طراحی دکمه شیک

سلام دوستان

امروز میخوام براتون یک افزونه کوچیک ولی پرکاربرد رو معرفی کنم که خیلی از دوستان فکر کنم به کارشون بیاد و هر روزه ازش استفاده کنند . خیلی از دوستان میخواند دکمه بهتر بگم Button برای خودشان بسازند که ما میگیم دکمه شیک را برای خودتان بسازید بدون هیچ دردسری وقت مهم تر هستش و درست کردن دکمه شیک اونی که خودتون میخواهید خیلی خیلی ساده و فکر نکنم ۵ ثانیه بیشتر طول بکشه یک دکمه شیک طراحی کنید خب با ما باشید تا این افزونه پرکاربرد دکمه شیک را براتون معرفی کنیم .

خب بریم سراغ آموزش طراحی دکمه شیک که فکر نکنم آموزش هم بخواد ولی خب دیگه ..!! 🙂

لطفا افزونه دکمه شیک را از لینک که برای دانلود گذاشتیم دانلود کنید و روی وردپرس خودتان نصب کنید . بعد از فعال سازی افزونه گزینه ای میاره براتون به نام WPi که روش کلیک کنید برای استایل و دکمه و .. میتوانید به راحتی استایل از خودتان تعریف کنید با شورت کد ساده تا در قسمت برگه یا نوشته های خودتان از دکمه شیک که ساخته اید برای خودتان استفاده کنید .

m2

خب بعد ساختن طراحی و استایل متفاوت و خوشگل برای صفحه و دکمه شیک خودتان نحوه فراخوانی خیلی آسونه که در قسمت نوشته ها و برگه ها آیکونی براتون اضافه میکنه که میتوانید استایل و متن و لینک و .. را به راحتی انتخاب و گزینه اوکی را بزنید کار تمومه اگه لطف کنید گزینه انتشار رو بزنید دکمه شیک که برا سایتتون ساخته اید با متن و استایلی که خودتون با دست خودتون ساخته اید در قسمت های مختلف سایتتون استفاده کنید و لذت ببرید .

m3

خب چند تا استایل نمونه که میتوانید برای خودتان بسازید رو میتونید نگاه کنید ولی به نظر من بهتر از این نمونه ها شما دکمه شیک خودتان را میسازید .

طراحی دکمه شیک

m7

خب دوستان میتوانید افزونه دکمه شیک را از لینک زیر دانلود کنید و استفاده کنید . 🙂

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://wordpress.org/plugins/wpi-designer-button-shortcode/” target=”blank” ]دانلود افزونه دکمه شیک[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. ایران دانلود گفته؛
    ۱۴:۱۵ ۱۳۹۴/۰۷/۲۷

    خیلی عالی بود
    ممنون.

  2. حسین گفته؛
    ۰۱:۳۵ ۱۳۹۴/۰۵/۰۵

    بسیار عالی خسته نباشید و ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0