افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی

افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی

افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی

افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی

سلام خسته نباشید.امروز درخدمت شما هستیم با مطلبی دیگر با موضوع افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی که درحال حاضر شبکه های اجتماعی خیلی رونق پیداکردند ویکی از راه های افزایش رنک و بازدید وبسایت ها افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی هستند که به کمک نویسندگان و بازدیدکنندگان میاند.

از آنجا که شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از فاکتورهایی شده که موتورهای جستجو هنگام ایندکس مطالب از سراسر وب در نظر می گیرند, گریزی به این مطلب خواهیم زد که شبکه های اجتماعی چگونه تاثیر مداومی بر رتبه بندی وب سایت شرکت شما در موتورهای جستجوی مطرح می گذارند.

شما می توانید از پروفایل شبکه های اجتماعی بهره ببرید و افراد را به وبسایت خود هدایت کنید؛ دقت کنید که با همین منطق می بایست کاری کنید که افراد از وبسایت شما به پروفایل های شبکه اجتماعی تان هدایت شوند. بنابراین، هر فردی که شما را دنبال می کند، به عاملی تبدیل می شود که شما می توانید با وی تعامل داشته و همین امر به بازدید هرچه بیشتر از سایتتان کمک کند.

افزونه های زیادی برای این منظور درست شده اند که برخی خوب و برخی ناکارآمد هستند. ما سعی کردیم برای شما بهترین و منحصر به فردترین آنها را گلچین کنیم. پس این به شما بستگی دارد که بخواهید با توجه به نیاز سایت تان، از کدام یک بهره ببرید.برای دانلود و ورود به صفحه افزونه در مخزن وردپرس برروی نام آن کلیک نمایید.

افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی

افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی

Social Media Widget

با توجه به تعداد دانلود این ابزارک، نمی توان هیچ شکی در مورد محبوبیت بالای آن داشت. این افزونه راهی ساده با قابلیت سفارشی سازی بالا به شما ارائه می کند که می توانید با آن، آیکون های شبکه های اجتماعی بسیار زیادی را با استایل های متفاوت به نمایش بگذارید.

Social Toolbar

اگر به دنبال طرحی متفاوت برای نمایش شبکه های اجتماعی در سایتتان هستید (مثلا چیزی که ابزارک نباشد) Social Toolbar می تواند به شما کمک کند. از طریق این افزونه نه تنها می توانید حساب های شبکه های اجتماعی خود را به صورت یک “بار (نوار)” در سایت تان به نمایش بگذارید، بلکه این افزونه قادر است خصوصیات اضافی مانند آخرین توئیت ها و همچنین دکمه انتشار (sharing button) را به نمایش بگذارد.

افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی

افزونه های قدرتمند برای شبکه های اجتماعی

WP MashSocial Widget

در این بحث نمی توان از افزونه WP MashSocial Widget گذشت. شاید تنها بتوان این گونه گفت که اگر به دنبال چیزی متفاوت از Social Media Widget هستید، این افزونه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. سئو سایت گفته؛
    ۰۰:۳۶ ۱۳۹۵/۰۴/۲۶

    مطلب جالبی بود
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0