طرح سوال درباره محصول در ووکامرس

طرح سوال درباره محصول در ووکامرس

سلام به شما دوست داران وردپرس سیتی عزیزان امروز با یه افزونه جدید سراغتون اومدیم به نام طرح سوال درباره محصول در ووکامرس عزیزان زمانی که فروشگاه اینترنتی را ایجاد میکنید در مرحله بعدی باید سیستم هایی فراهم کنید تا مشتریان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، نظر دهند، امتیاز دهند…
مثلا تصور کنید محصولات زیادی را در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده اید، بالطبع در مورد هر محصول اطلاعات کاملی هم در اختیار مشتریان گذاشته اید  تا به راحتی بتوانند اطلاعات خوبی در مورد محصول کسب کنند اما گاهی وقت ها پیش می آید که برای مشتری سوالی پیش می آید و آن رو جستجو میکند ولی اطلاعاتی در مورد آن پیدا نمی کند یا اینکه بین چندین محصول و مقایسه ی آن ها به مشکل میخورد و احتیاج به کمک دارد . در اینجا افزونه طرح سوال درباره محصول در ووکامرس میشود مطرح کرد . کاربر می تواند در بخش ایجاد دیدگاه سوال خود را بیان کند تا کاربران نظرات خود را در خدمت او قرار دهند یا به صورت نظر پیام خود را بگذارد اما هیچ کدام از این روش ها مطمئن نیست چون پاسخی که فروشنده به مشتری می دهد قاطعانه تر از سایر کاربران است.

افزونه Product Enquiry for WooCommerce

طرح سوال درباره محصول در ووکامرس
در این افزونه فرمی ایجاد میشود ایجاد کرد که مشتری می تواند اطلاعات خود را وارد کرده و سوال خود را مطرح کند و برای فروشنده فروشگاه ارسال کند. این فرم به صورت یک لایت باکس و قبل از انتقال محصول به سبد خرید نمایش داده می شود.

پس عزیزان مثل همیشه به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و سپس آن را فعال می کنیم. پس از فعال سازی گزینه ی “طرح سوال برای محصول” در زیر منوی محصولات مشاهده می شود.

طرح سوال درباره محصول در ووکامرس

برای انجام تنظیمات افزونه بر روی این گزینه کلیک کنید تا وارد صفحه ی مخصوص به آن شویم.

تنظیمات فرم پرسش

طرح سوال درباره محصول در ووکامرس

اطلاعات ایمیل: در این بخش شما آدر ایمیل گیرنده یا همان فروشنده را وارد می کنید و عنوان پیش فرضی برای آن تعیین کنید.
تنظیمات فرم: متنی که متعلق به عنوان دکمه ی طرح پرسش است را می توانید تنظیم کنید و سپس مشخص کنید که این دکمه در چه موقعیتی قرار گیرد.

دوستان عزیز پس از انجام تنظیمات، آن را ذخیره کنید و به صفحه ی محصولات مراجعه کنید تا نتیجه را با همدیگر مشاهده کنیم.

طرح سوال درباره محصول در ووکامرس

دوستان گرامی همانطور که مشاهده می کنید با کلیک بر روی دکمه ی “طرح سوال برای این محصول” فرمی به صورت لایت باکس نمایش داده می شود که مشتری می تواند سوال خود را مطرح نماید و برای فروشنده ارسال کند.
خوب عزیزان این هم از افزونه امروز ما که در مورد طرح سوال درباره محصول در ووکامرس که کاربردی هم هست اگر می خواهید فروشگاه فعالی داشته باشید و مشتریان زیادی را جذب کنید باید به مشتری خود امکان ارتباط با شما را بدهید و اجازه دهید در مورد محصول مورد نظر خود پرسش مطرح کنند.

تا درودی بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/product-enquiry-for-woocommerce/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. ندا گفته؛
    ۰۷:۵۲ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸

    سلام ببخشید ی سوال داشتم، من توی افزونه ووکامرس وقتی یک محصول دانلودی قرار میدم و کاربر به صفحه تسویه حساب میره با خطاهای زیر مواجه میشم
    Address 1 یک گزینه الزامی است.
    City یک گزینه الزامی است.
    State یک گزینه الزامی است.
    Zip یک گزینه الزامی است.
    Country یک گزینه الزامی است.
    در حالیکه این فیلدها اصلا برای فایل های دانلودی نشون داده نمیشه و از این افزونه هایی که تعداد فیلدهای فرم تسویه حساب را کم می کنه هم استفاده کردم برای فایل های مجازی و دانلودی اصلا تاثیر نداشتن و بازم همین خطا رو میدادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0