روشهای تبلیغات گوگل در وردپرس

دسته بندی :آموزش های کاربردی وردپرس 21 بهمن 1397 شریف 882

روشهای تبلیغات گوگل در وردپرس

Google AdSenseیکی از محبوب‌ترین روش‌های کسب درآمد از وب‌سایت شماست.و شما میتوانید با تبلیغات گوگل در وردپرس به‌راحتی می‌توانید از سایت خود درآمدزایی کنید.

Google AdSense چیست؟

Google AdSense یک شبکه تبلیغاتی است که توسط گوگل اداره می‌شود که اجازه می‌دهد وبلاگ نویسان و صاحبان وب‌سایت ها که سایت های وردپرس هم شامل میشود با نشان دادن متن، تصویر، ویدیو و دیگر تبلیغات تعاملی در وب‌سایت‌های خود، کسب درآمد کنند. این تبلیغات هدف محتوای سایت و مخاطبان قرار می‌گیرد.

Google AdSense هیچ زحمتی ندارد، زیرا مجبور نیستید با تبلیغ‌کنندگان مقابله کنید یا نگران جمع‌آوری درآمد خود باشید. گوگل ارتباط با تبلیغ‌کنندگان را مدیریت و حفظ می‌کند. آن‌ها پرداخت‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، هزینه مدیریت خود را می‌گیرند و بقیه پول را برای شما ارسال می‌کنند.

AdSense پیشنهاد تبلیغات بر اساس هر کلیک (CPC) را می‌دهد که بدین معنی است که هر بار که کاربر بر روی آگهی در وب‌سایت کلیک می‌کند، کسب درآمد می کنید. مبلغ دریافت شده برای هر کلیک بر اساس عوامل مختلف متفاوت است.

شروع به کار با AdSense جهت تبلیغات گوگل در وردپرس

اولین چیزی که باید انجام دهید این است که برای حساب Google AdSense ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری Gmail داشته باشید، می توانید از حساب موجود خود برای ثبت نام استفاده کنید.

هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید، در طی ۶ تا ۸ ساعت ایمیلی دریافت خواهید کرد که آیا شما اولین گام فرایند بررسی را گذرانده اید. اگر اولین گام را گذرانده اید، می توانید وارد حساب کاربری AdSense خود شوید و کد تبلیغ خود را دریافت کنید.

با کلیک بر روی تب تبلیغات من، با کلیک بر روی دکمه واحد تبلیغات جدید، شروع کنید.

"تبلیغات گوگل در وردپرس

نام آگهی فقط برای اهداف داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین می توانید نام آن را شبیه این نام “SideName Sidebar” بگذارید.

گزینه بعدی انتخاب اندازه آگهی است. در حالی که گوگل انواع مختلفی از اندازه های تبلیغاتی را ارائه می دهد، اندازه های مشخصی وجود دارد که در زیر توصیه شده است چرا که محبوب ترین آنها در بین تبلیغ کنندگان است.

این بدان معنی است که این تبلیغات احتمالا دارای یک موجودی بالاتری هستند، بنابراین پرداخت بهتر خواهد شد.

بهترین اندازه آگهی AdSense چیست؟

پس از آن باید نوع تبلیغ را انتخاب کنید. توصیه میکنیم که هر دو تبلیغات متنی و نمایش تبلیغات را داشته باشید.

استایل تبلیغات به شما این امکان را می دهد تا صفحه نمایش واحدهای تبلیغاتی مبتنی بر متن را کنترل کنید. توصیه می کنیم با استفاده از طرح رنگ سایت خودتان بهترین نتایج را رقم بزنید.

ویژگی کانال های سفارشی به شما این امکان را می دهد که عملکرد تبلیغ بر اساس سایت ها را پیگیری کنید. اگر نمی خواهید از آن استفاده کنید پس نیازی به استفاده از آن نیست.

برای گزینه “اگر هیچ تبلیغی در دسترس نیست“، می توانید انتخاب کنید که فضای تبلیغ را جدا کنید یا آن را با تبلیغ خود پر کنید. این گزینه زمانی نشان داده می شود که گوگل نمی تواند آگهی مناسبی پیدا کند (که به ندرت اتفاق می افتد).تبلیغات گوگل در وردپرس

هنگامی که تنظیمات انجام شد، فقط روی Save (ذخیره) کلیک کنید و کد مورد نظر را دریافت کنید. با پیام “آگهی با موفقیت ایجاد شده” می توانید کد تبلیغاتی خود را مشاهده کنید.

"تبلیغات گوگل در وردپرس

برای کنترل و ردیابی بهتر، توصیه می کنیم که از افزونه AdSanity وردپرس استفاده کنید.

بهترین اندازه آگهی AdSense چیست؟

اگرچه قرار دادن آگهی کلیدی است، اما متوجه شدیم که بهترین ابعاد ۳۳۶ × ۲۸۰ و ۳۰۰ × ۲۵۰ است. این تبلیغات اغلب بر روی اکثر اندازه صفحه نمایش قرار دارد و بهترین نرخ پرداخت را نیز دارد.

بهترین جایگاه AdSense کجاست؟

این کاملا به طرح شما بستگی دارد. هدف این است که کلیک های بیشتری دریافت کنید، بنابراین می خواهید تبلیغات خود را در یک نقطه برجسته تر قرار دهید. متوجه شدیم که تبلیغات درون محتوای مطلب به سمت بالای صفحه، بیشترین کلیک را دریافت می کنند.

آیا می توانم روی تبلیغات Google AdSense خودم کلیک کنم؟

اغلب مبتدیان وسوسه می شوند بر روی تبلیغات خود کلیک کنند و یا از اعضای خانواده خود بخواهند که بر روی تبلیغات خود کلیک کنند. لطفا این کار را انجام ندهید الگوریتم گوگل بسیار هوشمند است و زمانی که روی تبلیغات خود کلیک می کنید متوجه می شود. این کار می تواند باعث شود که به برنامه ممنوع شوید.

RPM صفحه در Google AdSense چیست؟

RPM به معنای درآمد در هر ۱۰۰۰ تاثیر است. این گزینه توسط ضرب کل تعداد کلیک ها و هزینه هر کلیک تعیین می شود و پس از آن تقسیم بر تعداد کل نمایش صفحات می شود.

CTR در Google AdSense چیست؟

CTR یا نرخ کلیک برای انواع وب سایت ها متفاوت است. کلیک های تبلیغ شما بستگی به عوامل زیادی مانند موضوعات وبسایت شما، نوع مخاطب شما، محل تبلیغات در سایت شما و غیره دارد. CTR ایده آل برای Google AdSense بسیار دشوار است زیرا دسترسی به نرخ کلیک وب سایت های دیگر مانند خودتان را ندارید.

با این حال، گوگل AdSense دارای ابزارهای داخلی است که اگر سایت شما CTR خوبی نداشته باشد، پیام ها را نشان می دهد. می توانید راهنماهای بهینه سازی شده را که در داشبورد Google AdSense نشان داده شده است را دنبال کنید تا درآمد خود را افزایش دهید.

چه زمانی و چگونه Google AdSense پرداخت ها را انجام می دهد؟

هر ماه Google AdSense درآمد ماهانه شما را محاسبه می کند و آنها را بر روی صفحه «معاملات» نشان می دهد. اگر درآمد شما با آستانه مورد نظر مطابقت داشته باشد، پرداخت شما ۲۱ مین روز ماه پردازش شده و پرداخت می گردد.

چند روش پرداخت در دسترس وجود دارد از جمله انتقال مستقیم الکترونیکی و غیره.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0