مدیریت محصولات ووکامرس

مدیریت محصولات ووکامرس

سلام به شما همراهان عزیز امروزم با یکی از افزونه های ووکامرس در خدمتتون هستیم با عنوان مدیریت محصولات ووکامرس  دوستان تا امروز با همراهی هم فروشگاه اینترنتی را باهم ایجاد کردیم و هر روز با یک افزونه جدید با همدیگر آشنا شدیم  و به سایت خود اضافه کرده ایم . بدون شک در یک فروشگاه اینترنتی محصولات زیادی برای فروش اضافه خواهد شد مثلا در یک فروشگاه بزرگ گسترده شاید هزار محصول در آن قرار گرفته باشد و مشتریان زیادی را به سمت خودش کشیده شده است .  هر کدام از محصولات هم دارای امکانات خاصی مانند ویژگی ها، قیمت های اصلی، قیمت فروش فوق العاده یا همان حراج، تخفیفات، کوپن های تخفیف که برای افراد خاصی در نظر گرفته می شود، تصاویر متفاوت و …. می باشند. با اینکه بعضی از این موارد در تمامی محصولات یکی هستند اما اگر بخواهیم یکی از این شاخص ها را برای محصولات تغییر دهیم بی شک باید وارد ویرایشگر هر محصول شده و آن را تغییر دهیم. به نظر شما می شود این کار را برای تعداد بالایی از محصولات انجام داد؟!

در جواب این سوال باید گفت بله می شود اما وقت بسیار زیادی از شما را می گیرد و همچنین خسته کننده است . با این افزونه امروز راه حلی برای این مسئله همه چیز به آسانی فراهم می شود .

افزونه ی Smart Manager for Woocommerce

مدیریت محصولات ووکامرس

این افزونه مدیریت محصولات ووکامرس  قدرتمند که بیش از ۱۰۰۰۰ کاربر مورد استفاده قرار گرفته است . به صاحبان فروشگاه های ووکامرس کمک می کند تا بتوانند موارد مورد نظر خود را به صورت یک جا مدیریت کنند و آن ها را در صورت لزوم تغییر دهند.

مثل همیشه افزونه را در پیشخوان وردپرس در مسیر افزونه ها نصب و فعال می کنیم. پس از فعال سازی در قسمت محصولات گزینه ای با عنوان “Smart Manager” ظاهر می شود.

مدیریت محصولات ووکامرس

با کلیک بر روی این گزینه تمامی محصولاتی که تا الان در فروشگاه ایجاد کردید، در یک صفحه به شما نمایش داده خواهد شد.

مدیریت محصولات ووکامرس

این دسته بندی ها  براساس فیلدهای مختلف قرار گرفته اند . فیلد آی دی یا همان شناسه، نام محصول، قیمت محصول، قیمت محصول در حراج، دسته بندی ها و اینکه در حال حاضر محصول در حال انتشار است یا خیر.
مهمترین بخش قسمت Edit یا همان ویرایش است که با کلیک بر روی آن می توانیم محصول را در همین جا ویرایش کنیم.

edit product hamyarwp

عزیزان می توانید با کلیک بر روی آیکون ویرایش برای هر محصول آن را به صورت کامل در همین جا تغییر دهید.

در فیلدهای دیگر نیز با کلیک بر روی هر فیلد امکان ویرایش آن وجود دارد

مدیریت محصولات ووکامرس

دوستان پس از تغییرات می توانید در پایین صفحه بر روی دکمه ی “Save” کلیک کنید تا تغییرات انجام شود.

عزیزان اگر محصولات شما زیاد باشد، امکان دارد که یافتن محصولات برای شما مشکل باشد برای همین فیلتری با نام جستجو در بالای صفحه موجود است که شما بر هر نیازی که دارید میتوانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرد مثلا براساس قیمت. می توانید محصولاتی را که قیمت آن ها بیشتر از ۸۰۰۰۰۰ تومان است را مشخص کنید. نکته جالب اینجاست این فیلتر را می توان بر روی مشتریان، سفارش ها و کوپن ها نیز انجام دهید:

همراهان عزیز وردپرس سیتی این هم از افزونه بسیار کاربردی مدیریت محصولات ووکامرس همانطور مطمئن مورد پسندتون واقع شده است و راحت تر به فروشگاه خود مدیریت کنید .

تا درودی دیگر بدرود .

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/smart-manager-for-wp-e-commerce/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0