طراحی سایت ورزشی با افزونه ورزشی اسپورت پرس SportPress

طراحی سایت ورزشی با افزونه ورزشی اسپورت پرس SportPress

طراحی سایت ورزشی با افزونه ورزشی اسپورت پرس SportPress

طراحی سایت ورزشی با افزونه ورزشی اسپورت پرس SportPress

سلام عرض میکنم خدمت تمامی بازدیدکنندگان و کاربران وردپرسی سیتی خیلی از کاربران سایت وردپرس سیتی درخواست قالب برای سایت ورزشی داشتند که ما قالب گود نیوز و مولتی نیوز را بهشون پیشنهاد میدادیم.ولی خوب این قالب ها بیشتر خبری بودند و امکانات سایت ورزشی را نداشتند.

امروزه خبرها، اطلاعات، محصولات و کالاها، نتایج و …  ورزشی و امور مربوط به ورزش مخاطبین خاص و وسیعی را دارند. بنابراین طراحی سایت ورزشی می تواند نیاز این گروه از افراد را برطرف کند. گروه سایت های ورزشی و سایت هایی که به اخبار و اطلاعات و نتایج ورزشی می پردازند اصولا باید معتاد کننده باشند! چراکه با توجه به تعدد بسیار این گونه سایت ها، سایتی موفق است که اصول معتاد کنندگی از جمله نرخ بالای بروز رسانی، ثبت خبرها و اطلاعات آنلاین و به روز و … را رعایت نماید.

طراحی سایت ورزشی با افزونه ورزشی اسپورت پرس SportPress

طراحی سایت ورزشی با افزونه ورزشی اسپورت پرس SportPress

در طراحی سایت ورزشی ظاهر سایت بسیار در جذب کاربر موثر است زیرا اگر ظاهر سایت جذاب نباشد بازدید خود را از دست خواهید داد. چیدمان ساده و البته درست و همچنین نمایش واضح متن ها در سایت از نکاتی است، که در ظاهر یک سایت خبری ورزشی باید رعایت شود. استفاده از تکنیک های ایجکس و نمایش بدون رفرش مطالب مهم و بروزرسانی لحظه ای مطالب مانند خبرهای جدید، جداول، نتایج زنده و … از دیگر نکات مهم در طراحی سایت ورزشی خبری می باشد.

طی درخواست هایی که برای بنده ارسال میشد تصمیم گرفتم یه افزونه بهتون معرفی کنم که امکانات یه سایت ورزشی را بتونین توی سایتتون داشته باشیند ومطلبی تحت عنوان طراحی سایت ورزشی با افزونه ورزشی اسپورت پرس SportPress براتون قرار بدم امیدوارم که مورد پسندتون باشه و بتونین ازش استفاده لازم ببریند.

افزونه ورزشی اسپورت پرس SportPress:این پلاگین در برخی از ویژگی های شگفت انگیز به سایت وردپرسی و مدیریت لیگ قابلیت های خود را به ارمغان می آورد.

به جرات میتوان گفت افزونه ورزشی اسپورت پرس SportPress یکی از قدرتمند ترین و بهترین افزونه ها در رابطه با افزونه ورزشی وردپرس می باشد.

[list icon=”momizat-icon-search” ]ویژگی های افزونه:,مشخصات تیم ها با لیست بازیکنان,جدول لیگ برتر با لوگوی باشگاه ها,اخبار و نتایج به همراه عملکرد بازیکن,دارای تقویم,مشخصات بازیکن و آمار میانگین پست ها در درجه های کاربری,لیست بازیکن,پروفایل کارکنان,آرشیو فصل,اطلاعات و نقشه ورزشگاه ها,تنظیمات ستون آمار و لیگ برتر,پیش تنظیمات,به حالت تیمی و انفرادی,وارد کردن رویداد ها ، تیم ها ، بازیکنان و کارکناناز فایل CSV,منوی کد کوتاه آسان در ویرایشگر,و چندین امکانات دیگر[/list]

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/sportspress/” target=”_blank” icon=”momizat-icon-download”]دانلود از مخزن وردپرس[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. محمد گفته؛
    ۰۹:۵۰ ۱۳۹۴/۰۷/۱۸

    با سلام
    مدیر سایت یک باشگاه فرهنگی ورزشی در اصفهان هستم.
    با شما چگونه میتوانم تلفنی و یا حضوری ارتباط داشته باشم؟

    • حامد شادمان گفته؛
      ۱۰:۴۱ ۱۳۹۴/۰۷/۱۸

      سلام
      میتونید با شماره هایی که در فرم ارتباط باما قرارداده شده تماس بگیرید و یا میتونید تشریف بیارید به آدرسی که نوشته شده.
      شاد باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0