نسخه ی ۵٫۴ اپلیکیشن وردپرس برای iOS

نسخه ی ۵٫۴ اپلیکیشن وردپرس برای iOS

سلام به شما دوستداران عزیز افزونه امروزمون در مورد نسخه ی ۵٫۴ اپلیکیشن وردپرس برای iOS خوشبختانه ویژگی های وردپرس آنقدر فراگیر شده و جای خود را در میان سیستم های دیگر باز کرده که به سیستم عامل های موبایل نیز وارد شده است. مخصوصا سیستم عامل iOS! اپلیکیشن وردپرس در سیستم عامل iOS بسیار کاربردی است.

دوستان عزیز این افزونه ی که امروز در خدمتتون هستیم آماردهی شبیه به ابزارک های موجود در پیشخوان وردپرس دارد که آمار خلاصه ای از تعداد پست های منتشر شده، تعداد نمایش ها، بازدیدکنندگان و ترافیک روزانه را نمایش می دهد. همچنین یک قسمتی برای نمایش آمار روزانه را می توانید ببینید .

نسخه ی ۵٫۴ اپلیکیشن وردپرس برای iOS

کتابخانه ی رسانه ها

قبل از ارتقای سیستم iOS به نسخه ی ۵٫۴، با اپلیکیشن وردپرس فقط می توانستیم برای نوشته ها تصاویری که در حافظه ی دستگاه iOS ذخیره شده را انتخاب کنیم اما در نسخه ی ۵٫۴ به راحتی می توانید تصویر از کتابخانه ی چند رسانه ای وردپرس انتخاب کنید .
برای اینکه تصویری بخواهیم اضافه کنیم وارد کتابخانه ی چند رسانه ای می شویم . فقط عزیزان برای بارگزاری عکس های شما باید کمی صبر پیشه کنید تا کاملا بارگزاری بشود .

نسخه ی ۵٫۴ اپلیکیشن وردپرس برای iOS

آواتار کاربران در بخش دیدگاه ها

یکی دیگه از ویژگی های این برنامه را می توان جستجو در لیست های سایت نام برد که در بخش دیدگاه ها می توانید تصاویر بازدیدکنندگان را همانند محیط وب می توانید ببینید . یعنی هر فردی آواتار مخصوص به خود را دارد در کنار دیدگاه او در این اپلیکیشن می توانید آن را ببینید .

این نسخه جدید برنامه نویسان آن تلاش کرده اند که باگ ها و حفره های موجود در نسخه ی قبلی را به طور کامل برطرف کنند و کار با وردپرس را در iOS راحت تر و بهتر کنند.

نسخه ی ۵٫۴ اپلیکیشن وردپرس برای iOS

 

همراهان عزیز وردپرس سیتی این هم از افزونه نسخه ی ۵٫۴ اپلیکیشن وردپرس برای iOS پس عزیزان اگر از سیستم iOS استفاده میکنید و یک وردپرسی هستید می توانید از این اپلیکشن مفید بر روی گوشی خود استفاده و لذت آن را ببرید .

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://itunes.apple.com/us/app/wordpress/id335703880?mt=8&at=&ct=&ign-mpt=uo%3D6″ size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0