بسته محصولات مربوط در ووکامرس

بسته محصولات مربوط در ووکامرس

سلامی به همه همراهان عزیز وردپرس سیتی مبحث امروزمون در مورد بسته محصولات مربوط در ووکامرس در سری آموزش های ووکامرس  که در خدمتتون بودیم در مورد فروش محصولات گروهی با همدیگه صحبت کردیم و متوجه شدیم که به چه محصولاتی گروهی میگویند و آن ها را از طریق چه راهی به فروش می رسانند اما عزیزان حتما در فروشگاه های اینترنتی دیده اید که گاهی اوقات محصولی هستش که دارای لوازم جانبی و لوازم جانبی آن هر کدام قیمتی جداگانه ای از محصول اصلی دارند و باید جداگانه آن ها را خریداری نمایید البته به طور معمول میتوانید آن ها را تهیه نکنید و بعد در صورت لزوم جداگانه آن ها را خریداری کنید. اما اصولیش باید در گروه محصول اصلی قرار بگیرد و آن را به مشتری پیشنهاد بدهید تا در صورت لزوم آن را هم خریداری نماید.
برای این کار ما از نوعی حالت گروهی برای محصول استفاده می کنیم اما کمی متفاوت تر. یعنی در محصولات خود حالت را بر روی گروهی قرار نمی دهیم و محصول را با تمامی لوازم جانبی آن به صورت یک بسته ی محصول به فروش می رسانیم.
در آموزش ووکامرس امروز با افزونه ای از سری افزونه های yith آشنا می شویم که امکان فروش محصول همراه با پیشنهاد لوازم جانبی آن و قیمت آن ها را به صورت مجزا در فروشگاه اینترنتی در اختیار مشتری قرار می دهد.

افزونه YITH WooCommerce Product Bundles

بسته محصولات مربوط در ووکامرس

افزونه ی مورد نظر ما که همان بسته محصولات مربوط در ووکامرس محصول اصلی را بعلاوه محصولات جانبی آن به صورت یک بسته در می آورد و به مشتری نمایش می دهد “YITH WooCommerce Product Bundles” نام دارد.
مثل همیشه اول به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و سپس آن را فعال می کنیم. در منوی yith plugins گزینه ای با عنوان product bundles ایجاد می شود اما وقتی وارد آن می شویم با حالت پرمیوم رو به رو می شویم. اما ما طبق معمول به بخش رایگان آن میرویم.

افزودن محصولات

محصول مورد نظر خود را انتخاب می کنیم که لوازم جانبی آن نیز مشخص است و به صورت جداگانه قرار است به فروش برساند.
در اینجا نکته قابل توجه ای هست که میتوانید برای اینکه مشتری کل بسته محصولی را بخرد قیمت لوازم جانبی آن را کمتر از قیمت تعیین شده آن بگذارید که نوعی تخفیف به مشتری هم صورت بگیرد.

به صفحه محصولات مراجعه کرده و بر روی افزودن محصول کلیک می کنیم. اول از همه محصول اصلی خود را با حالت product bundles اضافه می کنیم. در نمونه ای که در اینجا برای شما آورده ایم محصول دوبین عکاسی را انتخاب کرده ایم. پس اول محصول دوربین عکاسی را با حالت محصول product bundles اضافه می کنیم:

بسته محصولات مربوط در ووکامرس
سپس این صفحه را نگه می داریم زیرا با آن کار داریم. و به سراغ افزودن محصولات جانبی یا همان لوازم جانبی دوربین عکاسی خود می رویم. در اینجا من لوازم جانبی را سه پایه، رابط، باتری و شارژر انتخاب کردم که هر کدام را به صورت یک محصول جداگانه ولی به حالت محصول ساده اضافه می کنم. یک نمونه را در تصویر زیر می بینید:

بسته محصولات مربوط در ووکامرس
عزیزان در تصویر بالا سه پایه عکاسی جزء لوازم جانبی دوربین عکاسی است و به صورت محصول ساده اضافه شده است.

توجه کنید عزیزان که برای تمامی این محصولات چه محصول اصلی و چه لوازم جانبی قیمت و موجود در انبار را مشخص نمایید.

پس از اینکه تمامی محصولات جانبی را اضافه کردید، به محصول اصلی یعنی دوربین عکاسی باز می گردیم و در اطلاعات محصول حالت bundle options را انتخاب می کنیم.

بسته محصولات مربوط در ووکامرس
با وارد کردن نام لوازم جانبی که مربوط به این محصول است می توانید آن را انتخاب کرده و بر روی دکمه ی add product کلیک کنید تا لوازم جانبی مانند گزینه های بالا در عکس اضافه شود. البته شما می توانید برای هر کدام از لوازم جانبی کیفیت را به صورت شماره ای مشخص کنید. مثلا سه پایه دارای کیفیت ۱ باشد و…

به این صورت محصول را بروز رسانی کرده و به صفحه ی محصول در فروشگاه مراجعه می کنیم…

بسته محصولات مربوط در ووکامرس
همراهان عزیز مشاهده میکنید که لوازم جانبی در جدولی در صفحه ی محصول آمده است .

این هم از افزونه بسته محصولات مربوط در ووکامرس امروز ما امیدوارم که راضی بوده باشید پس در صورتی که می خواهید محصولی را همراه با لوازم جانبی به صورت کلی یا تکی به فروش برسانید باید از نوعی حالت گروهی برای آن استفاده کنید تا هم محصول اصلی به فروش برسد هم در صورت لزوم لوازم جانبی آن

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-product-bundles/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0