تعیین تاریخ انقضا برای مطالب در وردپرس

[clear]

تعیین تاریخ انقضا برای مطالب در وردپرس

سلام به همه شما دوستداران وردپرس سیتی امروزم با یک افزونه جدید با نام تعیین تاریخ انقضا برای مطالب در وردپرس در خدمتتون هستیم عزیزان بعضی مواقع این رخداد به وجود می آید که بخواهیم مطلبی را طبق تاریخ مشخصی را در سایت قرار بدهیم و بعد از اون تاریخ تعیین شده از سایت برداشته شود مثلا مطلبی راجع به کوپن های تخفیف در یک جشنواره و … .

در اینجا این افزونه به داد ما می رسد و به جای اینکه خودمان وقت صرف کنیم آن را به صورت دستی پیدا کنیم از بین حجم مطالب و آن را برداریم این افزونه به تنهایی این وظیفه را به عهده می گیرید .

این افزونه به این صورت کار می کند که ما برای این افزونه تاریخ و ساعت زمان برداشتن مطلب مورد نظر را برایش تعیین میکنیم و این افزونه هم دقیقا در همان تاریخ و زمان تعیین شده، مطلب را از روی سایت بر میدارد.

دوستان برای اینکه بتوانید تاریخ شمسی را در افزونه ببینید، افزونه پارسی سازی وردپرس Parsidate را نصب نمایید.

افزونه Post Expirator

مثل همیشه پس از دانلود و نصب افزونه به بخش تنظیمات > Post Expirator بروید تا تنظیمات را در آنجا انجام دهید:

تعیین تاریخ انقضا برای مطالب در وردپرس

Data Format , Time Format: در هر بخش می توانید فرمت تاریخ و یا زمان را عوض کنید.
Default Date/Time Duration: در اینجا می توانید زمانی را به صورت پیش فرض تعیین کنید که پست بعد از این مدت به صورت خودکار حذف شود. زیر فیلد ورودی می توانید فرمت های مجاز را هم مشاهده کنید.
Default Expiration Category: می توانید دسته بندی ای مثلا با نام «موقت» ایجاد نمایید که زمانی که دسته نوشته را موقت انتخاب کردید پست به صورت خودکار در لیست پست های تاریخ انقضا دار قرار بگیرد و طبق تنظیمات از سایت برداشته شود.
Show in post footer: با تیک زدن گزینه Enable نوشته ای به صورت پیش فرض زیر متن های تاریخ انقضادار قرار می گیرد که بازدیدکنندگان را متوجه موقتی بودن پست می کند.
Footer Contents: در این بخش می توانید متن ذکر شده در مورد قبل را ویرایش نمایید و همینطور میتوانید از کدهای آماده EXPIRATIONFULL و EXPIRATIONDATE و EXPIRATIONTIME برای نمایش به ترتیب تاریخ و زمان انقضا، تاریخ انقضا و زمان انقضا در متن استفاده کنید.
Footer Style: در این فیلد هم میتوانید استایل سی اس اس خودتان را وارد نمایید تا متن مذکور با استایل دلخواه شما نمایش داده شود.
حال پس از انجام تنظیمات بالا به یکی از نوشته های خود بروید تا باکس اضافه شده در ستون سمت چپ بخش ویرایش نوشته را مشاهده نمایید.

تعیین تاریخ انقضا برای مطالب در وردپرس

دوستان عزیز در این بخش تنظیمات شما می توانید نسبت به خواسته خودتان تاریخ و ساعت برداشتن مطلب از سایت را مشخص کنید و برایش این خاصیت را هم تعیین کنید که مطلب حذف بشود یا جز پیش نویس ها بشود یا نه تعیین کنید و همینطور تعیین کنید چه اتفاقی برای متن بیافتد؛ حذف شود، پیش نویس شود و یا تعیین کنید دسته بندی آن تغییر، حذف و یا اضافه شود.

همراهان وردپرس سیتی امیدوارم مثل همیشه از این افزونه تعیین تاریخ انقضا برای مطالب در وردپرس کمال استفاده را برده باشید پس عزیزان با استفاده از این افزونه به راحتی می توانید مطالبی را به صورت موقت برای مدت مشخصی قرار بدهید تا بعد از گذشتن مدت زمان تعیین شده یا فرارسیدن تاریخ ذکر شده در افزونه، مطلب به صورت خودکار از سایت برداشته شود.

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/post-expirator/” size=”big” align=”center” target=”_blank” icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0