ذخیره کردن اطلاعات فرم تماس با ما

ذخیره کردن اطلاعات فرم تماس با ما

سلام به تمام مخاطبین عزیز و گرامی وردپرس سیتی . افزونه ی امروز ما در خصوص ذخیره کردن اطلاعات فرم تماس با ما در افزونه ی Data base میباشد. همانطور که میدانید یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی وبمستران ، پاسخ دادن به ایمیل های ارسالی کاربران است که باید توسط افراد مختلف در سایت مورد بررسی قرار گیرد. مثالا تمامی این افراد باید اجازه ی دسترسی به ایمیل های ارسالی به بخش حسابداری و مالی ، پشتیبانی و مدیریت را داشته باشند. اما از طرفی هم شاید نتوان به تمام این افراد این امکان دسترسی به ایمیل های مورد نظر را داد. پس چاره چیست ؟

امروز به شما همراهان گرامی افزونه ای را معرفی میکنیم تا بتوانید به کمک آن ایمیل های ارسالی کاربران را از طریق افزونه Contact form7 در دیتا بیس ذخیره کنید تا سایرین هم به آنها دسترسی داشته باشند.

پیشتر بسیار درباره ی افزونه ی کاربردی contact form7 به شیوه های مختلف صحبت شده است. اما امروز میخواهیم افزونه ی Contact Form 7 – Database Extension رو معرفی کنیم. این افزونه دارای قابلیت های فراوان و همچنین امکان تنظیم دسترسی ها و تنظیمات مختلف بر روی قسمت های مختلف آن است که بدین جهت یکی از بهترین افزونه ها برای ذخیره اطلاعات فرم تماس با ما در داخل دیتابیس است.

پس با ما در آموزش ذخیره کردن اطلاعات فرم تماس با ما در Data base همراه باشید.

ذخیره کردن اطلاعات فرم تماس با ما

این افزونه را نصب و فعال کنید . سپس از منوی پیشخوان وردپرس خود به گزینه ی تازه اضافه شده که به شما اجازه کنترل و بررسی محتوای ایمیل های ارسالی از سوی کاربران را میدهد ، وارد شوید. همچنین این افزونه این امکان را به شما میدهد که خروجی ها را در قالب فایل اکسل و دیگر فرمت های رایج از اطلاعات موجود در دیتابیس ذخیره کنید.

خروجی گرفتن در فرمت اکسل از اطلاعات دیتایس

برای خروجی گرفتن از اطلاعات این افزونه باید به قسمت پایگاه داده فرم تماس بروید و در آنجا از منوی آبشاری بالای صفحه گزینه Excel CSV را انتخاب کنید. با کلیک بر روی دکمه صادر کردن فایل مورد نظر بر روی کامپیوتر شما دانلود میشود. همچنین میتوان از همان قسمت گزینه های دیگری مانند صفحه HTML و فایل هایی نظیر JSON و Google Spread Sheets را انتخاب کرد.

ذخیره کردن اطلاعات فرم تماس با ما

اگر میخواهید تنظیمات بیشتر و پیشرفته تری را بر روی فایل خروجی مورد نظر خود اعمال کنید میتوانید از طریق قسمت کد کوتاه اقدام به خروجی گرفتن بکنید.

ذخیره کردن اطلاعات فرم تماس با ما

این هم از افزونه ی ذخیره کردن اطلاعات فرم تماس با ما که در اختیار شما بزرگواران قرار دادیم.

به امید دیدار مجدد شما

[junkie-button url=”https://wordpress.org/plugins/contact-form-7-to-database-extension/” rel=”nofollow” style=”orange” size=”medium” type=”round” target=”_blank”] دانلود افزونه [/junkie-button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. محمود گفته؛
    ۲۱:۴۲ ۱۴۰۰/۰۲/۱۴

    سلام
    من در فرم تماس ۷، گزینه ی آپلود فایل گذاشتم. آیا این برنامه امکان دانلود فایل رو هم می ده؟

  2. Nasim گفته؛
    ۰۷:۳۸ ۱۳۹۷/۰۱/۱۴

    لطفا این افزونه رو برای دانلود بزارین

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۱۱:۲۳ ۱۳۹۷/۰۱/۱۴

      لینک دانلود در صحفه موجود میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0