmation” برای دوستان نویسنده و وب مستر هایی طراحی شده است که این مشکل برایشان واقعا یک دغدغه است. این افزونه به راحتی باز منتشر شدن اتفاقی پست در هنگام زدن دکمه “انتشار” است میتواند انجام دهد. شما با این افزونه میتوانید یکی از مشکلات وردپرس را به آسانی حل نمایید و دیگر نگران انتشار پست های ناقص نباشید و با خیال راحت به امور نویسندگی و مدیریتی خود برسید حتی شما میتوانید برای آزمایش هنگامی که پستی را کامل نموده اید و میخواهید آن را انتشار دهید این افزونه را نصب و بعد این کار را انجام دهید و بعد میبینید که برای انجام درخواستتون یه تاییدیه میخواهد که شما باید بروی Ok  یا  Cancel کلیک کنید .

اهمیت افزونه درخواست تایید پست

شاید برای برخی از کاربران این یک سوال باشد که چرا در بند سوم نقد و برسی افزونه انجام نشد؟خوب دلیل آن مشخص است افزونه های در این زمینه به دلیل عدم امکانات زیاد و یا عدم رقیب نمی توانند برسی شوند و به همان دو پاراگراف اول برای معرفی ختم می شوند.اما اگر بخواهیم بگوییم چرا این افزونه برای بسیاری از سایت ها  لازم و برای بسیاری دیگر ضروری است باید به این اشاره کنیم که یقینا انتشار یک مطلب ناقص(حتی به طور اتفاقی و در مدت زمان بسیار محدود)باعث کاهش رتبه سایت و کم شدن بازدید آن می شود.

دانلود افزونه درخواست تایید پست

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. هایپر مارکت گفته؛
    ۱۶:۲۰ ۱۳۹۴/۱۱/۰۳

    ممنونم

  2. گیت فروشگاهی گفته؛
    ۱۱:۳۰ ۱۳۹۴/۰۹/۱۶

    سلام بسیار به بنده کمک کرد مطالبتون ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0