خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی | با هزینه کم سرعت سایتتو افزایش بده

سرعت سایت چه اهمیتی داره؟

فرض کن اعضای خونواده رو دعوت کردی که در یک رستوران شیک با هم غذا بخورید. حالا اگه آماده کردن غذا بیشتر از نیم ساعت طول بکشه، دفعه بعد هم به اون رستوران می‌ری؟ قطعا، نه! سرعت پایین سایت هم برای مخاطبان سایت همین حالت رو داره. با این تفاوت که در دنیای اینترنت، صحبت از ثانیه و میلی ثانیه است.

پس اگه می‌خوای مشتریان کسب‌وکارت رو راضی نگه داری و مخاطبای سایتت رو افزایش بدی، با استفاده از سفارش خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی می‌تونی به این هدف دست پیدا کنی.

حتما می‌پرسی، هزینه این خدمات چقدره و چه خدماتی ارائه می‌شه. پس با من در این مطلب همراه باش تا به این دو سوال جواب بدم.

سرعت سایت چه اهمیتی دارهسرعت سایت دقیقا چیه؟

سرعت سایت به زمانی اشاره که مرورگر مخاطبان سایت شما می‌تونه یک صفحه از سایت شما رو به‌صورت کاملا کاربردی بارگیری کنه. سایت‌های عملکرد ضعیفی دارن، خیلی کند لود می‌شن و تعداد زیادی از مخاطباشون رو از دست می‌دن. یعنی کاربر از خیر باز شدن صفحه بارگزاری متن و تصاویر می‌گذره.

ولی سایت‌هایی که سرعت بالایی دارن، ترافیک بیشتری رو جذب می‌کنن.

مزایای استفاده از خدمات سرعت سایت وردپرسی

وردپرس محبوب‌ترین سیستم توزیع محتوا در دنیاست. این سیستم این امکان رو به ما می‌ده که بتونیم بدون نیاز به کدنویسی، سایت‌های کاربردی با ویژگی‌های مختلف رو ایجاد کنیم. با این حال طراحی سایت در این CMS هم تکنیک‌ها و نکات مختلفی داره و تعداد زیادی از سایت‌های وردپرسی سرعتشون خیلی کنده.

اگه می‌خواید دریافت خدمات سرعت سایت وردپرسی و افزایش سرعت سایت برای کسب‌وکار شما چه مزایایی داره، این مزایا رو براتون شرح می‌دم.

سرعت سایت روی سئو اثر می‌ذاره

سرعت سایت روی سئو اثر می‌ذاره

اگه کلی برای تولید محتوا بر اساس اصول سئو و افزایش رتبه سایت‌ هزینه کردید اما هنوز نتیجه نگرفتید، شاید مشکل از سرعت سایت شما باشه. چرا؟ به خاطر این‌که گوگل برای سایت‌هایی بهترین رتبه‌ها رو در نظر می‌گیره که بتونن اطلاعات مفید و مرتبط رو در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار بدن.

افزایش سرعت سایت، نرخ پرش رو کاهش می‌ده

نرخ پرش درصد کاربرانی که روی لینک سایت شما کلیک کردن ولی به هر دلیلی خیلی سریع از سایتتون خارج شدن. یکی از دلایل این موضوع، کند بودن سایت شماست. بر اساس تحقیقات، به ازای هر ثانیه اضافی که بارگزاری سایت طول بکشه، شما ۱۰ درصد از کل کاربران رو از دست می‌دید.

پس با دریافت این خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی می‌تونید از این مشکل جلوگیری کنید.

افزایش سرعت سایت، نرخ تبدیل رو افزایش می‌ده

نرخ تبدیل مربوط به تعداد کاربرانیه که اقدام مورد نظر شما رو در سایت انجام می‌دن. این اقدام ممکنه دانلود یک فرم، ثبت نام، ثبت سفارش، ثبت ایمیل و … باشه.

سایت‌هایی که سریع‌تر بارگزاری می‌شن، نرخ تبدیل بیشتری هم دارن. برای مثال فروشگاه AutoAnything با کاهش زمان لود سایت به نصف، تونست فروشش رو تا ۱۳ درصد افزایش بده. فروشگاه والمارت هم در یک تجربه مشابه تونست به کاهش یک ثانیه‌ای سرعت سایتش، افزایش فروش قابل ملاحظه‌ای رو تجربه کنه.

سرعت سایت روی اولین برداشت مشتری اثر می‌ذاره

برداشت اولیه همیشه خیلی مهمه. درست به‌همین دلیله که ما تلاش می‌کنیم که در اولین قرار کاری‌مون با دیگران بهترین لباس رو بپوشیم، به‌موقع سر قرار برسیم و از بهترین کلمات و جملات استفاده کنیم. یکی از نکات مهم در بازاریابی هم اینه که شما بتونید در اولین برخورد مخاطب با برند، بهترین برداشت رو ایجاد کنید.

اما حتی قبل از این‌که سایت شما باز بشه، این سرعت سایته که روی مخاطبان اثر می‌ذاره. شما که نمی‌خواید مخاطب سایت فقط با تاکید روی سرعت پایین سایت، تمام ویژگی‌ها و جذابیت‌های برند شما رو نادیده بگیره؟ پس پیشنهاد ما استفاده از خدمات افزایش سرعت سایته.

سرعت سایت در چه حدی مطلوبه؟

هرچه سرعت بارگزاری صفحات سایت شما کمتر باشه، قطعا بهتره اما بیایید کمی واقع‌بین باشیم و مطابق با آمارها پیش بریم. اولا گفته می‌شه که سرعت سایت نباید بیشتر از ۳ ثانیه باشه. چون اگه از این حد حتی کمی بالاتر بره، ۵۳ درصد از مخاطبان موبایل و ۴۰ درصد از کاربران رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ رو از دست می‌دید.

از طرف دیگه مردم نگاه خوبی نسبت به سایت‌هایی که بارگزاری‌شون بیشتر از ۴ ثانیه طول بکشه ندارن، از خیر لود صفحه می‌گذرن و حتی ممکنه این مشکل رو برای دوستان و آشنایانشون هم تعریف کنن.

اما اگر به‌دنبال بهترین سرعت هستید، می‌تونید روی ۱ تا ۲ ثانیه حساب کنید. هرچند برای رسیدن به این هدف، متخصصان باید کارهای زیادی انجام بدن.

تعرفه خدمات سرعت سایت وردپرسی چقدره؟

هزینه خدمات افزایش سرعت سایت وردپرسی به عوامل مختلف و زیادی بستگی داره و به‌همین دلیل هم نمی‌شه براش یه هزینه ثابت در نظر گرفت. اولین عامل موثر بر هزینه این خدمات، نوع سایت شما و تعداد صفحات اونه. کاری که برای افزایش سرعت یه فروشگاه اینترنتی با صدها صفحه باید انجام بشه، بیشتر از یه سایت جمع‌وجوره.

عامل دوم اینه که سایت شما چه مشکلاتی داره و حل این مشکلات با هدف افزایش سرعت، چقدر زمان می‌بره.

عامل سوم اینه که از کدوم خدمات می‌خواید استفاده کنید. مثلا فقط به خدمات بهینه‌سازی پایه روی کل سایت نیاز دارید یا می‌خواید بهینه‌سازی برای همه صفحات به‌طور اختصاصی انجام بشه؛ به افزونه‌های کش و … هم نیاز دارید یا نه و بسیاری از خدمات دیگه.

چه خدماتی برای افزایش سرعت سایت وردپرسی ارائه می‌شن؟

متخصصان افزایش سرعت سایت برای حل مشکل کندی سرعت بارگزاری صفحات از تکنیک‌ها و راهکارهای مختلفی استفاده می‌کنن. یکی از این راهکارها استفاده از افزونه‌های کش وردپرسه. صفحات وردپرس، از نوع دینامیک هستن و این CMS، هر بار، با دریافت درخواست از مخاطبان سایت شما، باید فرآیندی رو انجام بده تا اطلاعات رو پیدا کنه، کنار هم بذاره و به کاربر نشون بده.

این یه فرآیند چندمرحله‌ایه و وقتی چند کاربر به‌طور همزمان از سایت‌تون بازدید می‌کنن، سرعت سایت رو کاهش می‌ده.
افزونه‌های کش می‌تونن با استفاده از حافظه پنهان، این فرآیند رو در بازدیدهای مکرر کوتاه‌تر کنن. بنابراین یکی از خدمات متخصصان برای افزایش سرعت سایت شما نصب یه افزونه کش کاربردیه. اما تکنیک‌های بسیار مفید دیگه‌ای هم وجود دارن که برخی از اون‌ها رو با هم مرور می‌کنیم:

  • تست افزونه‌های سایت و حذف و غیر فعال‌سازی افزونه‌های غیر ضروری
  • استفاده از بهترین شبکه‌های توزیع محتوا یا CDNها
  • استفاده از پلاگین‌های فشرده‌سازی تصاویر مثل WP Smush Pro و webp
  • استفاده از ابزارهایی برای کاهش حجم تصاویر مانند Imagecompressor و TinyPNG
  • فعال کردن Gzip برای فشرده‌سازی کدهای CSS و HTML
  • کاهش ریدایرکت‌های سایت
  • به‌روزرسانی وردپرس و تمامی تم‌ها و افزونه‌ها
  • کاهش حجم پایگاه داده سایت با استفاده از افزونه‌های مثل WP Clean Up Optimizer
  • استفاده از تکنیک بارگزاری تنبل با افزونه‌های مثل BJ Lazy Load و Lazy Load
  • بررسی آپدیت بودن نسخه php سایت
  • فشرده‌سازی فایل‌های جاوا اسکریپت و CSS
  • مدیریت کرون جاب در وردپرس

بسازو افزایش سرعت سایت شما رو با کمترین تعرفه انجام می‌ده

افزایش سرعت سایت مزایای خیلی زیادی برای کسب‌وکار شما داره که از جمله اون‌ها می‌شه به بهبود تجربه کاربری، بهبود رتبه سئو، کاهش نرخ پرش، افزایش نرخ تبدیل، افزایش فروش و … اشاره کرد. اگه می‌خواید از خدمات حرفه‌ای افزایش سرعت سایت وردپرسی استفاده کنید، ما به شما مجموعه بسازو رو معرفی می‌کنیم.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0