پرداخت چند مرحله ای در ووکامرس

پرداخت چند مرحله ای در ووکامرس

سلام دوستان عزیز وردپرس سیتی ، تو بعضی از فروشگاههای اینترنتی پرداخت چند مرحله ای در ووکامرس انجام میشه و به شکل های مختلف هم انجام میشه. به نظر کار جالبتریه که بجای اینکه یه لیست بلند از مشخصات خریدار بخوایم عمل پرداخت رو به چند تا مرحله ی ساده تبدیلش کنیم . که هم ظاهر زیبا تری تو قسمت پرداخت فروشگاه داشته باشیم و هم اینکه مشتری ها از پر کردن فرم لذت ببرن و براشون این پروسه طولانی نباشه .

خیلی پیش اومده که دوستان میگن که بعضی از مشتری ها به خاطر همین فرم های طولانیه که از خرید کردن منصرف میشن و میگن میتونن به جای اینکه وقتشون صرف پر کردن مشخصاتشون تو فرم کنن تا بتونن پرداخت رو انجام بدن، به فروشگاه میرن و کالای موردنظرشون رو میخرن .و خب این به ضرر ماست !  وظیفه ی ما به عنوان صاحب فروشگاه اینترنتی اینه که با انتخاب هایی درست قدم تو مسیر پیشرفت بذاریم و تا می تونیم امکانات زیادی رو برای راحتی برای مشتری فراهم کنیم. با این کار مطمئن باشین اولین کسی که سود میکنه شمایین . امروز میخوایم افزونه پرداخت چند مرحله ای در ووکامرس از سری افزونه های yith که فرایند خرید رو به چند مرحله ساده تبدیل میکنه رو معرفی کنیم پس تا آخر مقاله امروز با ما همراه باشین :

YITH WooCommerce Multi-step Checkout

YITH WooCommerce Multi-step Checkout

YITH WooCommerce Multi-step Checkout

مثل همیشه به پیشخوان وردپرس میریم و افزونه پرداخت چند مرحله ای در ووکامرس مورد نظر رو نصب و فعال می کنیم. حالا از منوی yith plugins گزینه ی Multi step ceckout دیده میشه که با کلیک روی اون به قسمت تنظیمات افزونه منتقل میشین .
این افزونه تنظیمات خاصی نداره و این قسمت فقط برای فعال/غیر فعال کردن افزونه ست.

Settings

پرداخت چند مرحله ای در ووکامرس2

پرداخت چند مرحله ای در ووکامرس۲

همونطور که می بینید تو این قسمت با علامت زدن این گزینه می تونید افزونه رو قادر به انجام عملیات کنین و یا با برداشتن تیک اون می تونید عملیات اون رو غیر فعال کنین.
نکته!!! در اصل اینطوری نیست که این افزونه فقط همین یه تنظیم رو داشته باشه، بلکه نسخه ی رایگان اون به این صورته ولی تو نسخه ی پرمیوم شما تنظیمات دیگه ای رو هم خواهید داشت و در اصل افزونه خیلی کامل تر است.
حالا می تونید به صفحه ی تسویه حساب برید و تغییرات رو ببینین…

پرداخت چند مرحله ای در ووکامرس3

پرداخت چند مرحله ای در ووکامرس۳

سخن پایانی !

اگه تصمیم گرفتین که مشتری ها رو برای خرید از فروشگاه ترغیب کنین .می تونید با استفاده از افزونه ی پرداخت چند مرحله ای j, ووکامرس ، فرآیند پرداختتون رو کوتاه کنین و به چند مرحله تقسیم کنین.

ایام به کامتون 🙂

صحفه اصلی افزونه

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. تعمیرگاه لوازم خانگی گفته؛
    ۱۶:۳۵ ۱۳۹۶/۰۲/۱۰

    خیلی خوب بود افرین ، امروزه دیگه همه دنبال راه اندازی سیستم پرداخت انلاین هستند در سایت ها، من خودم استفاده کردم از این مطلب

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۲۰:۳۴ ۱۳۹۶/۰۲/۱۰

      باسلام و تشکر از دیدگاه شما در وردپرس سیتی
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0