انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (قسمت سوم)

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (قسمت سوم)

 

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (قسمت سوم)

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (قسمت سوم)

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت (قسمت سوم): در این بخش با دو معیار و فرآیند برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت آشنا میشیم که همونطور که توی مطالب قبلی هم گفتم نوشته ها از طریق وب سایت وب سیما کپی برداری شدند و ماهم با ذکر منبع مطالب را قرار میدیم.امیدوارم بقیه دوستان هم در تمامی وب سایت هاشون حق کپی مطالب را رعایت کنند.

گام پنجم:تهیه محتوا وظیفه شماست نه شرکت طراحی سایت

شما بدون شک برای ساخت و یا راه اندازی مجدد یک سایت دلایل خاص خود را دارید.اغلب اوقات اولین چیزی که به ذهن می رسد، ظاهر سایت و قابلیت های آن است.البته که اینها فاکتور های با اهمیتی هستند اما فاکتور مهمتر که اکثرا هم نادیده گرفته می شود، محتوای مناسب است.

طراح و مشاور سایت شما باید عمیقتر به مسائل نگاه کند، آنها باید درباره ی مشتریان شما، تجارت و صنعت مورد نظر شما سوالاتی بپرسند، اگر چنین سوالاتی از شما پرسیده نشد، بهتر است که سریعتر آنجا را ترک کنید. با اینکه این مورد به عنوان گام پنجم بیان شد، اما صادقانه باید اعتراف کرد که مهمترین جنبه ی انتخاب شرکت طراحی سایت، در همین مرحله است. یک شرکت طراحی سایت می بایست در ابتدا اهمیت محتوا را بداند.

باید دقیقا مشخص کنید که چه اطلاعاتی باید در دید مشتریان و مخاطبان شما قرار گیرند و هدف شما ارائه چه محتوایی در نگاه اول است. در نظر داشته باشید که تهیه محتوا وظیفه طراح سایت شما نیست و هیچ کس بهتر از خود شما نمی تواند متون ارائه شده در سایت را تهیه کند. انجام این موارد شما را مطمئن می کند که سایت شما حامل پیام مورد نظرتان خواهد بود و کیفیت کار سالها باقی می ماند.

کاری که شما باید انجام دهید: از محتوای خود برای کمک به مشتریانتان استفاده کنید. محتوا شامل هرچیزی مثل نوشته ها، تصاویر، ویدئو و مواردی از این قبیل است. شرکت طراحی سایت مورد نظر شما باید قبل ازهنر، به ارائه صحیح محتوا اهمیت دهد.درست است که شرکت طراحی سایت خود محتوا را برای شما تولید نمی کند، اما می بایست با تیم بازاریابی و تولید محتوای شما در ارتباط باشد.

گام ششم بدانید که می خواهید به چه چیزی برسید، واقع بین باشید

به هدف و انتظارات خود از شرکت طراحی سایت فکر کنید و کمی زمان به آن اختصاص دهید. به این بیندیشید که چه اتفاقی در شش ماه تا یک سال روبرو ممکن است رخ دهد که شما را مطمئن کند که پول خود را درست خرج کرده اید.فراتر از ‘نفر اول بودن در نتایج گوگل’ و ‘کسب بازدیدکنندگان بیشتر’ فکر کنید.

بعضی از اهداف اصولی که شما می توانید به آن دست یابید، عبارتند از:

  • افزایش میزان فروش آنلاین

  • معرفی نام تجاری خود در فضای اینترنت

  • ارائه اطلاعات و محتوای مناسب به مشتریان

  • کسب درآمد از تبلیغات

کاری که شما باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت موردنظر خود بپرسید که از چه ابزار و سرویس هایی برای اندازه گیری میزان بازدیدکنندگان سایت شما استفاده می کنند. شرکت طراحی سایت باید روند فروش شما را بداند تا بتواند راه حل مناسبی برای بهبود آن بیابد تا بتواند یک ارزش واقعی برای سایت جدید شما ایجاد کنند.

سعی کنید با مشاوران شرکت طراحی سایت در ارتباط باشید شاید یک سری راهکارهای مفیدی در این زمینه به شما ارائه دهند و مسیر رشد سایت شما را رقم زنند

خیلی از شرکت ها هستند که فقط در زمینه طراحی کار میکنند ولی راهکار های تجاری را اصلا کار نمیکنند درنتیجه وب سایت شما اصلا رشد زیادی نمیکند

امیدوارم تا اینجا مطالب خوب باشه و ازش بتونید استفاده برده باشید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. آهنگ کردی گفته؛
    ۲۰:۳۲ ۱۳۹۷/۰۲/۱۹

    سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من
    مشکل داشت.ممنون

  2. دامن زنانه گفته؛
    ۰۱:۵۳ ۱۳۹۶/۰۵/۲۵

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

  3. دیزل ژنراتور گفته؛
    ۱۷:۲۹ ۱۳۹۳/۱۲/۱۰

    مطلب جالبیه و حیف که سفارش دهنده ها ازش مطلع نیستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0