قالب شرکتی Advent

قالب شرکتی Advent

سلام دوستان گل وردپرس سیتی ، بعضی محصولات به سایت خاصی برای معرفی و پشتیبانی نیاز دارن ، قالبی که امروز براتون آماده کردیم برای همین منظور طراحی شده . صفحه اصلی این قالب شامل بخش هایی برای معرفی و نمایش امکانات یک محصول است همچنین سربرگ ویژه ای دارد که می توانید عکس، نام و لوگوی محصول را در سربزگ نمایش دهد. قالب شرکتی Advent طراحی دلنشینی داره و همچنین منوهای زیبا و چسبان داره تا بازدید کننده برای ورود به صفحه های دیگه نیازی به اسکرول زیاد نداشته باشه و همچنین  قسمت سربرگی خیلی شیک و با کیفیت هست تا بتونید تو اونن محصول خودتون رو معرفی کنین و تو اون آرم خود و نمایش آخرین اخبار رو قرار بدین و حتی می تونید ویجت شبکه های اجتماعی رو برای به اشتراک گذاشتن مطالب داشته باشین این قالب فارسیی شرکتی از ابزارک هم پشتیبانی می کنه.

قالب شرکتی Advent

کاملا پاسخگو

قالب رایگان و فارسی وردپرس Advent  به صورتی طراحی شده تا اگه شما و بازدید کننده ها تو مکانهای مختلف به رایانه دسترسی نداشتین بتونید با دستگاه هایی مختلف که قابلیت رفتن به اینترنت رو دارن چون گوشی های هوشمند بتونید به راحتی و بدون مشکل و نیاز به زوم کردن صفحه و اسکرول از اون بازدید کنین چون به صورت خودکار از خودش واکنش نشون می ده و به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده که می تونه تو جذب بازدید کننده هم خیلی موثر باشه.

سئو و بهینه

سئو و بهنیه تو قالبهای وردپرس خیلی مهم و موثر هستش تا سایت شما بتونه به راحتی بالا بیاد و تو سرعت لود اون تاثیر بذاره قالب وردپرس Advent به صورت کاملا بهینه شده و سئوی خوبی داره تا بتونید نتایج خوب و بالایی تو گوگل کسب کنین.

قسمت تنظیمات

دوستان مهمتر ازهمه و مورد لازم برای قالب قسمت تنظیمات هستش که قالب شرکتی Advent  اون رو داره تا بتونید بدون دخالت تو کدنویسی به راحتی خیلی از قسمتها رو به سلیقه و کار خودتون تطبیق بدین.

قالب شرکتی Advent

امکانات قالب شرکتی Advent

  • کاملا واکنش گرا
  • دارای سربرگ مخوصص برای معرفی محصول
  • منوی چسبان
  • نمایش اخرین اخبار در صفحه اول
  • سبک و زیبا

نکات نصب

  1. بعد از نصب قالب برگه ای جدید ایجاد(با نامی دلخواه مثلا خانه)،قالب برگه رو homepage انتخاب کرده و بعد به بخش تنظیمات > خواندن رفته و این برگه رو به عنوان برگه ایستا برای صفحه اصلی انتخاب کنین.
  2. تنظیم صفحه اول این قالب تو بخش نمایش > تنظیمات پوسته صورت می گیره.
  3. این قالب ازfortawesome پشتیبانی می کنه. اما بعضی از فونت های این سایت رو نمی خونه.

نکته !!! این قالب زیبا توسط مجموعه وردپرس سیتی برای شما عزیزان فارسی و راست چین شده و از لینک زیر به صورت رایگان قابل دریافته!

ایام به کامتون 🙂

[button color=”pink” link=”https://wpcity.ir/wp-content/uploads/2016/07/advent-wpcity.zip” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلودقالب شرکتی Advent[/button]

[button color=”red” link=”http://advent.fruitthemes.com/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-tv”]دموقالب شرکتی Advent[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. shahab گفته؛
    ۲۰:۵۵ ۱۳۹۵/۱۲/۲۶

    سلام ، این قالب امکان اضافه کردن چند تا صفحه دیگه هم داره ؟ منظورم صفحه ساز هست
    و اینکه محیط فارسی هم داره ؟ این قالب که الان گزاشتید انگلیسی هست

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۲۳:۵۷ ۱۳۹۵/۱۲/۲۶

      سلام این قالب جزو قالب های رایگان میباشد
      اگر خواستار قالب ترجمه و راست چین شده میباشید میتوانید از بین قالب های ویژه وردپرس سیتی قالب مورد نظر مورد نظر خو را انتخاب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0