بلک پاور چیست؟

بلک پاور یک تخریب‌ کننده بتن و سنگ بدون صدا و ایمن است که مقدار گاز بالایی تولید می کند و با انفجار در مقابل سنگ و صخره ها به شدت منبسط می شود. فشار لحظه ای بر دیوار سنگی که باعث آسیب می شود، آسیب انفجاری و سریع است. اما بلک پاور ماده ای غیر منفجره و بی خطر است. برای استفاده از بلک پاور باید یک سوراخ در سنگ و ملات با مته به عمق حداقل ۶۰ سانتی متر سوراخ کرد. Black Power را در سوراخ ۶۰ سانتی متری بریزید و روی آن را با ماسه بپوشانید.

قیمت مناسب بسته بلک پاور | تفاوت بلک پاور با دینامیت

بلک پاور مانند دینامیت غیرقابل انفجار، غیر گازی و غیر خطرناک است و کار با آن بی خطر است. ایجاد انفجار با بلک پاور کم‌خطر است.

بلک پاور علی رغم دینامیت که به عنوان ماده ای خطرناک و صدایی وحشتناک شناخته می شود، بی صدا است.

بلک پاور در هنگام استفاده و انفجار سنگ پرتاب نمی کند و حتی در مناطق مسکونی نیز قابل استفاده است.

بلک پاور موج انفجار ندارد. اما دینامیت موجی با انفجار شدید است که برای تخریب چاه ها یا تونل ها یا مناطقی که نیاز به تخریب وسیع و گسترده دارند استفاده می شود.

بلک پاور ماده آتش زا نیست، بی خطر است و صدا ندارد، اما دینامیت زمان نمی برد و نیازی به حفر چاله های زیادی ندارد.

این بهترین راه دیگری برای از بین بردن مواد منفجره مانند دینامیت، C4، TNT، Cortex، تفنگ و غیره ندارد. این یک انفجار امن برای از تخریب سنگ است. مواد منفجره تهدیدی برای زندگی نیست و در حملات تروریستی استفاده نمی شود، بنابراین خرید آنها طبق قانون ممنوع است.

یکی از مزایای بلک پاور کارکرد ساده آن است که با مطالعه راهنمایی نحوه استفاده از بلک پاور برای افراد عادی قابل استفاده است.

بلک پاور قیمت بسیار مناسبی دارد. این ارزان ترین راه برای نابودی ساروج است. از ساختمان های مستحکم و بادوام مانند پل ها، مخازن و سدها استفاده می شود. ساروج از نظر استحکام و دوام قویتر از سیمان است. قبلا به عنوان یکی از مصالح ساختمانی استفاده می شد.

یکی از کاربردهای دیگر این ماده سخت دفن گنجینه های قدیمی است که می توان به خوبی از آنها محافظت کرد. به دلیل سختی زیاد و نفوذ ناپذیری، مشکلاتی را برای باستان شناسان و جویندگان گنج ایجاد می کند.

از نظر استحکام، این محصولات در رتبه اول در تخریب بتن قرار دارد و پس از آن انواع سفید و خاکستری که بیشترین استفاده را برای دفن گنجینه دارند.

در هنگام تخریب بتن بدون صدا، امواج انفجار، زلزله، دود و گرد و غبار وجود ندارد و سنگ یا بتن را خورده و با ایجاد ترک جدا می شود. این ماده مشابه مهمات بوده و به صورت ویژه از نظر نگهداری و مصرف بررسی می شود و به راحتی در هر مکانی بدون نیاز به کارشناسان مجرب استفاده می شود.

مصارف کتراک

مصارف کتراک

برای خرابی سازه های بتنی، سنگ های بزرگ و سخت

تخریب قطعات سازه ای که به طور نامناسب بتن ریزی شده اند

حفر کانال یا چاه در مناطق صخره ای

استفاده آسان و مقرون به صرفه

تخریب خاموش بی خطر است

هیچ انفجار سنگ یا امواج انفجار وجود ندارد

مقاومت و قدرت بتن دلیل اصلی استفاده از کتراک در ساختمان سازی است. هنگام تخریب سازه بتنی از چه موادی باید استفاده کرد؟ مهم است که بتوانید این عملیات را بدون آسیب رساندن به نیروی کار و محیط زیست انجام دهید. ساده ترین راه حل استفاده از مواد منفجره است.

با پیشرفت دانش و فناوری به روز، راهکارهای نوین و جدید تری برای تخریب بتن، سنگ و ساروج وجود دارد. که مشکلاتی در راه تخریب ندارد. شیوه های نوین و به روز که یکی از آنها استفاده از مایع تخریب کننده بتنی است ، آسیب کمتری به محیط زیست و جانداران وارد میشود، با صرف هزینه کمتری دارد میتوانید از این ماده استفاده کنید.

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0