پیشنهاد هدیه برای مشتریان

پیشنهاد هدیه برای مشتریان

سلام به همه دوستان وردپرسی ؛افزونه ی امروزمون در خصوص پیشنهاد هدیه برای مشتریان است. یکی از راه هایی که باعث موفقیت در فروشگاه های مارکتینگ میشود ، ارائه ی خدمات رایگان به مشتریان است. در واقعا شما میتوانید با این کار مشتریان خود را به خرید از فروشگاه خود علاقه مند و حتی مشتریان بیشتری جذب کنید. شاید در ابتدا این پرسش برای شما مطرح شود که چون برای هر محصولی هزینه ای کرده اید تا آن را تهیه کرده و به فروش برسانید ، چطور می توانید به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهید؟!
در اینجا لازم به ذکر است که بگوییم شما محصولات گران قیمت را به عنوان هدیه به مشتریان خود پیشنهاد نمیکنید. در واقع شما آنچه را که در ازای خرید محصولات به عنوان اشانتیون دریافت کرده اید را به صورت هدیه به مشتریان خود میدهید. یا مثلا با توجه به فعالیت خود می توانید از فایل های آموزشی ، قطعه ای از یک موزیک، فیلم ، افزونه و از این قبیل موارد برای هدیه در فروشگاه خود استفاده کنید تا با اینکار مشتریان را به خرید بیشر تشویق کنید.

در آموزش افزونه ی امروز نیز این کار را برای فروشگاه های ووکامرسی انجام می دهیم . این افزونه تنظیمات جالبی برای این موضوع دارد. پس اگر موافقید بپردازیم به آموزش آن …

افزونه WooCommerce Multiple Free Gift

پیشنهاد هدیه برای مشتریان

طبق روال همیشه افزونه را در پیشخوان وردپرس نصب و فعال می کنیم. باید پس از فعال سازی گزینه ی “Woo Free Gift” در منوی وردپرس ظاهر شود. این منو دارای زیر منوهایی به شرح زیر است:

پیشنهاد هدیه برای مشتریان

General Settings

پیشنهاد هدیه برای مشتریان

Popup Overlay: با این گزینه می توانید حالت پاپ آپ را برای نمایش هدایا فعال کنید.
Popup Heading Text: عنوان اصلی که در پنجره ی پاپ آپ برای هدایا نمایش داده می شود.
Add Gift Text: این بخش مربوط به متن افزودن هدیه است.
Cancel Text: این بخش نیز مربوط به متن حذف پنجره ی هدایا میباشد.
Invalid Gift Condition Text: چنانچه وضعیت هدایا در حالت غیر فعال باشد.

تمامی متن ها به زبان اصلی وارد شده که می توانید به صورت بالا آن را فارسی سازی کنید.

Create Criteria

پیشنهاد هدیه برای مشتریان

در این بخش باید شاخصی تعیین کنید که کدام مشتریان از این هدایا بهره مند شوند. برای مثال در بالا ما افرادی را تعیین کرده ایم که بیش از دو محصول خریداری می کنند.

woo free gift

پیشنهاد هدیه برای مشتریان

در این بخش تعیین کنید که هر مشتریان حق گرفتن چند هدیه از فروشگاه را دارند . در اینجا نوع شاخصی را که مشخص کرده بودید را نیز باید تعیین کنید. سپس در قسمت Select gift product محصولاتی را که قرار است شامل حال هدیه شوند را تعیین میکنید.

اکنون به صفحه ی مورد نظر محصول میرویم و در بخش اطلاعات محصول هدیه های مد نظر خود را به آن محصول اضافه میکنید. در اینجا من محصول دوربین عکاسی را انتخاب کردم و لوازم جانبی را به عنوان هدیه ی دوربین قرار داده ام.

پیشنهاد هدیه برای مشتریان
همانطور که میبینید محصول هدیه در اینجا اضافه شد. در واقع در اینجا ما اعلام کرده ایم که هر مشتری حق گرفتن یکی از این محصولات را به عنوان هدیه دارد.

در نهایت نتیجه به صورت زیر نمایش داده میشود.

پیشنهاد هدیه برای مشتریان

جمع بندی نهایی

در صورتی که میخواهید فروشگاه به روز تر و فعال تر و آپدیت تری همچنین با فروش بیشتری داشته باشید باید بدانید که در وهله ی اول نیاز به جذب مشتریان فعلی و مشتریان بیشتری خواهید داشت که برای این کار باید اصول مارکتینگ را بیاموزید. یکی از این اصول ، اعطای هدایا در ازای خرید به مشتریان است. برای این منظور کافیست از افزونه ی پیشنهاد هدیه برای مشتریان که امروز به شما آموزش دادیم استفاده کنید.

این هم از افزونه ی پیشنهاد هدیه برای مشتریان خدمت شما عزیزان.

ممنون از توجهتون

[button color=”green” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-multiple-free-gift/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0