گزارش اشکال در مطالب توسط کاربران

گزارش اشکال در مطالب توسط کاربران

درودی بی پایان خدمت شما عزیزان امروز با افزونه ای با نام گزارش اشکال در مطالب توسط کاربران  یکی از رایج ترین موضوعات در سایت های مطلب محور مثل سایت های خبری در وردپرس یا مثل آموزشی خودمون وردپرس سیتی حتما اشکالات تایپی پیدا می شود چون در هنگام تایپ سریع در هنگام آموزش این موضوع پیش می آید . برای همین مهم ترین این امر فهمیدن این اشتباهات تایپی است که اصولا کاربران و خوانندگان عزیز متوجه این خطاها می شوند و آن ها را می توانند به نویسنده گوشزد کنند .

عزیزان مرسوم ترین روش هم برای اطلاع رسانی به نویسنده همین دیدگاه زیر متن است که روش سریعی نیستش نویسنده تا زمانی که دیدگاه را نخواند نمیتواند از اشتباه خود باخبر بشود یا این امکان وجود دارد دیدگاه یک سایت بالا باشد و نویسنده نرسد به همه دیدگاه ها پاسخ گو باشد .

در افزونه ی گزارش اشکال در مطالب توسط کاربران تمامی این مشکلات را میتوانند به راحتی کاربران با انتخاب بخشی از متن اشتباهی و فشردن کلید های ترکیبی Ctrl+Enter مستقیما به ایمیل مشخص شده ارسال نماید .

افزونه Mistape

گزارش اشکال در مطالب توسط کاربران

 

عزیزان پس از نصب این افزونه به آدرس تنظیمات > Mistape بروید تا تنظیمات را انجام دهید.

گزارش اشکال در مطالب توسط کاربران

گزارش اشکال در مطالب توسط کاربران

دریافت کننده ایمیل: باید تعیین کنید گزارشات به چه کسانی ارسال شود. و یا می توانید ایمیل هایی را هم به صورت دستی وارد نمایید.
انواع پست ها: انواع پست هایی که می خواهید این افزونه در آن ها فعال باشد را انتخاب می نمایید.
شورتکد: شما می توانید به جای تعیین انواع پست ها که به صورت خودکار متن راهنما را در پایین مطلب قرار می دهد، از شورتکد مربوطه در هر مطلبی که می خواهید، استفاده نمایید. روش استفاده از شورتکد های افزونه هم در بخش راهنما قرار دارد.
نوع توضیح ارسال گزارش: می توانید برای توضیحات زیر متن از نوشته معمولی یا یک تصویر دلخواه استفاده نمایید و یا می توانید اصلا هیج چیزی زیر متن ها درباره این افزونه قرار ندهید.
متن نوشته راهنما زیر متن: شما می توانید متن راهنمای زیر مطالب سایت را هم به سلیقه خودتان ویرایش نمایید و یا در همان حالت پیش فرض، تنظیمات را رها کنید.
لوگو Mistape: با تیک زدن این گزینه لوگوی افزونه به همراه متن راهنما زیر مطلب نمایش داده می شود.
نوع نمایش پاپ آپ: می توانید تعیین کنید بعد از اینکه کلید های ترکیبی مذکور در مطلب زده شد، پنجره پاپ آپ با چه محتوایی باز شود.
دوستان گرامی نوشته ای را باز کنید؛ بخشی از متن را انتخاب (Select) کنید و دکمه های ترکیبی Cntrl+Enter را فشار دهید تا پنجره پاپ آپ باز شود حالا عزیزان می توانید نتیجه را ببنید.

دوستان عزیز وردپرس سیتی این همه از افزونه گزارش اشکال در مطالب توسط کاربران که قابلیت ارسال گزارش مشکل توسط کاربران در متن برای نویسندگان و مدیران سایت ها بسیار کاربردی است .

تا درودی دیگر بدرود .

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/mistape/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0