ارائه کشویی دسته های محصول در ووکامرس

ارائه کشویی دسته های محصول در ووکامرس

درودی بی پایان به همراهان وردپرس سیتی امروز مبحثمون در مورد ارائه کشویی دسته های محصول در ووکامرس بهترین ساده ترین راه برای جذب مشتری، ایجاد دسترسی های آسان می باشد. این دسترسی های آسان و سریع بخش های مختلفی را شامل می شود به عنوان مثال فیلتر قیمت، فیلتر محصولات، ایجاد اسلایدرهایی کوچک از محصولات و بسیاری موارد دیگر که به آن پرداخته شد.
حالا عزیزان بیایید اندکی در مورد دسته بندی های محصولاتمان بیاندیشیم. به نظر می رسد تمام اهمیت محصولات از دسته بندی های آن سرچشمه می گیرد. زیرا تا دسته ی محصولی مشخص نباشد چطور می توان تعیین کرد محصول مورد نظر برای چه بخشی است و سرگروه و زیر گروه های آن چه هستند؟ این موضوع نه تنها در فروشگاه اینترنتی اهمیت دارد بلکه در سایر وب سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
ما امروز همراه شما عزیزان با روشی زیبا و کاربردی تصمیم داریم که دسته بندی های محصولات خود را به شکل کشویی در بخشی از سایت به عنوان دسترسی سریع قرار دهیم.

افزونه YITH WooCommerce Category Accordion

ارائه کشویی دسته های محصول در ووکامرس
در این مرحله با کمک افزونه ی YITH WooCommerce Category Accordion می توانیم  با ارائه کشویی دسته های محصول در ووکامرس را به صورت کشویی نمایش دهید. البته اگر شما فروشگاه خود را در کنار یک سایت نصب کرده اید، این افزونه امکان اضافه کردن دسته های معمولی وردپرس را نیز به شما خواهد داد.

مثل همیشه به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب می کنیم. افزونه را فعال می کنیم. با توجه به فعالیت تمامی افزونه های yith در گزینه ی yith plugins می توانید افزونه ی مورد نظر را بیابید. اما تنظیمات آن مخصوص قسمت پرمیوم است. پس با آن کاری نداریم.

برای فعال کردن و نمایش دسته بندی ها به صورت کشویی به بخش نمایش و ابزارک ها مراجعه می کنیم. در بخش ابزارک ها، ابزارک “YITH WooCommerce Category Accordion” را یافته و به بخشی که می خواهید در آنجا نمایش داده شود، منتقل می کنیم.

ارائه کشویی دسته های محصول در ووکامرس
دوستان گرامی عنوان مناسبی که مورد قبولتون هست رو برای افزونه مشخص می کنیم و سپس بخش هایی را که می خواهیم در فهرست کشویی نمایش داده شود را علامت میزنیم. تنظیمات را ذخیره کرده و نتیجه را حالا میتوانید به راحتی مشاهده کنید بله محصولات ما به صورت کشویی صورت گرفته است.
پس اگر میخواهید مشتریان به راحتی به محصولات شما دست یابند می توانید از افزونه ارائه کشویی دسته های محصول در ووکامرس استفاده کنید تا فضای کمتری را بگیرد .هم ظاهر بهتری داشته باشد.

ارائه کشویی دسته های محصول در ووکامرس

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-category-accordion/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-download”]دانلود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0