ارسال پرسش ناشناس

ارسال پرسش ناشناس

درود به وردپرسی های عزیز. افزونه امروز درباره ارسال پرسش ناشناس است . همیشه افرادی هستند در اطراف ما که سوالاتی دارند اما بنا بع دلایلی نمی توانند آن ها را مطرح کنند. برخی اوقات حتی پرسشهای مخاطبین و تامل کردن درباره آنها میتواند اطلاعاتی را به ما بیاموزد.ما میتوانیم مکانی را اختصاص دهیم برای پرسش و پاسخ ها . اما باید در نظر داشت شرایط برای عده ای که نمیتوانند سوالاتشان را مطرح کنند باید به گونه ای باشد که سوالاتشان به صورت ناشناس برای ما ارسال شود.درنتیجه در افزونه امروز میپردازیم به ارسال پرسش ناشناس در سایت وردپرسیمان.

برای این کار میبایست فرمی در سایت قرار بدهیم تا مخاطبین با پر کردن آن ، سوالاتشان را به صورت ناشناس برایمان ارسال کنند.ما نیز میتوانیم آن سوالات را مشاهده کنیم و پاسخ دهیم . پرسش و پاسخ در همان صفحه در زیر فرم به نمایش گذاشته میشود تا مخاطبین پاسخ پرسش های خود را رویت کنند.

اکنون میپردازیم به طرز کار این افزونه.

افزونه Ask me anything

ارسال پرسش ناشناس
بدین منظور ابتدا افزونه را نصب کرده سپس به قسمت ابزار ها در Ask Me Anything رفته تا شورتکد ویژه این افزونه را از آنجا کپی کنید.
ارسال پرسش ناشناس
در این قسمت تمامی فیلد ها دارای راهنمایی اند . لازم به ذکر است که به منظور اعمال تغییرات در شورتکد بالای صفحه کافیست پس از اعمال هر گونه تغییر یکبار دکمه Enter را فشار دهید. در آخر برای ایجاد فرم آن را در برگه / نوشته کپی کنید.

توجه: هنگام استفاده از برگه برای افزونه ارسال پرسش ناشناس ممکن است دچار مشکل شوید،تنها به این دلیل که  اکثر سایت ها روی برگه کامنت نمی گیرند؛ پس بهتر است شورتکد را در یک نوشته استفاده کنید.

ارسال پرسش ناشناس

 

لازم به ذکر است که تمامی سوالات در سایت در قالب کامنت ذخیره میشوند که در قسمت نظرات قابل رویت اند . در آن قسمت میتوانید آنها را مشاهده کنید و پاسخ دهید. در نهایت باید آنها را تایید کنید تا زیر فرم نمایش داده شوند.

قرار دادن محتویات افزونه (شامل فرم ، سوالات و …) در ابزارک ها

از قابلیت های دیگر این افزونه قرار دادن سوالات و حتی فرم ارسال سوال در قسمت سایدبار سایت است.برای ایجاد شورتکد ویژه این کار میبایست گزینه ابزارک ها را در فیلد «محل مورد نظر» انتخاب کرد. اکنون میتوانید در تنظیمات و همچنین فیلد های پایین تر از آن تغییرات مورد نظرتان را اعمال نمایید یا اینکه بطور کل فرم را حذف کنید تا در سایدبار سایت و ابزارک ها فقط متن پرسش و پاسخ ها باقی بماند.

 

ارسال پرسش ناشناس

 

لازم به ذکر است در صورتی که فیلد «تغییر محل مورد نظر» را به «ابزارک کنار سایت» تغییر دهید فیلد جدیدی باز می شود که از شما آیدی مربوط به یک برگه و یا نوشته را میخواهد. برای ایجاد شورتکد ابزارک ها مجددا میبایست ابتدا یک شورتکد ویژه برگه ها یا نوشته ها ایجاد کرد سپس آیدی آن را در فیلد «آیدی برگه / نوشته» بنویسید.

این هم از افزونه ارسال پرسش ناشناس . ممنون از همراهیتان 🙂

[button color=”blue” link=”https://wordpress.org/plugins/ask-me-anything-anonymously/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0