ساخت تب های دلخواه در ووکامرس

ساخت تب های دلخواه در ووکامرس

سلام دوستان گل وردپرس سیتی ، ما به عنوان صاحب فروشگاه اینترنتی موظفیم به همه ی بخش های اون بپردازیم و هر چیزی اضافی هست رو حذف کنیم و موارد مورد نیاز رو اضافه کنیم. یکی از مواردی که شاید به ظاهر خیلی پیش پا افتاده هستش اما در اصل نیاز خیلی از دوستانه و مدام از اون سوال می کنن ایجاد تب های مختلف به صفحه ی محصولاته ! چند روز پیش ما افزونه ای رو برای اضافه کردن تب ها آموزش دادیم که به راحتی با کمک اون هر چند تبی که می خواستین می تونستین به صفحه ی محصول اضافه کنین و تو اون محتوای مورد نظر رو وارد کنین. البته از روش هایی میتونیم تو اون فرم هایی ساخت اما کار دشواریه و تسلط بر مباحث کد نویسی رو لازم داره !
به همین خاطر ما به دنبال افزونه ای گشتیم که تو اون بتونیم تب های دلخواه خودمون رو ایجاد کنیم. مثلا تبی برای توضیحات، تبی برای فرم تماس، تبی برای فرم ثبت نام و هر چیزی که بخوایم. البته ناگفته نمونه که دوستان زیادی چنین درخواستی رو داشتن و به همین خاطر ما امروز به شما افزونه ساخت تب های دلخواه در ووکامرس رو معرفی می کنیم.

افزونه YIKES Custom Product Tabs for WooCommerce

ساخت تب های دلخواه در ووکامرس1

افزونه ای بسیار انعطاف پذیره و می تونه طبق نظر و دلخواه ما تب های مختلفی رو ایجاد کنه.
به پیشخوان وردپرس میریم و افزونه ی YIKES Custom Product Tabs for WooCommerce رو نصب وبعد فعال می کنیم. بعد از فعال سازی احتیاج به هیچ گونه تنظیماتی نیس و فقط کافیه به صفحه ی محصولات مراجعه کنین…

Custom tabs

ساخت تب های دلخواه در ووکامرس2

تو صفحه ی ویرایش محصول تو بخش اطلاعات محصول بخشی با عنوان Custom tabs اضافه شده که می تونید تو اون تب هایی رو اضافه کنین و اطلاعات خودتون رو به دلخواهتون وارد کنین.
در انتهای باکس هایی که تو تصویر بالا میبینین آیکونی با عنوان “Add another tab” دیده میشه که با کلیک روی اون می تونید تب دیگری بسازین و هیچگونه محدودیتی ندارین.
به عنوان مثال شما می تونید شورت کد فرم ساز های خودتون رو تو بخش ویرایشگر اچ تی ام ال قرار بدین تا فرم رو تو یکی از تب ها نمایش بده.

ساخت تب های دلخواه در ووکامرس3

همانطور که میبینید ما دو تب تا اینجا اضافه کردیم که قابلیت دریافت شورت کدها رو هم داره.

ساخت تب های دلخواه در ووکامرس4
سخن پایانی !

اگه دوست دارین که برای صفحه ی محصولات خود تب های سفارشی ایجاد کنین می تونید از افزونه ی ساخت تب های دلخواه در ووکامرس استفاده کنین . شما می تونید با کمک این افزونه حتی فرم های دلخواه خودتون رو تو تب هاجاسازی کنین تا جای زیادی نگیره.

ایام به کامتون 🙂

[button color=”orange” link=”https://wordpress.org/plugins/yikes-inc-easy-custom-woocommerce-product-tabs/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”steady-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0