افزودن تب های اضافی در ووکامرس

افزودن تب های اضافی در ووکامرس

سلامی به شما دوستداران عزیز امروز با افزونه افزودن تب های اضافی در ووکامرس آشنا می شویم دوستان حتما مشاهده کرده اید که در صفحه ی محصولات در پایین هر محصول تب هایی موجود است که مخصوص ووکامرس است و به صورت پیش فرض شامل دو تب نظرات که برای ارسال دیدگاه و نظر مشتریان در مورد محصول است و تب توضیحات که مربوط به بخش توضیحات کامل در مورد هر محصولی است. مشتریان شما با کلیک روی هر تب می توانند از این دو مورد استفاده کنند . دوستان برخی از افزونه هایی که ما نصب می کنیم می توانند تب دیگری را نیز به محصول اضافه کنند به طور مثال اگر یادتان باشد همراه هم افزونه ای برای ساخت سامانه ی پرسش و پاسخ ایجاد کردیم، این افزونه قادر به ساخت یک تب در انتهای محصول می باشد. یا افزونه ای برای امتیاز دهی نصب کردیم که آن نیز می توانست نمودارهای میله ای خود را در یک تب ایجاد نماید.
گاهی اوقات ما می خواهیم تبی سفارشی و مخصوص به خود را داشته باشیم اما ووکامرس این ویژگی را برای ما فراهم نمی کند. بسیاری از کابران خواهان چنین ویژگی هستند و میخواهند چنین امکانی را به فروشگاه خود اضافه کنند تا تب های مورد نیاز خود را اضافه و نصب کنند .

افزونه ی YITH WooCommerce Tab Manager

افزودن تب های اضافی در ووکامرس

با کمک این افزونه افزودن تب های اضافی در ووکامرس می توانیم اطلاعات جانبی و اضافی خود را به صورت تب های مختلفی در پایین محصولات اضافه کنیم و برای مشتریان قرار دهیم.

طبق معمول به پیشخوان وردپرس می رویم و افزونه را نصب می کنیم. پس از فعال سازی در زیر منوی yith plugins گزینه ی “Tab manager” مشاهده می شود. با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات همراه هم می رویم ….

Settings

افزودن تب های اضافی در ووکامرس

Enable plugin: یعنی افزونه را با تیک زدن این مربع فعال می کنید.

عزیزان می توانید تب مورد نظر خود را بسازید . اگر به منوی سمت راست وردپرس  گزینه ای با عنوان “Tab Manager” مشاهده می کنید. با کلیک روی آن متوجه می شویم که تب ها از این قسمت اضافه می شوند:

افزودن تب های اضافی در ووکامرس

با کلیک روی گزینه ی “All Tabs” می توانید تمامی تب های ایجاد شده را ببینید و با کلیک بر روی گزینه ی “Add New Tab” می توانید تب جدیدی بسازید. پس بر روی همین گزینه برای ساخت اولین تب جدید کلیک می کنیم…

Add New Tab

افزودن تب های اضافی در ووکامرس

در اینجا مانند صفحه ی ویرایشگر ساده باید اطلاعاتی را وارد کنیم. عنوان تب را تعیین کنید و سپس محتوایی که میخواهید را وارد کنید. با کمک Tab Priority می توانید به تب های خود اولویت نمایش بدهید که در چه مرحله ای قرار بگیرد . حال تب را ذخیره کرده و نتیجه را ببنید:

افزودن تب های اضافی در ووکامرس

 

همراهان عزیز وردپرس سیتی افزونه افزودن تب های اضافی در ووکامرس اگر می خواهید اطلاعات اضافی برای یک محصول اضافه کنید تب های جداگانه ای را طبق خواسته خود تعیین کنید .

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-tab-manager/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0