ارسال ایمیل در وردپرس با SMTP Gmail

ارسال ایمیل در وردپرس با SMTP Gmail

سلام به شما دوستداران عزیز افزونه امروزمون در مورد ارسال ایمیل در وردپرس با SMTP Gmail  عزیزان گاهی اوقات لینک های دانلود ، به ایمیل حساب کاربری گوگل منتقل نمی شود. علت آن این است که وردپرس از ایمیل های SMTP استفاده نمی کند اما گوگل این کار را می کند. در عوض، تابع ()wp_mail از تابع استاندارد ()PHP mail استفاده می کند که در تلاش بود تا به آدرس واقع بر روی سرور مشتری ما ارسال شود.

حالا شاید بپرسید SMTP اصلا چی هست ؟

SMTP یا Simple Mail Transfer Protocol یکی از پروتکل های TCP/IP برای ارسال ایمیل مورد استفاده قرار میگیرد که مانند یک دستیار است و ایمیل را از فرستنده دریافت و برای گیرنده ارسال می کند و بدلیل نگهداری در ایمیل ها از پروتکل های POP3/IMAP استفاده می شود که SMTP برای ارسال ایمیل و POP3/IMAP برای دریافت ایمیل مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از محدودیت های این پروتکل ارسال ایمیل می باشد و قادر به دریافت آن نیست و برخی از توابع ایمیل را پشتیبانی نمی کند.
البته همه اینا رو نمیشه فقط گردن وردپرس انداخت چرا که در سرورهای ما به خوبی کار می کرد. این مشکل همچنین به چگونگی تنظیم ایمیل های آنها بر روی آن سرور خاص بستگی داشت. به منظور حل این مشکل یک افزونه ی ساده را نصب می کنیم که تابع ()wp_mail برای استفاده از ایمیل SMTP پیکربندی مجدد می کند. این کار، امکان ارسال تمام لینک های دانلود افزونه دانلود به ازای پرداخت را به حساب کاربری گوگل آنها به طور مستقیم، به وجود آورد.

ارسال ایمیل در وردپرس با SMTP Gmail

ارسال ایمیل در وردپرس با SMTP Gmail

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه ی WP Mail SMTP را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی، این افزونه، گزینه ی جدیدی را در زیر تب تنظیمات شما اضافه می کند: Settings &raquo Email. اگر بر روی آن کلیک کنید، شما را به یک صفحه ی نمایش می برد که می توانید در آنجا همه ی تنظیمات ایمیل خود را پیکربندی کنید. در بالا، مکانی برای وارد کردن ایمیلی که می خواهید به عنوان فرستنده از آن استفاده کنید، خواهید داشت.

اگر آن را خالی نگه دارید.ایمیل پیش فرض سایت استفاده خواهد شد. در قسمت نام می توانید نام خود یا نام سایت خود را بنویسید. این آدرس به عنوان شخصی که آن را ارسال می کند، نشان داده خواهد شد. مطمئن شوید که گزینه ی ارسال تمام ایمیل ها از طریق SMTP را انتخاب می کنید.

ارسال ایمیل در وردپرس با SMTP Gmail

میزبان و پورت SMTP از قبل برای Gmail تعریف شده اند. اما برای راحتی شما، در زیر آورده شده اند:

  • Host: smtp.gmail.com
  • Port: 465
    می توانید تعیین کنید که چه نوع رمزگذاری می خواهید. این ممکن است بسته به تنظیمات سرور شما متفاوت باشد.بر روی ذخیره کلیک کنید عزیزان قبل از اینکه هر کار دیگری انجام دهید، یک گزینه در پایین صفحه ی نمایش برای ارسال یک ایمیل آزمایشی وجود دارد. شما باید این کار انجام دهید تا از درست کار کردن همه چیز اطمینان حاصل کنید.همراهان عزیز وردپرس سیتی امیدوارم از افزونه ارسال ایمیل در وردپرس با SMTP Gmail استفاده کامل را برده باشید .

تا درودی دیگر بدرود

[junkie-button url=”https://wordpress.org/plugins/wp-mail-smtp/” style=”orange” size=”medium” type=”round” target=”_blank”] دانلود افزونه [/junkie-button

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0