شخصی سازی آرشیو محصولات در ووکامرس

شخصی سازی آرشیو محصولات در ووکامرس

درودی بی پایان به شما عزیزان در این روز بهاری در مورد شخصی سازی آرشیو محصولات در ووکامرس میخواهیم صحبت کنیم در هر سایتی مطالب پس از مدتی با توجه به زمان بندی آن در جایی به صورت آرشیو یا بایگانی قرار می گیرند و از صفحه ی اصلی سایت خارج می شوند و هر زمان که بخواهید آن ها را مشاهده کنید می توانید به بخش آرشیو رفته و تمامی نوشته ها را به صورت یکجا ملاحظه کنید.
شما عزیزان در فروشگاه اینترنتی نیز شما نمی توانید تمامی محصولات خود را در صفحه ی اصلی قرار دهید و بعد از مدتی با توجه به میزان تعدادی که برای صفحه ی اصلی فروشگاه خود تعیین کرده اید، بقیه ی گزینه های گذشته به صفحه ی به نام آرشیو منتقل خواهند شد. اما ممکن است دیگر برخی از قابلیت ها را نداشته باشند مثلا قابلیت افزودن به صفحه ی خرید، یا دسته های محصول و…
این موضوع به نفع فروشگاه اینترنتی ما نیست! زیرا محصولی که قبلا در فروشگاه بوده و حالا به آرشیو رفته ممکن است توسط بسیاری از کاربران مورد قبول قرار گیرد و بخواهند آن را خریداری کنند پس چه خوب است که در همان صفحه ی آرشیو بتوانند این کار را به راحتی انجام دهند.
ما امروز در این آموزش ووکامرس افزونه ای را خدمت شما دوستان گرامی معرفی می کنیم که امکان شخصی سازی بخش آرشیو را به ما می دهد و می توانیم هر آنچه که مد نظر ماست را به بخش آرشیو فروشگاه اضافه کنیم و طبق سلیقه خودمان چیدمانش میکنیم .

افزونه WooCommerce Product Archive Customiser

شخصی سازی آرشیو محصولات در ووکامرس

با کمک افزونه ی “WooCommerce Product Archive Customiser” می توانیم امکاناتی مفید را به آرشیو محصولات اضافه کنیم.

به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی افزونه از منوی ووکامرس روی گزینه ی پیکربندی کلیک کرده و سپس در تب محصولات روی گزینه ی نمایش کلیک کنید. پس از تنظیمات اصلی با گزینه ی “Product Archives” رو به رو می شوید که تنظیمات افزونه است.

Product Archives

شخصی سازی آرشیو محصولات در ووکامرس

Product Columns: تعداد ستون هایی که محصولات در آن قرار داشته باشند را مشخص کنید. به صورت استاندارد در هر ردیف از چهار محصول استفاده می شود. در واقع از ۴ ستون می توان استفاده کرد.
Products per page: تعداد محصولات در هر صفحه. که به صورت استاندارد ۱۰ در نظر گرفته شده اما شما می توانید تعداد دلخواه خود را وارد کنید.
Display: چه مواردی برای محصولات در صفحه ی آرشیو نمایش داده شود. شما می توانید هر موردی که مد نظر دارید در اینجا علامت بزنید.
Display the “New” badge for how many days: در اینجا نیز مشخص می کنید که محصول چند روز به صورت جدید موجود باشد. 

دوستان گرامی حالا تنظیمات مورد نظر را ذخیره کنید.

شخصی سازی آرشیو محصولات در ووکامرس

دوستان عزیز همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید صفحه ی آرشیو را با تمامی امکانات موجود در فروشگاه و آنچه برای آن مشخص کردیم نمایش می دهد.

پس عزیزان از مطالب امروز که در مورد شخصی سازی آرشیو محصولات در ووکامرس دریافتیم که چنانچه می خواهید در صفحه ی آرشیو سایت تمامی محصولات شما با امکانات مورد نظر و دلخواه قرار گیرند می توانید از افزونه ای که امروز خدمت شما دوستداران معرفی کردیم استفاده کنید.

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-product-archive-customiser/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0