آشنایی با پیشخوان وردپرس

آشنایی با پیشخوان وردپرس

آشنایی با پیشخوان وردپرس

آشنایی با پیشخوان وردپرس

آشنایی با پیشخوان وردپرس:سلام امروز درخدمت شما هستیم با بخشی دیگر که خیلی از کاربران در پاسخ به سوالاتشون با اون مواجه میشند و در برخی موارد هم به اون بخش میپردازیمپیشخوان وردپرس یا همون پنل ادمین یه جورایی بخشی هستش که کلیه مدیریت های سایت توی اون بخش انجام میشه و کلیه تغییرات در این پنل انجام میشه

پیشخوان ابزاری است که با استفاده از آن می‌توانید به سرعت به بخش‌های مدیریتی وبلاگ و وب سایت خود و دیگر بخش‌های جامعه‌ی وردپرس دسترسی داشته باشید. این صفحه اطلاعات را درقالب بخش‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور پیش‌فرض بخش‌های هم‌اکنون، آخرین دیدگاه‌ها، پیوندهای ورودی، نوشتن فوری، آخرین پیش‌نویس‌ها، دیگر اخبار وردپرس و افزونه‌ها در صفحه‌ی پیشخوان شما فعال هستند.

تنظیمات صفحه

تنظیمات صفحه به شما امکان انتخاب بخش‌هایی را که مایل به نمایش در صفحه‌ی پیشخوان خود هستید می‌دهد. همچنین می‌توانید مشخص کنید بخش‌های پیشخوان در چند ستون نمایش داده شوند. کلیک بر روی گزینه‌ی تنظیمات صفحه دو بخش زیر را به شما نمایش می‌دهد:
نمایش در صفحه‌ی نمایشگر
برای هر بخش قابل نمایش بر روی پیشخوان در این قسمت یک گزینه وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید آن بخش را بر روی صفحه‌ی پیشخوان فعال نمایید.
صفحه نمایش
با انتخاب هر یک از اعداد از ۱ تا ۴ مشخص می‌کنید که بخش‌های صفحه‌ی پیشخوان در چند ستون نمایش داده شوند. با تغییر تعداد ستون‌ها ممکن است نیاز به مرتب‌سازی دوباره‌ی بخش‌های صفحه‌ی پیشخوان داشته باشید. با کلیک دوباره بر روی تنظیمات صفحه می‌توانید آن را ببندید.

بستن، بازکردن و ویرایش بخش‌ها

می‌توانید هر بخش را با کلیک کردن بر نوار بالای آن بسته یا باز کنید. بعضی از بخش‌ها مانند پیوندهای ورودی دارای پیکربندی بیشتر هستند که با بردن نشانگر بر روی نوار بالای آن بخش و کلیک بر روی پیوند پیکربندی، می‌توانید تنظیمات مربوط به آن بخش را انجام دهید.

بازچینی پیشخوان

بخش‌ها را می‌توانید با کشیدن و رها کردن، بالا/پایین و یا از ستونی به ستونی دیگر جابه‌جا کنید. با بردن نشانگر به نوار بالای هر بخش، زمانی که نشانگر به یک پیکان ۴ سر تغییر شکل داد می‌توانید آن بخش را با فشرده نگاه داشتن کلید چپ موشواره به بالا یا پایین و یا ستون‌های دیگر تغییر مکان دهید. همانطور که در بخش تنظیمات صفحه‌ی پیشخوان گفته شد، شما می‌توانید در حداکثر از ۴ ستون برای نمایش بخش‌ها در پیشخوان استفاده کنید.

مطالب مشابه

قوانین ارسال دیدگاه در وردپرس سیتی

  • ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست.
  • هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاه‌ها ممنوع است.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • زبان اصلی وردپرس سیتی فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. بازتاب هاآشنایی با پیشخوان وردپرس | مطلب یاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0