امکان استفاده از سیستم چت

امکان استفاده از سیستم چت

سلام به دوستان عزیز وردپرسی؛ افزونه ی امروزمون امکان استفاده از سیستم چت نام دارد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای امکانات خوبی برای برقراری ارتباط با کاربران و اعضای سایت می باشد. همچنین میشه گفت یکی از بهترین سیستم ها همین بخش دیدگاه ها است که باعث ایجاد ارتباط بین مدیر، نویسنده و … با کاربران سایت میشود. اما در صورتی که میخواهید بروز تر عمل کنید ، ما این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم.

در این افزونه ما راهکار جالبی را به شما پیشنهاد میکنیم.

افزونه ی Author Chat

امکان استفاده از سیستم چت

از قابلیت های افزونه ی author chat میتوان به ایجاد محیطی در پنل وردپرس برای برقراری ارتباط آنلاین و چت اشاره کرد. شما می توانید با کمک این افزونه در هر زمان که در پنل ادمین خود حضور دارید به کاربران خود به صورت آنلاین پاسخ دهید و آنها نیز می توانند در زمان های حضور شما به راحتی سوالات خود را از شما بپرسند. همچنین اگر وبسایت شما چند نویسنده دارد و ایجاد یک محیط برای برقراری ارتباط بین نویسندگان خود را لازم میدانید ، ما این افزونه را به شما پیشنهاد میکنیم.

عملکرد افزونه

طبق روال همیشه این افزونه را نصب و سپس فعال سازی کنید. سپس گزینه ای با عنوان Author chat options در منوی وردپرسی شما ظاهر میشود. این افزونه تنظبمات خاصی ندارد . تنها در این بخش شما حداکثر روزی که مکالمه ها باید ذخیره شوند را وارد میکنید. این بخش به صورت پیش فرض بر روی ۳۰ تنظیم شده که عدد استانداردی است اما شما میتوانید با توجه به نیازتان مقدار آن را تغییر دهید.

امکان استفاده از سیستم چت

شما میتوانید برای مشاهده ی چت روم خود به پیشخوان وردپرس و یا پیشخوان>>Author chat مراجعه کنید تا باکس چت روم برای شما به نمایش گذاشته شود.

امکان استفاده از سیستم چت

صرفا جهت یادآوری لازم است که بگوییم که تمامی مکالمات شما تنها تا روزی که مشخص کردید باقی خواهند ماند و پس از آن از بین میروند. درصورتی که قصد ذخیره و نگهداری مکالمات خود را دارید میبایست از آنها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید.

جمع بندی نهایی

برای برقراری ارتباط موثر و حل کردن مشکلات نویسندگان و هماهنگی میان آنها و همچنین ایجاد ارتباطی خوب میان کاربرانتان با شما و یا با یکدیگر در صورتی که امکان دسترسی به پنل وردپرس را به آنها داده اید، این افزونه راهکار خوبی را به شما ارائه میدهد و امکان ارتباط آنلاین را برایتان برقرار میکنید.

این هم از افزونه ی امکان استفاده از سیستم چت خدمت شما بزرگواران.

با سپاس فراوان

[button color=”purple” link=”https://wordpress.org/plugins/author-chat/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0