مختصری درباره وردپرس سیتی 

چرا وردپرس سیتی ؟ 

خب سوال خیلی از کاربران می تواند باشد که ما چرا از وردپرس سیتی خریداری کنیم که در جواب باید بگیم وردپرس سیتی با بیش از ۳ سال فعالیت در زمینه طراحی وب و ترجمه و آموزش قالب و پلاگین های وردپرس یکی از اولین های وردپرس ایران می باشد و همواره سعی کرده با بهترین و اورجینال بودن قالب ها همیشه حرف اول را در زمینه قالب و پلاگین وردپرس را داشته باشد و با وجود کادری مجرب و همیشه آنلاین همیشه سعی کرده نیاز های مشتری و کاربران را برطرف نماید .

اولین سایت ارائه کننده ۷۰ فونت فارسی در وب سایت بدون نیاز به پلاگین !!

بله وردپرس سیتی اولین وب سایتی بود که در مرحله اول با ۴۰ فونت و با گذشت زمان با ۷۰ فونت فارسی محبوب در پنل کاربری قسمت تنظیمات قالب این کار را انجام دهد . درحالی که بقیه وب سایت های مشابه با پلاگین این کار را انجام میدهند که این باعث کندی در وب سایت می شود ! ولی وردپرس سیتی بدون هیچ پلاگینی و در تنظیمات خود قالب این امکانات را ارائه می دهد .

مجوز های لازم از مراجع قانونی :

وردپرس سیتی از ستاد سازمان دهی پایگاه های اینترنتی مجوز فعالیت اینترنتی را دارا می باشد و در حال اخذ مجوز رسمی از نماد اعتماد الکترونیکی می باشد .

خریدی مطمئن :

همیشه تعدادی از کاربران با ما تماس میگیرند و مشکل پشتیبانی ، آپدیت و کیفیت پایین قالب های خریداری از سایت هایی که متاسفانه خودشان کار نمی کنند را به ما می دهد و دوباره مجبور به خرید و هزینه مجدد که قالب ، پلاگین را از ما بخرند تا از پشتیبانی ، آپدیت و کیفیت همیشگی ما استفاده کنند . پس قبل از خرید از وب سایت ها حتما تحقیق کنید .

اورجینال بودن قالب ها :

همان طور که می بینید همیشه وردپرس سیتی از قالب های و پلاگین های اورجینال استفاده کرده و مثل بقیه وب سایت ها از قالب های نال شده و رایگان که احتمال هک شدن وجود دارد . پس لطفا دقت کنید و کیفیت را همیشه لحاظ کنید .

0