فیلتر محصولات در ووکامرس

فیلتر محصولات در ووکامرس

 

سلام بهاری خدمت شما همراهان وردپرس سیتی افزونه ای که امروز میخواهیم باهاش آشنا بشیم در مورد فیلتر محصولات در ووکامرس ابزارک ها در ووکامرس به شما این کمک را می کند تا دسترسی های بهتر و راحت تری را برای مشتریان خود در قسمت های مختلفی از سایت فراهم کنید.مثلا می توانید در بخش ساید بار سایت امکاناتی را جهت دسترسی سریع مشتری بگذارید و یا شاید شما عزیزان سایتی دارید که در کنار آن یک فروشگاه هم راه اندازی کرده اید، باز هم می توانید در صفحه ی اصلی سایت با کمک ابزارک هایی نگاهی هم به فروشگاه اینترنتی خود بزنید.

یکی از مهم ترین ابزارک ها، فیلتر کردن بر اساس قیمت بود ، یعنی مشتری با توجه به هزینه ای که در نظر میگیرد می تواند محصولاتی را انتخاب کند. حال تصور کنید از روش فیلتر کردن برای قسمت های دیگر هم استفاده کنیم! مثلا فیلتری برای رنگ بندی، اندازه، لیست، برچسب ها و… ایجاد کنیم تا مشتری بتواند به راحتی آن ها را انتخاب نماید. مسلما با این کار خیلی راحت تر می توانیم به نتیجه ی بهتری برسیم و برای مشتری هم لذت بخش است که با این فرآیند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نماید.

در واقع این کار راهی را دربرابر مشتری می گذارد که خود به آن آدرس دهی می دهد و آن را طی می کند تا به هدف مورد نظر دست یابد. دوستان عزیز به نظر شما کار جالبی نیست؟
در آموزش ووکامرس امروز قصد داریم تا همراه شما عزیزان با  فیلتر محصولات در ووکامرس که یکی از افزونه های کاربردی yith که قابلیت فیلتر محصولات را به ما می دهد آشنا شویم.

افزونه YITH WooCommerce Ajax Product Filter

فیلتر محصولات در ووکامرس

دوستان عزیز با کمک افزونه ی YITH WooCommerce Ajax Product Filter شما می توانید امکان فیلتر کردن محصولات را به صورت ایجکسی داشته باشید.

در مرحله اول به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی افزونه گزینه ای با عنوان “Ajax product filter” مشاهده می شود. حالا بر روی آن کلیک کنید تا به بخش تنظیمات افزونه منتقل خواهید شد که نیازی به تغییر نیست زیرا تمامی پسوند ها را وارد کرده اید.

Front end Costum style

فیلتر محصولات در ووکامرس

دوستان عزیز در اینجا تمامی پسوندها رو مشاهده می کنید.

Costum style

این بخش نیز مربوط به تنظیمات سفارشی است.

حالا عزیزان برای افزودن فیلتر باید به ابزارک ها مراجعه کرده و آن ها را اضافه کنیم…

شما عزیزان در این بخش ابزارک ها را مشاهده می کنید که چندین ابزارک متعلق به این افزونه می باشد. هر کدام از آن ها را که تمایل دارید می توانید به ساید بار یا هر جای دیگری که در سایت شما متعلق به ابزارک ها می باشد اضافه کنید.

فیلتر محصولات در ووکامرس

شما عزیزان در بالا اگه مشاهده میکنید من ویژگی رنگ را برای محصول فیلتر کردم. سایر موارد را نیز می توانید انتخاب کنید و به همین ترتیب اضافه نمایید.

فیلتر محصولات در ووکامرس

پش شما عزیزان برای جلب رضایت مشتری و راحتی کار می توانید در ابزارک های سایت امکان فیلتر برای محصول قرار دهید تا مشتری بتواند با کمک فیلترهای موجود محصول خود را انتخاب کند. امیدوارم از افزونه فیلتر محصولات در ووکامرس لذت کافی رو برده باشید .

ایام به کامتون

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-ajax-navigation/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. راهبند گفته؛
    ۱۶:۰۰ ۱۳۹۶/۰۸/۲۴

    در صورت عدم وجود دسته بندی محصولات هم میشه از این ابزار استفاده کرد.

  2. طراحی سایت در کرج گفته؛
    ۱۵:۴۱ ۱۳۹۶/۰۵/۱۸

    خیلی مفید بود

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۱۵:۵۴ ۱۳۹۶/۰۵/۱۸

      با سلام
      خواهش میکنم

  3. کابینت کرج گفته؛
    ۲۳:۱۵ ۱۳۹۶/۰۳/۰۱

    ممنون از سایتتون

  4. طراحی سایت گفته؛
    ۱۱:۲۵ ۱۳۹۵/۰۲/۱۱

    افزونه عاللییی بود

    • سمیرا عزیزی گفته؛
      ۱۶:۲۰ ۱۳۹۵/۰۲/۱۱

      خوشحالم که مورد پسندتون واقع شد .

      • سئو در کرج گفته؛
        ۱۵:۱۵ ۱۳۹۶/۰۷/۱۹

        هو کامرس بهترین فروشگاه ساز ورد پرس است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0