آموزش سئو وردپرس

آموزش سئو وردپرس

سلام صد سلام خدمت شما همراهان عزیز ما خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتیت ؟ دماغتون چاقه 😀 امروز براتون یه بحث خیلی خوب خوب خوب آوردم که خیلی بدردتون میخوره و بسیار تا کاربردیه هورراااااا آموزش سئو وردپرس که هم من امروز براتون مختصر توضیح میدم هم می توانید آموزش صفر تا صد آموزش سئو وردپرس که ما به صورت یک پکیچ آموزش سئو وردپرس آماده کردیم با قیمتی مناسب از سایتمون بخرید دیگه چی از این بهتر ببینید ما چقدر خوبیم 😀

 

seoworld.ir-1

سئو چیست ؟

عزیزان کلاس درسمونو شروع میکنیم 😀 خوب ما اصلا می خواهیم بدونیم این سئو چی هست و چه کاربردی برای ما دارد ؟

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی هستند .

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوریتم رتبه‌بندی گوگل دارای بیش از ۲۰۰ معیار جهت رتبه‌بندی یک سایت است. از این رو یک سئو کار می‌بایست مهم‌ترین معیار‌ها را جهت عملی کردن یک سئو ایده آل آگاه باشد .

 

آموزش سئو وردپرس

اهداف سئو چیست ؟

  • در بازدید وب سایتون تاثیر خیلی زیادی دارد .
  • باعث ایجاد برند برای شما می شود .
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث می شود که وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو در رتبه بیشتری قرار بگیرد .
  • باعث افزایش فروش محصولات شما می شود.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات شما محسوب می شود .

آموزش سئو وردپرس

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)

عزیزان سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها و یا محتوای سایت شما مثل : متن، تصویر، پیوند و … یا هر چیزی که در سایت خود قرار می دهید مربوط به SEO On Page می‌شود. دوستان من این روش پایه و اساس تمام تلاش‌های شما برای بهینه‌سازی و سئو است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی اون دارید. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود بدهید در نتایج جستجو تاثیر به سزایی دارد پس خیلی مهم است که روش SEO On Page بدرستی قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

بر خلاف روش SEO On Page که توسط شما مدیریت مستقیم میشد . روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما صورت میگیرد دوستان که شامل تمام چیزهایی است که می‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما متمرکز می‌شود سپس با استفاده از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که توسط مهندسین سئو در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌شود.

seo

seo

آموزش کار با وردپرس

سئو کلاه سفید چیست ؟ (White Hat)

عزیزان سئو کلاه سفید به مجموعه تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو پیروی میکنند . این روش برای فریب یا دستکاری موتور‌های جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. بلکه برعکس آن است به عنوان سئو اخلاقی معروف است زیرا اجرای بلند مدت داشته و یا از دستورالعمل‌ها و سیاست‌های صحیح جهت بدست آوردن رتبه‌های بالا در نتایج موتور‌های جستجو استفاده می‌کند.

سئو کلاه سیاه چیست ؟ (Black Hat)

سئو کلاه سیاه مجموعه‌ای از دستورات است که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا اما مساله اینجاست که این روش کاملا غیر اخلاقی است ( یه وقت شیطون توی جلدتون نره گلوشو بخورید 😀  ) این روش توسط هیچ موتور جستجویی مورد قبول نیست و خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده ها را در بردارد .

آموزش سئو وردپرس

استراتژهای سئو برای بدست آوردن رتبه های درجه یک

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

آموزش سئو وردپرس

 

صحبتی دوستانه و مهم در مورد پکیچ آموزش سئو :

عزیزان اگر می خواهید وب سایت خودتان را به صورت اصولی و کامل جلو ببرید و بتوانید در نتایج گوگل و موتورهای جستجوگر مثل یاهو و … تاثیر گذار باشید می توانید به راحتی آب خوردن با این آموزش سئو وردپرس سیتی به آنچه می خواهید برسید .

همانطور که گفتم با یادگیری سئو هم در کاهش هزینه برای شما مقرون به صرفه است هم میتوانید بعد از آموزش توسط این پکیج به یه درآمدزایی هم از این طریق برسید .

البته نا گفته نماند که برای تسلط بهتر بر روی سایت خودتون باید حتما پکیچ آموزش جامع وردپرس یادبگیرید که کاملا بر روی سایت خودتون امپراطوری داشته باشید .

 

تعداد جلسات این آموزش :

همراهان عزیز وردپرس سیتی ما سعی خودمان را کردیم تا به بهترین نحو ممکن در سه جلسه آموزش سئو وردپرس را به طورکامل به شما آموزش بدهیم .

جلسه اول ( ۳۰ دقیقه ):

توضیحات تکمیلی در مورد آموزش سئو وردپرس و شرایط و مراحلی که برای سئو کردن لازم است رو خدمت شما دوستداران گرامی توضیح دادیم .

جلسه دوم ( ۳۰ دقیقه ) : 

آموزش نصب افزونه و نحوه اضافه و ایجاد کردن نقشه سایت برای موتورهای جستجوگر و تنظیم افزونه بسیار کاربردی و محبوب Yoast SOE رو خدمتتون توضیح داده ایم .

جلسه سوم ( ۴۵ دقیقه ):

کار علمی و نحوه نوشتن مقاله و محتوای وب سایت و آموزش نکات خیلی مهم و پر کردن افزونه Yoast SOE

آموزش سئو وردپرس

 

دوستان عزیز من امیدوارم خسته نشده باشید 🙂  و به اهمیت کاربردی سئو هم پی برده باشید . سئو یکی از مهم ترین و حساس ترین قسمت وب سایت شما به شمار می آید.  پس حتما باید به صورت پیشرفته دنبالش کنید و یاد بگیرد ما هم برای همین این پکیج صفر تا صد آموزش سئو کردن را برای شما تهیه کرده ایم که شما به راحتی سئو کار وب سایت خودتان بشوید و دیگر هزینه های گزاف بابت این کار ندهید . گوگل را به راحتی به وب سایت خودتان ببرید لذت ببرید 🙂

عزیزان ما امیدوارم از این پکیچ استثتنایی بسیار مهم کاربردی نهایت استفاده را ببرید برای سلامتی ما هم دعا کنید 😀

تا درودی دیگر بدرود .

برای سفارش پکیج آموزش سئو وردپرس می توانید از لینک زیر اقدام کنید 🙂

seo

seo

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. کرکره برقی تبریز گفته؛
    ۱۱:۱۷ ۱۳۹۷/۰۱/۰۴

    کارتون بینظیره

  2. زیست شناسی کنکور گفته؛
    ۱۸:۵۶ ۱۳۹۶/۰۳/۰۹

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0