حق انتخاب قیمت با شما در ووکامرس

حق انتخاب قیمت با شما در ووکامرس

با درودی دیگر خدمت شما عزیزان همه دوست دارند حق انتخاب در زندگی خود داشته باشند پس ما هم با موضوعی جالب در باب حق انتخاب قیمت با شما در ووکامرس آماده کرده ایم . به طور عادی شما عزیزان محصولاتی را در فروشگاه اینترنتی خود با قیمت های مختلف قرار می دهیم تا مشتریان طبق علایق خود و با توجه به قیمتی که در نظر گرفتیم، محصول را خریداری کنند. اما امکانی ووکامرس دوست داشتنی به وجود آورده است که می توان با استفاده از آن به مشتری اجازه دهد تا خود قیمتی را که می تواند قبول کند، وارد کند! این کار به نظر غیر منطقی می رسد زیرا حتما می گویید، مسلما مشتری قیمتی را وارد می کند که پایین تر از قیمت محصولات ماست و این یعنی ضرر! بله درست است. اما استفاده از این روش نیز بسیار کاربردی است. پس به نظر شما عزیزان چیکار میشود کرد؟
شما عزیزان می توانید به گونه ای حرفه ای و کاربر پسند این فعالیت را اجرا کنید. مثلا با توجه به فعالیت فروشگاه محصولاتی که تقریبا قیمت پایینی دارند را در فروشگاه بگذارید و فیلد مشخص کردن قیمت را برای مشتری در نظر بگیرید تا مشتری قیمت خورد نظر خود را وارد کرده و محصول را خریداری نماید. مثلا یک فایل متنی، یک آلبوم موزیک و…
در اینصورت می توانید نظر مشتریان خود را بسیار جلب کرده و مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه بکشانید. البته می توانید فقط برای مدت محدودی و در بازه های زمانی خاصی این کار را انجام دهید.
در آموزش ووکامرس امروز با افزونه ای از یری yith آشنا می شویم که می تواند حق انتخاب قیمت مورد نظر توسط مشتری را مشخص کند.

افزونه YITH WooCommerce Name Your Price

حق انتخاب قیمت با شما در ووکامرس

این افزونه در صفحه ی فروشگاه فیلدی را در اختیار مشتری قرار می دهد که می تواند قیمت مورد نظر خود را وارد کند.

به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی از منوی yith plugins گزینه ای با عنوان “قیمت مورد نظر” مشاهده می شود. با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات منتقل خواهید شد. تنظیمات افزونه دارای دو بخش رایگان و غیر رایگان می باشد که ما طبق معمول به بخش رایگان آن می پردازیم.

تنظیمات اصلی

حق انتخاب قیمت با شما در ووکامرس

“نام فیلد تعیین قیمت” متن دکمه: در اینجا می توانید متنی برای این فیلد مشخص کنید و در واقع آن را فعال نمایید.
تنظیمات خود را ذخیره کرده و به بخش صفحه ی ویرایش محصول بروید…

در قسمت اطلاعات محصول گزینه ای با عنوان name your price موجود است که با علامت زدن این گزینه افزونه برای محصول فعال خواهد شد.

حق انتخاب قیمت با شما در ووکامرس

عزیزان در واقع با فعال کردن این گزینه تمامی بخش قیمت برای محصول غیر فعال می شود و به مشتری امکان وارد کردن قیمت می دهد. حال محصول را بروز رسانی کرده و به سراغ صفحه ی محصول می رویم تا نتیجه را مشاهده کنیم .

حق انتخاب قیمت با شما در ووکامرس

دوستان عزیز اینم از مبحث امروزمون که در مورد حق انتخاب قیمت با شما در ووکامرس که گاهی لازم است برای جذب مشتری و رضایت آن ها کارهایی اصولی انجام دهید. مثلا می توانید بخشی را برای انتخاب قیمت برای محصولاتی که امکانش را دارند قرار داد! با کمک افزونه ای که امروز خدمت شما آموزش دادیم می توانید اینکار را به راحتی انجام دهید.

تا درودی دیگر بدرود.

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-name-your-price/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0