قالب چندمنظوره وردپرس The100

دسته بندی :قالب های رایگان وردپرس 14 اسفند 1396 شریف 847

قالب چندمنظوره وردپرس

[junkie-toggle title=”جزئیات قالب” state=”open”]

  • بسته نصبی آسان
  • کاملا ریسپانسیو
  • کد استاندارد HTML وCSS3
  • دارای فایل های درون ریزی برابر دمو

قالب چندمنظوره وردپرس

قالب وردپرس رایگانپیشنمایش انگلیسی تصویر پیش نمایش

[/junkie-toggle]

قالب چندمنظوره وردپرس The100

سلام دوستان وردپرس سیتی در این قسمت از معرفی قالب وردپرس، یک قالب چندمنظوره وردپرس را برای شما دوستان انتخاب کرده ایم. راه اندازی وب سایت هایی آموزشی برای کسب و کارهای گوناگون استفاده می شود. در این مطلب می خواهیم به معرفی این قالب بپردازیم.

قالب چندمنظوره وردپرس The100

قالب چندمنظوره وردپرس The100

قالب چندمنظوره The100

قالب The100 یک قالب وردپرس فوق العاده رایگان با ویژگی های بسیار زیاد است. با دقت طراحی شده و توسعه یافته و این قالب چندمنظوره وردپرس مناسب برای اهداف مختلف کسب و کار و شخصی است.

قالب چندمنظوره The100 با طراحی تمیز و ظریفی همراه است. این قالب وردپرس ۵ نسخه ی نمایشی زیبا همراه خود دارد که تنها با یک کلیک می توانید آنها را نصب کنید.

این قالب وردپرس کاملا ریسپانسیو است و برای استفاده بسیار آسان است چرا که با ده ها تنظیمات سفارشی همراه است. هرکسی بدون داشتن برنامه نویسی می تواند بدون اندک زمانی یک وب سایت کامل را طراحی کند.

قالبی با چند طرح مختلف، ۵ طرح بندی سربرگ مختلف، ۲ طرح بندی برای اسلایدر، بخش صفحه اصلی سازمان یافته، ۴ طرح بندی وبلاگ مختلف، برخی از ویژگی های این قالب چندمنظوره وردپرس رایگان است.

قالب چندمنظوره وردپرس The100

قالب چندمنظوره وردپرس The100

نکات قالب و افزونه

پس از آپلود یا نصب قالب در پوشه themes یا پوسته ها از قسمت مدیریت وردپرس، باید افزونه های مورد نیاز این قالب را نصب کنید. می توانید افزونه ها را از لینک پایین صفحه که برایتان قرار داده ایم دانلود کنید و آن ها را به افزونه های خود اضافه نمایید.

برای اینکه با قالب چندمنظوره وردپرس The100 کار کنید باید از قسمت نمایش » سفارشی سازی وارد شوید و تنظیمات مورد نظر خود را به دلخواه تغییر دهید. البته چندین قسمت از این قالب وردپرس را باید از قسمت نمایش » ابزارک ها تغییر دهید. ابزارک مورد نظر را تغییر یا حذف کنید و ابزارک جدیدی را به جایگاه مورد نظر خود اضافه نمایید.

برای اینکه بتوانید از محتوای درون ریز فارسی وردپرس سیتی استفاده نمایید کافی است از لینک پایین صفحه استفاده کنید و با استفاده از راهنما فایل درون ریز را به سایت خود درون ریزی نمایید.

درضمن برای راحتی شما عزیزان فایل نصبی بسته آسان هم برای شما قرار داده ایم 

دانلود قالب چندمنظوره وردپرس The100 با فونت ایران سنس و بی یکان

[junkie-button url=”https://www.wpcity.ir/wp-content/uploads/2018/03/the100.wordpress.2018-03-04.zip” style=”orange” size=”medium” type=”round” target=”_self”] درون ریزی محتوای دمو[/junkie-button][junkie-button url=”https://www.wpcity.ir/wp-content/uploads/2018/03/www.wpcity.ir-demo-The100-widgets.zip” style=”orange” size=”medium” type=”round” target=”_self”] درون ریزی ابزارک های دمو [/junkie-button][junkie-button url=”https://wpcity.ir/themefile/The100.zip” style=”green” size=”medium” type=”round” target=”_self”] دانلود فایل بسته نصبی آسان [/junkie-button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. حسین گفته؛
    ۱۱:۴۴ ۱۳۹۹/۰۶/۲۸

    سلام جناب شریف جایی برای دانلود قالب the100 ندیدم شاید من خوب نگشتم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0