افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس شما را کاهش می دهد؟

دسته بندی :آموزش های کاربردی وردپرس 26 مهر 1396 شریف 714

افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس شما را کاهش می دهد؟

اخیرا یکی از خوانندگان ما، از ما درباره افزونه های غیرفعال که سرعت وردپرس را کاهش می دهد و اینکه آیا این افزونه ها را باید حذف کرد، از ما سوال پرسیده است. بسیاری از کاربران وردپرس اغلب افزونه ها را برای تست نصب می کنند و سپس آنها را غیرفعال می کنند. در این مقاله، ما به افزونه های غیرفعال شده که سرعت وردپرس شما را کاهش می دهند و اینکه آیا باید افزونه های غیر فعال را پاک کنیم؟

افزونه های فعال یا غیر فعال در وردپرس چیست؟

بهترین نکته در مورد وردپرس این است که می توانید آن را با استفاده از افزونه های وردپرس گسترش دهید. هنگامی که یک افزونه وردپرس را نصب می کنید، وردپرس فایل افزونه را به سرور میزبانی وب شما می فرستد.

برای شروع استفاده از یک افزونه، باید آن را فعال کنید.

افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس شما را کاهش می دهد؟

افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس شما را کاهش می دهد؟

می توانید افزونه ها را نصب کنید و بعدا آنها را فعال کنید. می توانید تمام افزونه های نصب شده (هم فعال و غیر فعال) را در صفحه افزونه ها در ناحیه مدیریت وردپرس ببینید.

افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس شما را کاهش می دهد؟

افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس شما را کاهش می دهد؟

افزونه های فعال به رنگ آبی برجسته شده اند و افزونه های غیر فعال یک لینک حذف delete در زیر آن قرار داده شده است.

آیا افزونه های غیرفعال سرعت وردپرس را کاهش می دهد؟

هیچ افزونه غیر فعال یا غیرفعال شده ای وردپرس را کند نمی کند. برای درک آن، بیایید ببینیم وردپرس در پشت صحنه چگونه کار می کند.

هر بار که یک کاربر یک صفحه را از سایت وردپرس شما درخواست می کند، وردپرس فرآیند بارگیری را آغاز می کند. در طول این فرآیند، تنها افزونه هایی که نصب و فعال شده اند در وب سایت شما بارگیری می شوند. همه افزونه های غیر فعال کاملا نادیده گرفته می شوند و بارگذاری نمی شوند و یا حتی آنها را مشاهده هم نمی کنند.حتی اگر ده ها افزونه غیرفعال در وبسایت خود نصب کرده باشید، عملکرد سایت شما تاثیری نخواهد داشت و یا آن را کند نمی کند.تنها جایی که وردپرس به دنبال افزونه های غیر فعال در سایت شما می گردد، خود صفحه “افزونه ها” است. حتی پس از آن، فقط فایل هدر افزونه ها را نگاه می کند و خود افزونه ها را بارگذاری نمی کند.

اگر سایت وردپرس شما آهسته باشد، افزونه های غیرفعال قطعا دلیل این مشکل نیستند.

آیا باید افزونه های غیرفعال را در وردپرس پاک کنیم؟

دلیل اینکه چرا وردپرس به شما امکان غیرفعال کردن افزونه ها را می دهد به جای اینکه آنها را مستقیما حذف کنید، به این خاطر است که گاهی اوقات شما فقط می خواهید افزونه را به طور موقت خاموش کنید.اگر قصد دارید از آن افزونه به زودی استفاده کنید و ترس دارید که حذف افزونه تنظیمات آن را نیز حذف کند، باید آن را نگه دارید.در غیر این صورت، واقعا هیچ مشکلی در حفظ افزونه های غیر فعال در وب سایت شما وجود ندارد.

در حقیقت، آنها می توانند در دفعات مشکل ساز باشند.برای مثال، این که آیا شما از این افزونه استفاده می کنید یا خیر، وردپرس باز هم به روز رسانی هایی را برای آن افزونه ها نشان می دهد. این مورد می تواند به طور خاص کمی آزار دهنده باشد، به ویژه اگر افزونه های به طور مرتب به روز شده در سایت شما نصب شده باشد.

افزونه های غیرفعال می توانند بی ضرر باشند اما هنوز فایل های اجرایی هستند. در صورت تلاش برای هک کردن، این فایل ها می توانند آلوده شوند یا می توانند برای نصب نرم افزارهای مخرب در سایت شما مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان یک وظیفه امنیتی وردپرس، شما باید هر افزونه غیرفعال را که قصد استفاده از آن را ندارید حذف کنید.ما امیدواریم که این مقاله به سوالات شما در مورد افزونه های وردپرس غیر فعال شده و حذف افزونه های غیر فعال کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید لیستی از افزونه های وردپرس ضروری را که باید در سایت خود نصب کنید مشاهده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا به کانال تلگرام ما برای مشاهده آموزش های کابردی بیشتر  وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در اینستاگرام پیدا کنید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. سازه ال اس اف گفته؛
    ۱۰:۲۴ ۱۳۹۶/۰۸/۰۹

    ممنون از اشتراک گذاریتون موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0