اتصال خودکار کلمات کلیدی به لینک های وابسته

اتصال خودکار کلمات کلیدی به لینک های وابسته

اتصال خودکار کلمات کلیدی به لینک های وابسته :با سلام و عرض ادب خدمت همه شما دوستان عزیز وردپرس سیتی امور قصد داریم با اموزش دیگه ای از مجمه آموزش های وردپرس خدمت شما باشیم.بسیاری از ناشران محتوا برای کسب درآمد آنلاین از بازاریابی وابسته استفاده می کنند. مشکل این است که گاهی اوقات شما ممکن است فراموش کنید که پیوندهای وابسته را در مقاله خود اضافه کنید، بنابراین پول را روی میز قرار دهید. خوشبختانه، یک راه حل آسان برای بازیابی درآمد وجود دارد. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به طور خودکار کلمات کلیدی را با لینک های وابسته در وردپرس پیوند دهید.

اتصال خودکار کلمات کلیدی به لینک های وابسته

اتصال خودکار کلمات کلیدی به لینک های وابسته

اتصال خودکار کلمات کلیدی به لینک های وابسته

لینک های خودکار وابسته در وردپرس چگونه کار می کنند؟

پلاگین های پیوند خودکار وابسته به شما اجازه می دهد تا کلمات کلیدی خاص یا نام تجاری را به لینک های وابسته تبدیل کنید. این به شما کمک می کند درآمد بیشتری از پست های موجود وبلاگ خود کسب کنید.

یکی دیگر از مزیت ارتباط خودکار وابسته این است که آن را نیز لینک به مقالات قدیمی خود را که در آن یک کلمه کلیدی خاص ذکر شده اضافه کنید. این به شما امکان می دهد تا محتوای جدید خود را کسب درآمد نکنید، بلکه از مقالات قدیمی تر خود استفاده کنید.

روش ۱: کلمات کلیدی را به صورت خودکار در وردپرس با ThirstyAffiliates پیوند دهید

ThirstyAffiliates بهترین افزونه پیوند مدیریت در بازار است. پس از نصب و فعال سازی افزونه، شما باید از صفحه ThresholdyAffiliates »Addons بازدید کنید و به بخش Addolon Autolinker بروید. بعد، روی دکمه «رفتن به افزودن صفحه» کلیک کنید تا ادامه یابد.

کلمات کلیدی را به صورت خودکار

کلمات کلیدی را به صورت خودکار

این کار شما را به وب سایت ThirstyAffiliates می برد. Autolinker یک افزودنی پولی میباشد که هزینه آن ۴۹ دلار است. پس از فعال سازی، بر روی صفحه تنظیمات پیوند به صفحه «تنظیمات» بروید و به قسمت Autolinker بروید.
ThirstyAffiliates

ThirstyAffiliates

شما باید آدرس ایمیل مورد استفاده برای خرید افزونه را وارد کنید. در زیر، گزینه هایی را برای فعال یا غیرفعال کردن autolinking در صفحات خاص مانند صفحه اصلی، آرشیو ها و برچسب های عنوان نمایش خواهید دید. شما همچنین می توانید لینک خودکار برای انواع پست سفارشی و موضوعات انجمن bbPress را فعال کنید.

ما قطعا توصیه می کنیم گزینه گزینه Autoline Autoline را فعال کنید زیرا باعث می شود که لینک های وابسته شما بیشتر طبیعی باشد. اگر این گزینه را غیرفعال کنید، Autolinker فقط اولین کلید واژه ای که در آن پیدا می کند پیوند می دهد. در حالی که این بد نیست اگر شما فقط جایگزین هر یک از نام تجاری یا کلمه کلیدی یک بار، اما به نظر می رسد بسیار بد هنگامی که شما فرکانس جایگزینی بالاتر از ۱ (بیشتر در این موضوع بعد در مقاله).

ما همچنین توصیه می کنیم که Autolinking را در فید RSS خود فعال کنید. این به شما کمک خواهد کرد که درآمد خود را از خوانندگان بیشتری که فقط وبسایت خود را از طریق خوانندگان RSS خواندید به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از مزیت این است که این به شما امکان می دهد پولی را از افرادی که محتوای خود را از سایت خود محو کنید یا از آن سرقت می کنند، کسب کنید.از آنجایی که اکثر اسکریپت های خرابکار مقاله را از خوراک RSS خود سرقت می کنند، این مقالات لینک های وابسته شما را شامل می شوند. از آنجا که وبلاگ ما را در سال ۲۰۰۹ آغاز کردیم، هزاران دلار از سایتهایی که محتوای ما را با استفاده از این تکنیک سرقت می کنند ساخته ایم.

نکته: هنگامی که تنظیمات خود را پیکربندی کرده اید، فراموش نکنید که دکمه تنظیمات ذخیره را برای ذخیره تغییرات خود کلیک کنید.

شما اکنون آماده اضافه کردن لینک های وابسته هستید. به لینک های وابسته بروید »اضافه کردن صفحه جدید برای اضافه کردن اولین لینک خود را وابسته است.

addafflink

addafflink

شما باید نام لینک و URL مقصد را ارائه دهید. پس از آن، به بخش Autolinking بروید و کلمات کلیدی را که میخواهید به صورت خودکار مرتبط شوند اضافه کنید.

شما می توانید کلمات کلیدی چندگانه را با کاما اضافه کنید. شما همچنین می توانید حدس بزنید که چند بار یک کلمه کلیدی را می توان در یک مقاله پیوند داد.

اتصال خودکار کلمات کلیدی به لینک های وابسته

اتصال خودکار کلمات کلیدی به لینک های وابسته

در اغلب موارد، ما توصیه می کنیم Limit 1 لینک در هر کلمه کلیدی. در گذشته ما برای هر کلیدواژه ۳ پیوند داشتیم، اما به دلیل رشد سایت شما، تعداد زیادی از پیوندهای وابسته به آن بسیار شلوغ می شود.

فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره لینک” کلیک کنید تا لینک وابستگی خود را اضافه کنید.اکنون هربار که این کلمات کلیدی در یک مقاله ظاهر می شود، به طور خودکار با پیوند وابسته ای که در بالا اضافه کردید مرتبط می شود.

روش ۲: کلمات کلیدی پیوند خودکار با لینک های وابسته با استفاده از نرم افزار زیبا لینک

Pretty Link Pro یکی دیگر از مدیران پیوند دوستانه و افزونه URL shortener برای وردپرس است. این اجازه می دهد تا شما به راحتی پیوندهای خود را در وردپرس مدیریت کنید و از ویژگی خودکار سازی برای اضافه کردن لینک های وابسته در پست های وبلاگ خود استفاده کنید.
اولین چیزی که باید انجام دهید این است که پلاگین Pretty Link Pro را نصب و فعال کنید.پس از فعال سازی، به صفحه Pretty Link بروید »صفحه Activate Pro را وارد کنید تا کلید مجوز خود را وارد کنید. شما می توانید این اطلاعات را از حساب کاربری خود در وب سایت Pretty Link Pro پیدا کنید.
activatelicense

activatelicense

بعد، سر به سمت لینک زیبا بروید »افزودن لینک جدید لینک برای اضافه کردن لینک های وابسته شما.
autolinkersettings

autolinkersettings

ابتدا باید یک نوع تغییر مسیر را انتخاب کنید. شما باید از ۳۰۱ دائمی برای تمام پیوندها استفاده کنید.پس از آن، شما نیاز به اضافه کردن URL هدف و URL که می خواهید به عنوان URL کوتاه یا پنهان استفاده کنید.شما همچنین باید یک نام برای لینک در زمینه عنوان و هر یادداشتی که میخواهید برای لینک اضافه کنید اضافه کنید.
حالا شما باید بر روی تب ‘Pro Options’ کلیک کنید تا آن را گسترش دهید و کلمات کلیدی را که می خواهید به طور خودکار مرتبط شوند اضافه کنید. شما می توانید کلمات کلیدی چندگانه را با کاما اضافه کنید.

اتصال خودکار کلمات کلیدی به لینک های وابسته

autokeywords

autokeywords

فراموش نکنید که روی دکمه ایجاد کلیک کنید تا لینکتان را ذخیره کند. پس از اینکه پیوند را ذخیره کردید، این کلمات کلیدی به طور خودکار در تمام پستهای شما مرتبط خواهد شد.

شما هنوز هم باید کنترل کنید که چگونه می خواهید لینک های خودکار را به مقالات خود اضافه کنید. شما می توانید این کار را با رفتن به صفحه Pretty Link “Options و بر روی تب” Replacements “کلیک کنید.

autolinkoptions

autolinkoptions

در این صفحه می توانید جایگزین ها را فعال کنید و همچنین یک آستانه خودکار لینک را تنظیم کنید که به شما امکان می دهد چند بار یک کلمه کلیدی در یک مقاله پیوند دهید.شما همچنین می توانید لینک ها را در یک پنجره جدید باز کنید و مطمئن شوید که گزینه nofollow را بررسی می کنید.

فراموش نکنید که بر روی دکمه به روز رسانی کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.زیبا لینک نرم افزار یک پلاگین قدرتمند با تن از گزینه های برای ویژگی های مانند کوتاه کردن URL، تغییر مسیر، و مدیریت لینک های وابسته است. احساس رایگان برای بررسی این گزینه ها و تغییر آنها را اگر شما نیاز دارید.

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه به طور خودکار کلمات کلیدی را با لینک های وابسته در WordPress پیوند دهید. شما همچنین می توانید لیست کامل بهترین ابزارهای بازاریابی وابسته و پلاگین های وردپرس را مشاهده کنید.

 

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. مخاطب گفته؛
    ۰۱:۲۷ ۱۳۹۶/۰۶/۳۰

    ممنون خیلی کاربردی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0