ارسال هدیه از فروشگاه ووکامرس

ارسال هدیه از فروشگاه ووکامرس

درودی بی پایان خدمت شما عزیزان افزونه امروزمون در مورد ارسال هدیه از فروشگاه ووکامرس شاید برای شما تعجب برانگیز باشد که چگوونه محصولی را خریداری کنیم و آن را به آن کس که میخواهیم هدیه بدهیم. همه این کارها به صورت مجازی می باشد  چگونه این امر ممکن است .

ما به شما این مژده را می دهیم که با توجه به این افزونه در ووکامرس این امکان به وجود آمده است که شما برای انتخاب خرید هدیه زمانی را باید صرف کنید که چه چیزی بخرید و بعد آن را از کجا تهیه کرده و آن را تزیین کنید و به شخص مورد نظر خود هدیه دهید . اما فقط با چند کلیک میتوانید یک هدیه ی خاص مورد نظر خود را خریداری کرده و ارسال کنید.
امروزه اگر وبمستران فروشگاه های اینترنتی بخواهند امکانات جالبی برای خریداران خود در نظر بگیرند این نکته را نباید فراموش کنند چون افزودن امکان ارسال هدیه برای فرد مورد نظر مشتری بسیار امکان جذابی است که مشتریان زیادی را برای فروشگاه اینترنتی شما می آورد. پس به آن دقت کنید. حالا عزیزان به نظر شما باید در این امر باید چیکار کردش ؟
خوشبختانه افزونه های ووکامرسی روز به روز در حال افزایش هستند و هر کدام به نوع خودشان امکان جالب و مفیدی را برای فروشگاه اینترنتی شما به همراه می آورند .

افزونه WooCommerce Product Gift Wrap

ارسال هدیه از فروشگاه ووکامرس

مثل همیشه در این مرحله برای این از افزونه به پیشخوان وردپرس نصب و سپس فعال می کنیم. این افزونه بسیار ساده و کم حجم است و هیچ گونه تنظیمات خاص و اضافه ای ندارد .پس میتوانید مستقیما به سراغ محصولات مورد نظر خود بروید .

ارسال هدیه از فروشگاه ووکامرس

در صورتی که میخواهید برای محصول خود از این امکان بهره ببرید اول آن را علامت زده و فعال کنید. سپس مبلغ قابل پرداخت خود را وارد کنید . حال به قسمت نمایش محصول مورد نظر رفته و مشاهده کنید که چه موردی اضافه شده است:

ارسال هدیه از فروشگاه ووکامرس

عزیزان همانطور که میبینید می توانید این گزینه را برای کادو کردن محصول خود و ارسال مستقیم برای فرد مورد نظر فعال کنید.

 

همراهان عزیز این هم از افزونه ارسال هدیه از فروشگاه ووکامرس امیدوارم استفاده مفیدی از آن برده باشید . گاهی تصمیم دارید محصولی را خریداری کرده و آن را به شخصی هدیه دهید. میتوان از این افزونه استفاده کنید .

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-product-gift-wrap/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0