انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها

انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها

سلامی به گرمی تابستان خدمت دوستان عزیز وردپرس سیتی ، همونطور که می دونین یکی از عوامل مهمی که به بهبود سئو و بهینه سازی سایت های وردپرسی کمک زیادی می کنه استفاده از برچسب ها (tags) و کلمات کلیدی درست (keywords) هستش. تو جستجوی امروز به مطلبی برخوردم که به نظرم همینطور که مفیده مقایسه ای هم بین کلمات کلیدی و برچسب ها انجام داده و توضیح داده که چطور می تونیم به بهترین شکل از برچسب یا کلمات کلیدی استفاده کنیم. پس اگه شما هم مثل من علاقه مندین که در مورد انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها بیشتر بدونین تا آخر مقاله همراه ما باشین …

انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها1

انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها برای محتوای سایت

وقتی حرف از کلمه ی کلیدی و برچسب می شه به طور معمول می دونیم که حتما تفاوت هایی بین این دو تا وجود داره پس بهتره تو قدم اول در مورد تفاوت های بین این دوتا صحبت کنیم و ببینیم اصلا چه فرقی دارن و یا اصلا فرقی دارن با هم یا نه !
در اصل باید بگیم که تفاوت خاصی بین این دو تا نیست. در واقع کلمات کلیدی، کلمات یا عبارات کوتاهی هستن که شما اونها رو انتهای هر نوشته ی خودتون تو سایت وردپرسی وارد می کنین و می تونن دقیقا برچسب های شما رو هم شامل بشن و در واقع می تونیم اونها رو به جای همدیگه هم استفاده کنیم.

بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها

برچسب ها شامل چند کلمه که تقریبا می تونیم بگیم یه عبارت کوتاهه، هستن که موضوع اصلی یه مقاله رو باید به صورت کامل توضیح بدن. این برچسب ها از ۵ تا ۱۰ کلمه تو حالت استاندارد هستن و می تونید برچسب های خودتون رو طوری انتخاب کنین که شامل توضیح کاملی از عنوان و موضوع مقاله ی شما باشه.

توجه کنین این کلمات کلیدی یا برچسب ها باید دقیقا توضیح خوبی از مقاله ی شما باشه و شما نباید هرگز از کلماتی به صورت رندم تو همه مقالات خودتون استفاده کنین که کاربران ممکنه اون رو سرچ کنن و به مقاله ی شما برسن اما هیچ ارتباطی با مقاله ی شما پیدا نکنن.

نمونه هایی از انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها

تصور کنین عنوان مطلب ما ” گذراندن یک روز تابستانی در دنیای مجازی” هستش . حالا می خوایم برای این عنوان برچسب ها و کلمات کلیدی مناسب و مفیدی به کار ببریم. نمونه ای از این کلمات عبارتنداز : ” روز تابستانی، دنیای مجازی، اطلاعات یا پروفایل دنیای مجازی، گذراندن یک روز تابستانی، یک روز تابستانی در دنیای مجازی”.
نمونه ای که برای شما مثال زدم یه نمونه ی کاملا ساده و یه ایده ست که فقط برای انتقال بهتر مطلب گفته شد. انتخاب برچسب ها باعث افزایش بازدید سایت و همچنین مطالب قبلی تو وبسایت شما میشه.
وقتی که شما یه وبسایت با تعداد زیادی مطالب دارین که تو جاهایی به هم مرتبط هستن می تونید از برچسب های یکسانی برای اونها استفاده کنین تا علاوه بر دیده شدن مطلب فعلی همه ی مطالب قبلی شما با کلیک کردن روی برچسب ها، نشون داده میشه.

توجه کنین که استفاده از برچسب های زیاد نه تنها مفید نیستش بلکه به ضرر وبسایت شماست. پس باید بدونین که برچسب ها و کلمات کلیدی مفید و به اندازه ای استفاده کنین.

فایده ی برگه ی برچسب ها در سئوی وردپرس

خیلی از افراد این موضوع رو نمی دونن که برگه ی برچسب ها تا چه حد اهمیت داره، اما باید به شما بگم گه این برگه برای سئو تو وردپرس خیلی سودمنده و سیستم وردپرس این امکان رو به راحتی تو اختیار شما کاربران، قرار میده. در واقع این برگه برچسب های مرتبط رو به مقالات مرتبط پیوند می کنه و برای موتورهای جستجو خیلی اهمیت داره .

استفاده از برچسب ها و کلمات کلیدی مشابه در پست ها

باید دقت کنین که موتور جستجوگر گوگل کلمات رو، حتی با وجود فاصله و یا به صورت جمع به صورت های مختلف شناسایی میکنه به عنوان مثال کلمات “وبسایت”، “وب سایت”، “سایت” و… هر کدوم یه کلمه ی جداگانه تو گوگل به حساب میان. و این برای شما خیلی ضروریه که فرق بین کلمات رو زمان استفاده برای برچسب ها بدونین و از این مهارت بتونید برای افزایش ترافیک و بازدید بهینه ی سایت خودتون استفاده کنین.

وارد کردن برچسب ها در برگه ها

حتما برای شما هم پیش اومده که بخواید برای قسمت برگه ها، برچسب انتخاب کنین اما این امکان رو ندارین، وردپرس افزونه ای رو در اختیار شما قرار می ده که به راحتی با اون می تونین برگه ها رو تگ گذاری کنین .افزونه ی page tagger بهترین افزونه برای این کاره …

سخن پایانی !

انتخاب بهترین کلمات کلیدی و برچسب ها و استفاده از برچسب ها آخر هر محتوا و مقاله ی شما تو سایت، کاری ضروریه و مفیده به شرطیکه قوانین استفاده از اون و روش های درست کار با اون رو بدونین و بتونین با کمک اون به بهبود وضعیت سایت خودتون کمک کنین.

ایام به کامتون 🙂

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. تعمیرات ماشین ظرفشویی گفته؛
    ۱۶:۳۷ ۱۳۹۶/۰۲/۱۰

    ممنون از مطلب بسیار اموزنده و خوبتون

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۲۰:۳۴ ۱۳۹۶/۰۲/۱۰

      باسلام و تشکر از دیدگاه شما در وردپرس سیتی
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0