ساخت قالب برای پنل مدیریت وردپرس

ساخت قالب برای پنل مدیریت وردپرس

سلام خدمت دوستان عزیز وردپرس سیتی ، امروز میخوایم با افزونه ای وردپرسی (ساخت قالب برای پنل مدیریت وردپرس) آشنا شیم که به ما کمک می کنه تا قالبی با طراحی فلت و رنگ بندی شیشه ای و جالب پیشخوان وردپرس خودمون رو بسازیم. وقتی ما سایتی رو ایجاد می کنیم هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ظاهری باید به اون توجه کنیم تا همیشه از دو جنبه به روز باشه.

از لحاظ فنی اگر به روز باشه که مطمئنا بسیاری از مشکلات رو نخواهیم داشت و از لحاظ ظاهری هم که بروز باشه، کاربران شما رو مجذوب می کنه و تنوع بیشتری رو برای اون ها ایجاد می کنه. تو آموزش وردپرس امروز می خوایم مثل خیلی از آموزش های دیگه به بخش ظاهری سایت خودمون بپردازیم.

وقتی حرف از ظاهر یه سایت می شه اولین چیزی که به ذهن خطور می کنه اینه که تصمیم بگیریم قالبی جدید و متفاوت از قالب وردپرس فعلی خود طراحی و یا نصب کنیم تا تنوع بهتری به ظاهر سایت داده و هم با انتخاب یک قالب بهتر امکانات بیشتری برای سایت خودمون فراهم کنیم و در اختیار کاربران قرار بدیم. این فکر کاملا درسته اما آیا بحث ظاهری همیشه می تونه برای دیده شدن کاربران باشه؟
آیا تا حالا به پیشخوان وردپرس فکر کردید؟
همانطور که می دونید پیشخوان وردپرس هم تنظیماتی داره و رنگ بندی تم های اون قابل تغییره و شما می تونید به هر رنگ دلخواه اما از پیش تعریف شده ای که برای اون تعیین شده تغییر بدین. ولی حالا اگه بخوایم کمی متفاوت عمل کنیم باید چیکار کنیم؟!

افزونه Material Admin Theme

ساخت قالب برای پنل مدیریت وردپرس

با افزونه ی Material Admin Theme (ساخت قالب برای پنل مدیریت وردپرس) می توانیم فضای جدیدی در پیشخوان وردپرس خودمون ایجاد کنیم و منوها رو به صورت کاملا فلت با آیکون هایی متفاوت و همچنین شکل شیشه ای ببینیم.

افزونه رو در مسیر افزونه ها نصب و سپس اون رو فعال می کنیم. بعد از فعال سازی منتظر نباشید تا به شما بگم به کدام قسمت برای تنظیمات برید. فقط تنها کاری که می کنید اینه که نگاهی به پیشخوان خودتون بندازین. تغییر رو تو اون ملاحظه می کنین …

ساخت قالب برای پنل مدیریت وردپرس

سخن پایانی!

اگر از اون دست افرادی هستید که به زیبایی ظاهری و داخلی سایت خود اهمیت می دید، با انتخاب قالب های زیبا می تونید ظاهر سایت خودتون رو برای کاربران جذاب کنین و همچنین قالبی رو هم برای پیشخوان وردپرس خودتون بسازین تا هم خودتون و هم نویسندگان سایت خودتون رو با ظاهری زیبا رو به رو کنین.

ایام به کامتون

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. فالوور اینستاگرام گفته؛
    ۲۲:۵۴ ۱۳۹۸/۰۷/۰۱

    متشکرم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0