گذاشتن تصویر شاخص به صورت خودکار

گذاشتن تصویر شاخص به صورت خودکار

سلام به شما همراهان ورد پرس سیتی دوستان امروز با افزونه گذاشتن تصویر شاخص به صورت خودکار به سراغتون اومدیم . عزیزان اگر میخواهید یک سایت بسازید باید تمام جنبه های آن را رعایت کردش و بتوانیم به تمام بخش های آن رسیدگی کنیم . همان طور که می دانید سئوی سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. خیلی از روش ها وجود دارد برای یک سئوی نباید فقط به یک افزونه سئو اکتفا کنیم .
یکی از گزینه ای که امکان دارند عزیزان به آن بی توجه ای کنند عکس شاخص است . در صورتی که این امر بسیار امر مهم و حائز اهمیتی است که ما باید حتما از تصویر شاخص برای سایت خود استفاده کنیم .
در ویرایشگر سیستم مدیریت محتوای وردپرس هر شخص یک قسمتی برای قرار دادن تصویر شاخص وجود دارد که با توجه به نوع قالب میتوان آن را تعیین کردش . اما همانطور که گفتم بعضی از دوستان یا نمی دانند استفاده از این قسمت چقدر اهمیت دارد یا اینکه فراموش می کنند تصویری برای آن به کار ببرند. پس با افزونه امروز همدیگر رو همراهی میکنیم .

افزونه Auto Post Thumbnail

افزونه ای که امروز در موردش صحبت کردیم این امکان ایجاد تصویر شاخص را به صورت خودکار به ما می دهد که  “Auto Post Thumbnail” نام دارد.
مثل همیشه افزونه را در مسیر افزونه ها در پیشخوان وردپرس نصب و سپس آن را فعال می کنیم.
پس از فعال سازی آن گزینه ای با عنوان “Auto Post Thumbnail” در زیر منوی تنظیمات اضافه می شود . با کلیک بر روی آن تنظیمات خاصی ندارد فقط گزینه ای به نام تولید تصاویر شاخص می بینیم.

گذاشتن تصویر شاخص به صورت خودکار

stay plugin wpcity

عزیزان اگر می خواهید تصاویر شاخص را ایجاد کنید بر روی گزینه ی “Generate thumbnails” کلیک کنید تا برای تمامی پست هایی که تصویر شاخصی ندارند، تصویر شاخص اضافه شود.

گذاشتن تصویر شاخص به صورت خودکار

عزیزان از این افزونه برای ایجاد تصویر کوچکی برای ارسال لینک مطالب هم میتوانید استفاده کنید .  خوب دوستان این افزونه گذاشتن تصویر شاخص به صورت خودکار هم با همراهی هم به اتمام رساندیم .

تا درودی دیگر بدرود

[button color=”red” link=”https://wordpress.org/plugins/auto-post-thumbnail/” size=”big” align=”center” target=”_blank” radius=”۳″ icon=”momizat-icon-box-add”]دانود افزونه[/button]

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0