امکان بارگذاری فایل در ووکامرس

امکان بارگذاری فایل در ووکامرس

سلام دوستان گرامی و همراهان همیشگی وردپرس سیتی امیدوارم از روزهای زیبای بهار لذت ببرین، تو بعضی از سایت ها و فروشگاهها  بعضی اوقات دیده میشه که از فیلدی برای بار گذاری فایل یا تصویر استفاده می کنند. تو نگاه اول همچین فیلدی برای مشتری بیهوده ست اما وقتی بیشتر دقت می کنیم متوجه میشیم که تمام سایتای فروشگاهی فقط کالا به فروش نمیرسه! بسیاری از اونها از سیستم فروشگاهی برای ثبت نام دوره های آموزشی یا ثبت نام در یه سیستم مالیو از این موارد استفاده می کنن و ممکنه نیاز حتمی به قرار دادن فیلدی برای بارگذاری فایل داشته باشن.(امکان بارگذاری فایل در ووکامرس)
فرض کنین آموزشگاهی می خواد دانشجو جذب کنه واز طریق وبسایت خودش ثبت نام اینترنتی انجام بده. او احتیاج داره که علاوه بر پر کردن اطلاعات کاربری اسکن کارت ملی و شناسنامه ی فرد را هم داشته باشه. پس در اینجا نیاز به بخشی برای بارگذاری فایل داره. یا اینکه به صورت حضوری در آموزشگاه فرمی رو به دانشجو می ده که شخص بعد از پر کردن فرم باید اون رو ضمیمه ی ثبت نام در دوره کنه، تو اینجا هم باید از چنین امکانی استفاده کرد.یا به شکل دیگری به موضوع نگاه کنیم…
اگه از درگاه های واسطه استفاده می کنین حتما با زرین پال، پارس پال و… آشنا هستید. این سایت ها هم درهنگام ثبت نام و برای تایید مشخصات کاربری از شما اسکن کارت ملی و شناسنامه رو می خوان. اگر خدماتی مشابه چنین سیستم هایی دارین می تونین از امکان بارگذاری در فروشگاه اینترنتی استفاده کنین.و هزاران نوع دیگر که با توجه به نیاز شما تعیین می شه. امروزبا افزونه ای کاربردی آشنا می شویم که فیلدی رو برای بارگذاری فایل در اختیار ما قرار می ده.

افزونه WooCommerce Upload My File

امکان بارگذاری فایل در ووکامرس

با کمک این افزونه می تونیم فیلدی رو برای بارگذاری فایل ها توسط مشتری در صفحه ای که اطلاعات کاربری از مشتری میگیره قرار میدیم . و بعد اون فایل رو در بخش سفارشات در پیشخوان مشاهده کنیم.

افزونه (امکان بارگذاری فایل در ووکامرس) رو در پیشخوان وردپرس در مسیر افزونه ها نصب وبعد فعال می کنیم. بعد از فعال سازی تو همون بخش افزونه ها در زیر عنوان WooCommerce Upload My File گزینه ی تنظیمات مشهوده و می تونین به بخش تنظیمات اون منتقل بشین و هم می تونین از منوی ووکامرس روی گزینه ی “بارگذاری فایل” کلیک کنین تا به تنظیمات برین.

با کلیک روی گزینه ی بارگذاری فایل به صفحه ای برای انجام تنظیمات افزونه میرویم. که با هم مشاهده می کنیم…

امکان بارگذاری فایل در ووکامرس

پیکربندی همگانی

امکان بارگذاری فایل در ووکامرس

اجازه دادن به گونه فایل: در این فیلد می تونین فرمت هایی که اجازه ی بارگذاری شدن دارن رو وارد کنین و اون ها رو با کاما از هم جدا کنین.
بیشترین اندازه بارگذاری: می تونین حداکثر اندازه ای که مشتری اجازه داره بارگذاری کنه رو وارد کنین تا در زمان بارگذاری اگه حجم فایل بیشتر از این اندازه ی تعیین شده به اون تذکر بده.
وضعیت مورد نیاز (ES): در اینجا می تونین تعیین کنین که در چه مواردی و در چه حالتی بخش بارگذاری به مشتری نشون داده میشه.
نمای طراحی شده: خود افزونه طرحی رو برای فیلد آپلود فایل در نظر گرفته که اگه می خواید از اون استفاده کنین می تونی این گزینه رو علامت بزنین.

بعد روی گزینه ی “دگرگونی ها ذخیره شوند” کلیک کنین تا تنظیمات شما انجام بشه. بعد از اون باید به بخش ویرایش محصول مورد نظر خود مراجعه کنین و در آنجا گزینه ی آپلود فایل رو فعال کنین…

امکان بارگذاری فایل در ووکامرس

در بخش فایل های بارگذاری گزینه ی فعال رو علامت بزنین تا امکان بارگذاری فایل برای محصول شما ایجاد بشه.
حالا برای مشاهده ی نتیجه می تونین به بخش صفحه ی محصول رفته و دقیقا قسمت هایی رو که برای قرارگیری محل آپلود فایل در نظر گرفته این مشاهده کنین تا فیلد آپلود فایل را ببینین.

امکان بارگذاری فایل در ووکامرس

به این ترتیب می تونین به مشتری امکان ضمیمه کردن فایل رو بده.

سخن پایانی !

تو بعضی موارد شما از نوعی خدمت استفاده می کنین که نیازمند ایجاد بخشی برای بارگذاری فایل و تصویر توسط مشتریه. افزونه ای در ووکامرس موجوده (امکان بارگذاری فایل در ووکامرس)که چنین امکانی رو در اختیار مشتریان قرار میده..

با آرزوی موفقیت

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-upload-my-file/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0