تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول

تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول

سلام به همه دوستان عزیز مبحث امروزمون در مورد تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول با WooCommerce Wholesale Prices اصولا در فروشگاه ها افراد محصولات مورد نیاز خود را به صورت تکی خریداری می کنند و برای همین یک فروشگاه بهتر است محدودیتی برای مشتریان قائل نشود زیرا ضرر خواهد کرد. عزیزان اما گاهی پیش می آید که افراد قصد خرید عمده از فروشگاه را دارند. یعنی به جای یک محصول می خواهند چندین مورد و معمولا به تعداد بسیار زیاد از فروشگاه خریداری کنند. اینجاست که فروشگاه باید ببیند آیا تعداد کافی محصول برای فروش عمده در انبار دارد یا خیر؟ اصلا می تواند عمده فروشی انجام دهد؟
معمولا فروشگاه های اینترنتی تعداد کمی از یک محصول را خریداری می کنند و در صورت اتمام محصول دوباره آن را تمدید می کنند ولی بعضی دیگر از فروشگاه های اینترنتی بسته به کالایی که توزیع می کنند امکان خرید عمده را نیز برای مشتریان خود قرار می دهند. پس به تعداد کافی از محصول دارند که تصمیم به چنین کاری گرفته اند.
دوستان در آموزش ووکامرس امروز قصد داریم افزونه ای را معرفی کنیم تا با کمک آن کاربران خاصی را در فروشگاه برای خرید عمده تعیین کنیم و قیمت مشخصی را برای آن محصولات که شامل حال خرید عمده می شوند در نظر بگیریم.

افزونه WooCommerce Wholesale Prices

تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول

به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه ی WooCommerce Wholesale Prices را نصب و سپس فعال می کنیم. پس از فعال سازی به صفحه ی محصولی که در نظر دارید، فروش عمده برای آن قائل شوید رفته و تنظیمات فروش عمده را انجام دهید.

تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول

عزیزان همانطور که میبینید بخشی برای فروش عمده فعال شده که شما می توانید در اینجا قیمت مورد نظر خود را جهت فروش عمده تعیین کنید.
پس از آن باید به بخش کاربران رفته و کاربر مورد نظر که می خواهید خرید عمده داشته باشد را پیدا کنیم و حالت او را از مشترک روی wholesale customer قرار دهید.

تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول

در واقع با این کار نقش کاربر را مشخص می کنید و راه را برای خرید عمده توسط او باز می نمایید!

حال اگر مشتری با حساب کاربری خود وارد شود، محصولی که فروش ویژه ی برای حالت عمده فروشی خورده را مشاهده خواهد کرد…

تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول

این هم موضوع امروز ما در مورد تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول اگر تمایل دارید که محصولات خود را به صورت عمده نیز به فروش برسانید می توانید با کمک افزونه ای که امروز خدمت شما معرفی کردیم، محصول مشخصی را با قیمت فروش عمده برای مشتری مشخص به فروش برسانید.

با سپاس

[button color=”pink” link=”https://wordpress.org/plugins/woocommerce-wholesale-prices/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0