اصول نگهداری وردپرس بخش دوم

اصول نگهداری وردپرس بخش دوم

سلامی به گرمی تابستان خدمت شما دوستان وردپرس سیتی امروز قصد داریم بخش دوم از تعمیر و نگهداری سایت با عنوان اصول نگهداری وردپرس بخش دوم را خدمت شما آموزش بدیم در پست قبلی ۶ تا از ۱۳ تا این اصول ارائه شد.

13 وظیفه اصلی نگهداری وردپرس

۱۳ وظیفه اصلی نگهداری وردپرس

۷- اجرای تست های عملکرد

اجرای تست های عملکرد

اجرای تست های عملکرد

بسیاری از کاربران، وقتی اولین بار شروع به کار می کنند وردپرس را بهینه می کنند و سپس آن را فراموش می کنند. در ضمن شما همچنان اضافه کردن مطالب جدید، نصب پلاگین های جدید، و یا حتی ممکن است موضوع خود را تغییر دهید. همه آنها ممکن است بر عملکرد سایت وردپرس تاثیر بگذارد.وب سایتهای سریعتر فقط برای تجربه کاربر مفید نیستند، آنها همچنین عملکرد وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد. به همین دلیل است که شما باید به طور مرتب بررسی کلی عملکرد وب سایت خود را انجام دهید.
همچنین محتوای محبوب ترین و مهمترین صفحات خود را آزمایش کنید.

۸ – پیدا کردن و رفع ۴۰۴ خطا

تعمیر و نگهداری وردپرس

تعمیر و نگهداری وردپرس

هنگامی که کاربر یک صفحه را درخواست می کند که در وب سایت شما وجود ندارد، وردپرس یک صفحه خطا ۴۰۴ را نمایش می دهد.خطاهای ۴۰۴ که رخ می دهد به این دلیل که کاربر یک آدرس را اشتباه مرتکب شده است و هیچ چیز در مورد آن نگران نیست. با این حال، ۴۰۴ خطا رخ می دهد به دلیل اینکه یک صفحه دیگر در دسترس نیست، می تواند کاربر بدی را تجربه کند.اگر قبلا صفحه ۴۰۴ خطایابی را ردیابی نکرده اید، راهنمای ما را در مورد چگونگی پیگیری صفحات خطای ۴۰۴ در وردپرس و تغییر مسیر آنها ببینید.

۹- لینک های شکسته را پیدا کنید و آنها را رفع کنید

اصول نگهداری وردپرس بخش دوم

اصول نگهداری وردپرس بخش دوم

همانطور که وب سایت شما رشد می کند متوجه خواهید شد که برخی از وب سایت های خارجی که در مقالات قدیمی تر شما مرتبط شده اید وجود ندارد. برخی ممکن است به مکان های جدید منتقل شوند، در حالی که دیگران ممکن است ناپدید شوند.مسئله لینک های شکسته فقط به لینک های خارجی محدود نمی شود. شما می توانید تصادفی تصاویر شکسته، لینک های ضعیف قالب بندی شده یا لینک های خود را اشتباه وارد کنید. این باعث میزان کم شدن بازده سایت و بازدیدهای صفحه تاثیر می گذارد.شما باید وب سایت خود را برای لینک های شکسته به عنوان بخشی از روش نگهداری وردپرس خود بررسی کنید. برای راهنمایی، به راهنمای ما در مورد چگونگی پیدا کردن و رفع لینک های خراب در وردپرس مراجعه کنید.

اصول نگهداری وردپرس بخش دوم

۱۰- انجام یک محتوای کامل و بررسی در جستجوگرها

seoaudit

seoaudit

چیزی که بعدا باید در وظایف تعمیر و نگهداری منظم خود شامل شود یک بررسی کامل در مورد محتوای شماست. این جایی است که داده ها از Google Search Console و Google Analytics وارد می شوند.گوگل آنالیز نشان می دهد که بازدید کنندگان شما از چه زمانی می آیند و آنچه در وب سایت شما انجام می دهند. این داده ها به شما امکان می دهد محتوای در وب سایت خود را کشف کنید که در آن کاربران در حال ورود هستند، اما به مشتریان یا مشترکان تبدیل نمی شوند.گوگل کنسول جستجوی شما نشان می دهد که تجزیه و تحلیل جستجو که به شما کمک کند در پیدا کردن کلمات کلیدی جستجو که در آن سایت خود را در نتایج نشان می دهد. شما می توانید آن را مرتب کنید تا کلمات کلیدی را نشان دهد که در آن سایت شما به راحتی می تواند با به روز رسانی این مقالات رتبه بندی کند.

افزونه Yoast SEO

افزونه Yoast SEO

اگر از Yoast SEO استفاده می کنید، می توانید کلمات کلیدی خاصی را به عنوان کلمات کلیدی متمرکز تنظیم کنید و محتوای آن را برای این کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل کنید.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی

حتی با یک امتیاز عالی SEO، می توانید محتوا را با افزودن اطلاعات جدید، تصاویر و پیوند آن از صفحات دیگر در وب سایت خود، بهبود بخشید.

۱۱- بهینه سازی تصاویر در سایت وردپرسی خود

اصول نگهداری وردپرس بخش دوم

اصول نگهداری وردپرس بخش دوم

تصاویر برای بارگیری طول می کشد، بنابراین سرعت بارگذاری صفحه شما کاهش می یابد.اضافه کردن کلیپ های تصویری و رسانه ای به چک لیست تعمیر و نگهداری وردپرس شما، به شما اجازه می دهد تا در مورد موضوع باقی بمانید. شما می توانید این چک را برای پیدا کردن تصاویر که می تواند در اندازه و یا تصاویر که فقط بیش از حد کاهش می یابد را انجام دهد.

۱۲- بررسی امنیتی وردپرس 

اصول نگهداری وردپرس

اصول نگهداری وردپرس

برخی از کاربران وردپرس متوجه نمی شوند که سایتشان تحت حمله است تا زمانی که آن را کند کند یا رتبه بندی جستجو خود را کاهش دهد.ما قبلا برخی از اقدامات امنیتی مانند تغییر گذرواژه ها و ایجاد پشتیبان گیری دستی را به عنوان اقدامات پیشگیرانه ذکر کرده ایم. شما همچنین باید مجوز دسترسی و خطای سایت خود را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید فعالیت های غیر معمولی را در سایت خود پیدا کنید.

۱۳- وظایف تعمیر و نگهداری عیب یابی

اصول نگهداری وردپرس

اصول نگهداری وردپرس

اکثر وظیفه نگهداری وردپرس کاملا بی ضرر هستند و بر عملکرد عادی وب سایت تاثیر نمی گذارد. با این حال، برخی ممکن است سایت شما را کم کند، مانند چک کردن لینکهای خراب یا اجرای پلاگین بهینه سازی تصویر.یک راه برای مقابله با این است که قرار دادن سایت وردپرسی خود را در حالت تعمیر و نگهداری. همچنین شما می توانید این وظایف را در طول ساعات کم ترافیک خود انجام دهید.ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا وظایف مهم وردپرس را که نیاز دارید به طور منظم در وب سایت خود انجام دهید یاد بگیرید.
اگر شما این مقاله را دوست داشتید، میتوانید جهت دریافت هر چه زودتر اخبار و اطلاعیه و آموزش های وردپرس سیتی به کانال تلگرام یا صحفه اینستا گرام ما بپیوندید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. cysec گفته؛
    ۱۷:۴۰ ۱۳۹۶/۱۱/۰۵

    من از مطلبتون خیلی استفاده کردم دقیقا دنبال چنین اطلاعاتی بودم. ممنون

  2. ارسال اگهی گفته؛
    ۱۹:۱۴ ۱۳۹۶/۰۶/۱۰

    تشکر بخاطر مطالب مفیدتون سودمند بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0