آموزش اضافه کردن گوگل پلاس

آموزش اضافه کردن گوگل پلاس

سلام  همراهان عزیز وردپرس سیتی ، گوگل تو ارائه ی خدمات به کاربران خود، همیشه خیلی قوی عمل می کنه و خیلی موفقه . بیشتر خدماتی که ارائه می کنه برای بهینه سازی وبسایت ها و افزایش بازدید اون ها بسیار موثره . یکی از خدمات گوگل استفاده ازامتیاز مثبت دادن به مطالبه . به اصطلاح گوگل G+1 کردن مطالب و مقالات تو سایت هستش . یعنی بازدید کننده ی شما در صورتی که مطلب و مقاله رو مطالعه کنه و مورد پسندش قرار بگیره، می تونه یه امتیاز به شما تو گوگل بده که هم گوگل متوجه این کار شه و هم شما از میزان رضایتمندی کاربران نسبت به مقاله ی خودتون با خبر بشین! راه های متفاوتی برای اضافه کردن دکمه ی G+1 وجود داره که قبلا هم اشاراتی به اون شده. امروز هم می خوایم افزونه ای تو این زمینه معرفی کنیم (آموزش اضافه کردن گوگل پلاس ) که بتونید به راحتی این دکمه رو تو سایت وردپرسی خودتون اضافه کنین. با آموزش امروز ما همراه باشین …

 افزونه Google +1 by BestWebSoft

آموزش اضافه کردن گوگل پلاس1

مثل همیشه، افزونه رو نصب و فعال می کنیم. بعد از فعال سازی گزینه ی “BWS plugins” تو منوی سمت راست پنل مدیریت وردپرس ظاهر می شه . تو صفحه ای که برای تنظیمات با عنوان G+1 وارد می شه، بیشتر جنبه ی تبلیغاتی داره و شما باید برای وارد شدن به محل تنظیمات افزونه روی گزینه ی “Setting” از جعبه ی سمت چپ که به نام افزونه ست کلیک کنین تا وارد بخش تنظیمات همین افزونه بشین .

آموزش اضافه کردن گوگل پلاس2

همونطور که تو صفحه ی تنظیمات می تونید ملاحظه کنین ، دارای ۴ بخش هستش که سه قسمت آخر مربوط به تنظیمات اضافی، سوالات رایج و نسخه ی پرمیوم افزونه ست. پس ما فقط با بخش “Settings” کار داریم.

Settings

آموزش اضافه کردن گوگل پلاس3

در ابتدای صفحه در مورد شورت کد افزونه صحبت کرده که شما می تونید با قرار دادن این شورت کد تو ویرایشگر، دکمه ی G+1 رو به نمایش بذارین.
گزینه ی اول Enable Google+1 Button >> با علامت زدن این بخش به افزونه اجازه می دین تا فعال بشه و قادر به اجرای عملکرد خودش باشه.
گزینه ی دوم Size >> می تونید تو این قسمت، اندازه ی مورد نظر خودتون رو برای دکمه ی G+1 مشخص کنین.
گزینه ی سوم Annotation >> شمارنده ای رو فراهم می کنه تا تعداد +۱ ها رو نمایش بده .
گزینه ی چهارم Language >> زبان افزونه رو مشخص می کنه که به صورت عمومی باید روی English قرار بگیره.
گزینه ی پنجم Button position >> موقعیت قرار گیری دکمه رو می تونید مشخص کنین.
گزینه ی ششم show button >> مشخص می کنه که تو کدوم بخش ها می خواید دکمه نمایش داده شه. تو نوشته، برگه و صفحه ی اصلی!

قسمت پایین این صفحه مربوط به تنظیمات نسخه ی پرمیومه که با اون کاری نداریم.
تو حال حاضر همه ی نوشته ها و برگه ها دارای این دکمه هستن . اگه تمایل دارین هر بخش دیگه ای از دکمه ی G+1 استفاده کنین حتما از شورت کد زیر کمک بگیرین:

۱ [bws_googleplusone]

سخن پایانی !

استفاده از دکمه ی G+1 (آموزش اضافه کردن گوگل پلاس ) به شما کمک می کنه تا مقالات خودتون رو توسط کاربران محبوب کنین و این آگاهی رو به دست بیارین که تا چه حد از مقاله و نوشته ی شما رضایت داشتن.

ایام به کامتون 🙂

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/google-one/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”steady-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0