علائم هک سایت وردپرس

علائم هک سایت وردپرس

سلام به همه دوستان وردپرس سیتی که با ارسال نظرات وپیشنهادات خود ما رو خوشحال میکنن. امروز ادامه بحث در مورد علائم هک سایت وردپرس را خدمت شما اعلام میکنیم که در پست قبلی از ۱۲ مورد علائم ۶ مورد اعلام شد.

علائم هک سایت وردپرس بخش دوم

۷ –  وب سایت شما اغلب کند یا غیر فعال است

علائم هک سایت وردپرس

علائم هک سایت وردپرس

تمام وب سایت ها در اینترنت می توانند قربانیان حملات تصادفی تصادفی شوند. این حملات از چندین کامپیوتر و سرورهای هک شده از سراسر جهان با استفاده از ips هایی که جعلی هست استفاده می کنند. گاهی اوقات آنها فقط درخواست های زیادی را به سرور خود ارسال می کنند، در غیر این صورت آنها بارها تلاش می کنند تا به وب سایت شما آسیب برسانند.

۸ – فعالیت غیرعادی در سرورها

علائم هک وب سایت

علائم هک وب سایت

فایلهایی ساده  که مخرب هستن و در وب سرور شما ذخیره شده اند. این فایل ها تمام اشتباهات در سرور شما و همچنین تمام ترافیک اینترنتی شما را ثبت می کند.شما می توانید از داشبورد cPanel وردپرس خود در زیر آمار استفاده کنید.

هک وردپرس

هک وردپرس

این لاگ ها سرور می تواند به شما در درک آنچه در حال هک است (زمانی که سایت وردپرس شما تحت حمله است) کمک کند. آنها همچنین شامل تمام آدرس های آی پی استفاده شده برای دسترسی به وب سایت شما می باشد که به شما اجازه می دهد آدرس IP مشکوک را مسدود کنید.

۹ – عدم ارسال یا دریافت ایمیل های وردپرس

علائم هک سایت وردپرس

علائم هک سایت وردپرس

سرورهای هک شده معمولا برای هرزنامه استفاده کرده اند. اکثر شرکت های میزبانی وردپرس ارائه دهنده های ایمیل رایگان خود را با میزبانی شما ارائه می دهند. بسیاری از صاحبان سایت وردپرس از سرورهای ایمیل میزبان خود برای ارسال ایمیل های وردپرس استفاده می کنند.اگر شما قادر به ارسال یا دریافت ایمیل های وردپرس نیستید، پس احتمال اینکه سرور ایمیل شما هک شده باشد برای ارسال ایمیل های اسپم وجود دارد.

۱۰ – مشکالت برنامه ریزی شده

علائم هک سایت وردپرس

علائم هک سایت وردپرس

سرورهای وب به کاربران اجازه می دهد تا مشاغل cron را تنظیم کنند. اینها وظایفی هستند که می توانید به سرور خود اضافه کنید. وردپرس خود از cron برای تنظیم وظایف برنامه ریزی شده مانند انتشار پست های برنامه ریزی شده، حذف نظرات قدیمی از سطل زباله و غیره استفاده می کند.یک هکر می تواند از cron برای اجرای وظایف برنامه ریزی شده در سرور شما بدون اطلاع شما استفاده کند.

۱۱ –  نتایج جستجو ربوده شده

اگر نتایج جستجو از وب سایت شما نشان دهنده عنوان نادرست یا متا توضیح باشد، این نشان می دهد که سایت وردپرسی شما هک شده است.با نگاهی به سایت وردپرس خود، هنوز عنوان و توضیحات درست را مشاهده خواهید کرد. هکر دوباره از یک درپشتی برای تزریق کدهای مخرب استفاده کرده است که داده های سایت شما را تغییر می دهد به طوری که فقط برای موتورهای جستجو قابل مشاهده است.

۱۲-  پنجره ها یا پاپ زیر تبلیغات در وب سایت شما

پنجره ها یا پاپ زیر تبلیغات

پنجره ها یا پاپ زیر تبلیغات

این نوع هک ها تلاش می کنند با ترساندن ترافیک وب سایت شما و تبلیغ تبلیغات اسپم خود را برای وب سایت های غیر قانونی نشان می دهند. این پنجرهها برای بازدیدکنندگان یا بازدیدکنندگان که به طور مستقیم به وب سایت دسترسی دارند، نمایش داده نمیشوند.
آنها فقط به کاربران بازدید کننده از موتورهای جستجو ظاهر می شوند. پاپ در زیر تبلیغات در پنجره جدید باز می شود و توسط کاربران نادیده می گیرد.

شما همچنین باید از راهنمای نهایی وردپرس خود برای بررسی بهترین شیوه ها و حفاظت از سایت خود اطمینان حاصل کنید.ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا نشانه هایی را که سایت WordPress شما هک شده است، بیابید. 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. مشهد گفته؛
    ۱۴:۳۲ ۱۳۹۶/۰۵/۲۳

    مشکل ۱۰ رو من دارم
    واااای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0