تخفیف همگانی برای محصولات

تخفیف همگانی برای محصولات

سلام به تمامی دوستان وردپرس سیتی . امروز با افزونه تخفیف همگانی برای محصولات همراهتون هستیم. همانطور که میدانید از بخش های مهم یک فروشگاه اینترنتی قسمت تخفیفات است ؛ که این تخفیفات میتوانند فصلی باشند یا به دلیل مناسبت های مختلف و گاهی نیز برای فروش بیشتر محصول و حتی ورود محصولی جدید به فروشگاه و مواردی از این قبیل.
برای ایجاد تخفیف برای محصولات روش های متعددی موجودند اما آنها تنها به تخفیف برای هر محصول به صورت مجزا پرداخته اند درصورتی که نوع دیگری از تخفیفات به گونه ایست که بصورت پویا برای تمامی محصولات یا دسته ی خاصی از محصولات به میزان درصدی مد نظرتان تخفیف لحاظ میکند.این نوع تخفیف در فروشگاه هایی کاربرد دارد که دارای محصولات و دسته بندی های بسیاری ست. در این صورت صاحبان فروشگاه به راحتی میتوانند با وارد کردن اطلاعات مخصوص قیمت محصولات تخفیفات خود را لحاظ کنند و هرگاه نظرشان تغییر کرد آن ها را تغییر دهند و یا حتی حذف کنند. در اصل به این تخفیفات تخفیفات داینامیک میگویند. افزونه امروزمون هم درباره این عملکرد یعنی تخفیف همگانی برای محصولات است.

افزونه YITH WooCommerce Dynamic Pricing and Discounts

تخفیف همگانی برای محصولات

با استفاده از این افزونه میتوانید به راحتی قیمت و درصد تخفیف را مشخص کنید و برای دسته ای که میخواهید برایشان تخفیف قرار دهید ، تعریف کنید.

بدین منظور در پیشخوان افزونه را نصب و فعال کنید ؛ اکنون در yith plugins گزینه ی “Daynamic pricing” قابل رویت است. با کلیک بر روی این گزینه وارد بخش تنظیمات تخفیفات میشویم.

General Settings

تخفیف همگانی برای محصولات

Enable Dynamic Pricing and Discounts: در این قسمت افزونه را فعال و غیر فعال میکنید.
Add a new rule for pricing: افزودن قانون مورد نظر برای تخفیف! در اینجا مقدار تخفیف مد نظر خود را وارد میکنید ، که در اینجا من ۲۰% را برای تخفیف انتخاب کرده ام. حال اگر بر روی گزینه ی Add new rule کلیک کنید فهرستی کشویی مانند فهرستی که در تصویر است برایتان باز میشود که بعد از ورود با دو گزینه زیر رو به رو میشوید:
Apply to: در این قسمت محصولات مورد نظر برای تخفیف را انتخاب میکنید یعنی یا دسته محصولات مورد نظر را انتخاب میکنید یا اگر قصد دارید برای تمام محصولات تخفیف قرار دهید گزینه All products را انتخاب کنید.
Discount Amount: میزان تخفیف را به صورت حداقل و حداکثر تعیین میکنید.

در نهایت تنظیمات را ذخیره میکنید. اکنون هر محصولی که به سبد خرید اضافه شود ۲۰ % از قیمت آن کسر می شود.

تخفیف همگانی برای محصولات

میتوانید نمونه ای از تخفیف را در بالا مشاهده کنید.

این هم از افزونه تخفیف همگانی برای محصولات که امیدوارم مورد استفاده شما بزرگواران قرار گرفته باشد. ممنون از همراهیتان

اگر می خواهید به روشی راحت تر و سریع تر برای محصولات خود تخفیف درصدی قرار دهید و بعد از مدتی نیز به راحتی آن را حذف کنید می توانید از افزونه ای که امروز آموزش داده شد استفاده کنید. افزونه ای است که تخفیف همگانی را برای محصولات شما اعمال می کند.

ممنون از همراهیتون

[button color=”blue” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-dynamic-pricing-and-discounts/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0