آی تی پرداخت – درگاه پرداخت آنلاین

سلام به دوستان وردپرس سیتی چند وقتی بود که سعادت نمیشد برای شما یک مقاله یا افزونه ای را برای دوستان وردپرس سیتی ارائه بدم  ولی امروز میخوام با یک درگاه پرداخت اینترنتی آشنا کنم که دوستانی که درگاه پرداخت آنلاین نمیتوانند برای خودشان داشته باشند بتوانند پرداختی های خود را به این سایت آی تی پرداخت واگذار کنند با خیال راحت پس دوستانی که میخواهند به سایت خود درگاه بانکی اضافه کنند ما آی تی پرداخت را برای شما پیشنهاد میدهیم .

آی تی پرداخت

آی تی پرداخت

آی تی پرداخت

یک موجود زنده همان قدر به اکسیژن نیاز دارد که یک فروشگاه اینترنتی به نقدینگی. مجرای ورود اکسیژن برای یک موجود زنده، بهترین وجه تشابه است برای یک درگاه پرداخت آنلاین فروشگاه اینترنتی. دریافت نقدینگی مشتری در کمال سرعت، صحت و امنیت مهم‌ترین وظیفه یک درگاه پرداخت است و در صورتی‌که در این امر اختلال و مشکلی برای مشتری شما پیش بیاید کل فرایند خرید و اعتمادسازی فروشگاه شما ممکن است زیر سوال برود. سامانه آی‌تی‌پرداخت یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات درگاه پرداخت الکترونیک است.

آی‌تی‌پرداخت شما را قادر می‌سازد به‌صورت آنلاین و بعد از طی مراحل ثبت‌نام، فروشگاه اینترنتی خودتان را به یک درگاه پرداخت هوشمند اینترنتی متصل کنید. دریافت درگاه پرداخت مستقیما از خود بانک علاوه بر پیچیده بودن مراحل اداری و مالی باعث می‌شود که شما صرفا از طریق همان بانک قادر به دریافت وجه از کاربر باشید اما به کمک سامانه آی‌تی‌پرداخت درگاه فروشگاه شما به چند بانک برای پرداخت متصل خواهد شد و در صورتی‌که در لحظه پرداخت مشتری، بانک پیش‌فرض قادر به ارائه خدمات نباشد سامانه به‌صورت هوشمند به بانک دیگری متصل شده و مشتری می‌تواند وجه خود را پرداخت کند.

استفاده از خدمات آی‌تی‌پرداخت مستلزم ثبت نام رایگان و طی مراحل تکمیل اطلاعات و تأیید است. آی‌تی‌پرداخت بسته به نوع درگاه پرداخت اینترنتی که درخواست می‌کنید و همچنین میزان تراکنش فروشگاه شما، درصد بسیار کمی به عنوان کارمزد از مبلغ پرداخت شده کسر کرده و مبلغ پرداختی مشتری را به حساب شما در آی‌تی‌پرداخت واریز می‌کند که می‌توانید با ثبت درخواست وجه، تسویه حساب کرده یا مبلغ مد نظر را به حساب دیگری در آی‌تی‌پرداخت منتقل کنید. همچنین فروشگاه‌های بزرگ با تراکنش بالا، می‌توانند از خدمات این سامانه با کارمزد توافقی استفاده کنند.

قابلیت پرداخت مهمان از دیگر امکانات آی‌تی‌پرداخت است، کاربران بدون نیاز به عضویت می‌توانند از این طریق به حساب شما در آی‌تی‌پرداخت وجه انتقال دهند. کافیست به این صفحه مراجعه و با داشتن شماره حساب آی‌تی‌پرداخت شما، از طریق کارت‌های شتاب همانند یک پرداخت اینترنتی انتقال وجه انجام دهند.

آی‌تی‌پرداخت افزونه‌ها و اسکریپت‌های بهینه شده‌ای برای سهولت اتصال سامانه مدیریت محتوا به این سامانه آماده کرده است که مدیران وب و توسعه دهندگان می‌توانند از آنها استفاده کننند. این سامانه به‌صورت ۲۴ ساعته از طریق فرم تماس، تلفن و تلفن همراه آماده پاسخگویی و پشتیبانی مشتریانو کاربران است.

 

پس به دوستان وردپرس سیتی پیشنهاد میکنم اگه نیاز به درگاه پرداخت آنلاین دارید آی تی پرداخت رو هم بررسی کنند و امتحان کنند امیدوارم همیشه سایتشون مثل این معرفی که کردم باشه و همیشه این قدرت و شاید بهتر از این را ادامه بدند .

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. snugbuy.ir گفته؛
    ۱۱:۳۶ ۱۳۹۶/۰۵/۲۴

    لینکش فعال نیستش که

    • سید وحید جاویدان گفته؛
      ۰۰:۰۷ ۱۳۹۶/۰۵/۲۵

      با سلام
      بله شرکت منحل شده در پست های بعدی شرکت های جدید و به روز تری معرفی میکنیم
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0