توضیحات تکمیلی در ووکامرس

توضیحات تکمیلی در ووکامرس

سلام به شما دوستداران عزیز افزونه امروز ما در مورد توضیحات تکمیلی در ووکامرس عزیزان در صفحه ی مخصوص به افزودن محصولات دو بخش مختلف برای توضیحات وجود دارد که یکی برای توضیحات تکمیلی است و دیگری برای توضیحات کوتاه است که حتما عزیزان بخش توضیحات کوتاه و خلاصه را پر کنید اصولا کاربران حوصله ی خواندن مطالب طولانی را ندارند و علاقمند هستند که چکیده ای از مطالب را در اختیار داشته باشند. پس بهتر است در بخش توضیحات کوتاه مفید مختصر اما در عین حال جامع صحبت کنیم و دقیقا اطلاعات اصلی را وارد کنید تا کاربر در عرض چند ثانیه متوجه شود که این محصول چیست و چه کاربردی دارد.
در بعضی موارد کاربران با توجه به نوع محصول خود به بخش دیگری جهت توضیحات تکمیلی خود احتیاج دارند تا اطلاعاتی مانند توضیحات خاص برای یک محصول، موارد ویژه، فیلم های آموزشی و… را ارائه دهند. ما امروز در مورد این افزونه صحبت خواهیم کرد .

افزونه ی woocommerce custom product tabs lite

توضیحات تکمیلی در ووکامرس

عزیزان با کمک این افزونه توضیحات تکمیلی در ووکامرس می توانیم تب دیگری به بخش محصولات اضافه کنیم تا اگر به عنوان مثال محصول ما نکات دیگری داشت به آن اضافه کنیم .

مثل همیشه افزونه را در پیشخوان وردپرس نصب و سپس فعال کنید. سپس به بخش ویرایش یکی از محصولات بروید .

حلقه ترجمه در ووکامرس

می توانید ببینید که گزینه ای با عنوان “Custom Tab” به بخش اطلاعات محصول اضافه شده که دارای دو قسمت عنوان و محتوا است . شما می توانید اطلاعات تکمیلی یا نکات مربوط به محصول را در اینجا وارد کنید.

توضیحات تکمیلی در ووکامرس

عزیزان تبی با توجه به عنوانی که تعیین کردیم به محصول اضافه شد. شما در بخش توضیحات تکمیلی می توانید از کد اچ تی ام ال هم استفاده کنید.

همراهان عزیز وردپرس سیتی بعضی اوقات برای یک محصول می خواهیم نکاتی را اضافه کنیم و توضیحات تکمیلی دارید که می خواهید به صورت جداگانه در یک تب قرار گیرند . این افزونه توضیحات تکمیلی در ووکامرس کار شما را به آسانی انجام می دهد .

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-custom-product-tabs-lite/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. علی محمدی گفته؛
    ۱۵:۳۳ ۱۳۹۵/۰۳/۳۰

    سلام سایتتون متسفانه فیلتر شده گویا ! چرا این اتفاق افتاده ما رو نگران کرده!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0