ارائه گیفت کارت به مشتریان در ووکامرس

ارائه گیفت کارت به مشتریان در ووکامرس

سلام به شما همراهان عزیزم ما در وردپرس سیتی امروز با افزونه ارائه گیفت کارت به مشتریان در ووکامرس آشنا میشویم . اصولا ارائه ی کارت هدیه به کاربران به معنای دادن یک نوع اعتبار برای آن ها است که می توانند با اعتبار آن خرید کنند.در فروشگاه اینترنتی نیز می توان گیفت کارت هایی را برای مشتریان در نظر گرفت تا با این روش بتوان فروش را بیشتر و گسترده تر کرد .
در کل راه های بسیار زیادی برای در نظر گرفتن تخفیف در فروشگاه اینترنتی وجود دارد که ما این راه ها را کمابیش تا امروز مطرح کردیم. مثلا یکی از این راه ها تخفیف هوشمندانه ی محصولات است که مقدار تخفیف خورده را برای مشتریان نمایش می دهد.
روشی که امروز قرار در موردش صحبت کنیم کمی متفاوت تر و اما جالب! میخواهیم کارت های هدیه ای را درست کنیم و برای آن ها قیمت هایی بگذاریم و آن ها را برای فروشگاه اینترنتی خود قرار دهیم. به مشتریان خود این اجازه را می دهیم تا گیفت کارت مورد نظر خود را از ما خریداری کنند و هر زمان خواستند خریدی از ما انجام بدهد از اعتبار گیفت کارت خود نهایت استفاده را ببرند و خرید خود را به پایان برسانند . گیفت کارت ها مثل کیف پول شما میماند .

افزونه YITH WooCommerce Gift Cards

ارائه گیفت کارت به مشتریان در ووکامرس

با کمک افزونه ی YITH WooCommerce Gift Cards می توانیم گیفت کارت هایی را با قیمت های مشخص به فروش برسانیم تا مشتری در هنگام خرید محصول از اعتبار موجود در گیفت کارت خود استفاده کند.

مثل همیشه با همراهی هم به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی گزینه ی Gift cards در منوی yith plgins را میتوان مشاهده کنید.

General

ارائه گیفت کارت به مشتریان در ووکامرس

عزیزان مشاهده میکنید که در این بخش می توانید افزونه را فعال کنید. حالا در گزینه ی بعدی با کلیک بر روی لینک آبی رنگ “create your first gift card” به صفحه ی افزودن محصول میروید. تا گیفت کارت را بسازید.

افزودن محصول و ایجاد گیفت کارت

ارائه گیفت کارت به مشتریان در ووکامرس

در مشخصات محصول گزینه ی gift card را انتخاب می کنیم و در بخش همگانی شناسه ای برای آن انتخاب می کنیم. سپس مقدارهایی که برای گیفت کارت در نظر گرفته ایم را وارد کرده و بر روی دکمه ی add کلیک می کنیم تا اضافه شود. میتوان نتیجه را در صفحه گیف کارت مشاهده کنید.

ارائه گیفت کارت به مشتریان در ووکامرس

شما می توانید قیمت مشخصی را برای اعتبار گیفت کارت انتخاب کنید و آن را خریداری کنید. پس از آن کدی به شما داده می شود که این کد همان کد گیفت کارت شماست و شما می توانید هر زمان که می خواهید خریدی انجام دهید آن کد را به عنوان کد کوپن وارد کنید تا از تخفیف بهره ببرید.

عزیزان توجه کنید به این نکته موقع خرید محصولاتی را که می خواهید شامل حال این موضوع شوند را باید داخل محصول مقدار اعتبار گیفت کارت را برای آن تعیین کنید!

 

خوب عزیزان این هم از افزونه ارائه گیفت کارت به مشتریان در ووکامرس امروز ما پس دادن گیفت کارت به مشتریان یکی دیگر از راه های تخفیف دادن به آن هاست. شما می توانید با این کار اعتباری را در کیف پول مشتری اضافه کنید تا او هر زمان در هنگام خرید بتواند از آن اعتبار استفاده کند.

تا درودی دیگر بدرود .

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-gift-cards/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0