افزونه معروف Hello Dolly

افزونه معروف Hello Dolly

سلام با شما عزیزان امروز با  افزونه معروف Hello Dolly آشنا می شویم که افزونه ای است که بین اکثر کسانی که با وردپرس کار میکنند آشنا و شناخته شده است. این افزونه یکی از افزونه های پیش فرض وردپرس است. افزونه ای که پس از نصب وردپرس بدون اینکه شما فعالیت میکنید در قسمت افزونه ها نصب و فعال شده است و به ایجاد یک پیام کوچک به شما خوش امد می گوید یا سلام می کند!

مطمئنا در ذهن شما علامت سوال های زیادی در مورد افزونه Hello Dolly وجود دارد. بسیاری از عزیزان همیشه دنبال هدف حضور آن در صفحه افزونه ها بوده اند و یا بدانند بود نبود این افزونه چه فایده ای دارد و اینکه اصلا برای چه وردپرس این افزونه را به صورت خودکار فعال می کند تا ما آن را ببینیم؟ این افزونه هر بار که به پیشخوان وارد می شوید پیغام ویژه ای می دهد که البته برای بعضی از دوستان هوب است و برای بعضی امری نامطلوب به حساب می آید .

افزونه HELLO DOLLY

افزونه معروف Hello Dolly

عزیزان افزونه معروف Hello Dolly یک افزونه ساده است که همراه با نصب وردپرس نصب می شود. اگر این افزونه را فعال کنید،قسمتی از متن ترانه Hello Dolly که یکی از آثار منحصر به فرد “Louis Armstrong” می باشد را در پیشخوان وردپرس میتوانید ببینید .

افزونه معروف Hello Dolly
عزیزان اگر متن توصیف کننده این افزونه را بخوانید ،متوجه می شوید که متن توصیف کننده این افزونه کاملا مبهم است.چیزی که شما را پس از خواندن این متن متعجب میکند این است که این افزونه عملا هیچ فعالیت و فایده ای ندارد  فقط همین نمایش قطعه شعر و جملات است! پس علت این کار چیست ؟

افزونه معروف Hello Dolly

تاریخچه افزونه Hello Dolly

اولین افزونه ای که در طول تاریخ برای وردپرس نوشته شده است.این افزونه برای اولین بار در می ۲۰۰۴ همراه با نسخه ۱٫۲ وردپرس منتشر شد. هدف از انتشار ،معرفی چگونگی ساختار یک افزونه وردپرسی برای برنامه نویسان و علاقه مندان به توسعه وردپرس بود.اما جالب است بدانید که بیش از ۱ میلیون نفر آن را در سایت خود به صورت فعال دارند.

این افزونه توسط “Matt Mullenweg” نوشته شده است.البته چهار افزونه دیگر  مثل این افزونه بودند که بصورت پیش فرض در وردپرس قرار داشتند اما هیچ کدام به محبوبت این افزونه نرسیده اند و هرکدام به دلیلی حذف شدند .

هدف از حضور افزونه Hello Dolly در وردپرس چیست؟

این افزونه فقط فقط ارزش احساسی دارد .در انجمن های مختلف در مورد حذف این افزونه بحث های زیادی شده است اما در طول ۱۱ سال اخیر،این افزونه با نسخه های مختلف وردپرس انتشار یافته است.

تنها دلیلی که برای حضور این افزونه در وردپرس گفته می شود این است که این افزونه می تواند به افراد تازه وارد به محیط افزونه نویسی کمک کند.اما این اصلا درست نیست زیرا منابع بسیار مناسب تری مانند کتاب راهنمای پلاگین نویسی در وردپرس وجود دارد که می تواند هر تازه واردی را به یک فرد حرفه ای در افزونه نویسی تبدیل کند.تنها دلیلی که ما می توانیم برای حضور این افزونه در وردپرس بیان کنیم ،بحث سنت و یا توانایی این افزونه در زنده کردن خاطرات توسعه دهندگان وردپرس است .

آیا باید افزونه Hello Dolly را حذف کرد؟

حالا عزیزان تصمیم با شماست! ، حذف این افزونه هیچ تاثیری در کارایی سایت شما ندارد .

افراد زیادی این افزونه را در حالت نصب و غیر فعال قرار می دهند.اما تجربه به ما نشان داده است که هکرها کدهای مخرب خود را در قالب و افزونه های قدیمی مخفی می کنند زیرا آخرین مکانی که تازه کارها به آنها توجه دارند همین قالب ها و افزونه های نصب شده ی غیر فعال است..

البته باید گفت که دلیل هک سایت شما افزونه ها و قالب های پیش فرض وردپرس نیستند بلکه این نقاط ، یکی از ۱۰۰۰ نقطه کور سایت شما برای مخفی کردن کدهای مخرب هکرها هستند.

دوستان عزیز مبحث امروزمون که در مورد افزونه معروف Hello Dolly مورد پسنده شما قرار گرفته باشد در مورد افزونه ای که سال هاست در وردپرس وجود داشته یعنی “Hello Dolly” صحبت کردیم و دلیل وجود آن را توضیح دادیم و امیدواریم بر این اساس بتوانید تصمیم درستی در مورد این افزونه و تمامی افزونه هایی که مانند آن هستند بگیرید.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/hello-dolly/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0